E. Oconas: prieš lenktynes Silverstoune norime pakeisti kaip įmanoma daugiau bolido komponentų (22)

E. Oconas: prieš lenktynes Silverstoune norime pakeisti kaip įmanoma daugiau bolido komponentų
logo Liepos 07 d. 16:38, Renault Sport

Ganėtinai sėkmingai sezoną pradėjęs Estebanas Oconas pastaruoju metu išgyvena ne patį geriausią periodą.

Štirijos GP lenktynėse prancūzas finišavo tik 14-as, o toje pačioje trasoje vykusiame Austrijos GP iš kovos E. Oconas pasitraukė jau pirmajame rate.

Naują kontraktą su „Alpine“ pasirašęs pilotas yra pasiryžęs kuo greičiau pamiršti pastarąjį laikotarpį ir prieš Didžiosios Britanijos GP savo bolide nori pakeisti kaip įmanoma daugiau komponentų.

„Akivaizdu, kad esu nusivylęs pastaraisiais savo pasirodymais, todėl atėjo laikas atversti naują lapą ir pradėti viską nuo nulio. Turime pasiruošti lenktynėms Silverstoune kaip įmanoma geriau.

Matome keletą probleminių vietų, tačiau kol kas sunku įvardinti kažką labai konkretaus. Prieš lenktynes Silverstoune norime pakeisti kaip įmanoma daugiau bolido komponentų ir sugrįžti į kovą dėl taškų.

Akivaizdu, kad turime rimtų problemų, kadangi net nuo Fernando Alonso atsilieku maždaug sekunde. Turime rasti viso to priežastis“, – kalbėjo E. Oconas.

Alpine F1 Team
Komanda: Alpine F1 Team 2021 sezono taškai: 95
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A521
Plačiau
Fernando Alonso
Pilotas: Fernando Alonso 2021 sezono taškai: 50
Komanda: Renault Amžius: 40 m.
Plačiau
Estebanas Oconas
Pilotas: Estebanas Oconas 2021 sezono taškai: 45
Komanda: Renault Amžius: 25 m.
Plačiau

Komentarai (22)
Q
IP: 6ce3c6f | 07/09 16:15 Atsakyti
Zie
07/09 12:26

Suprantu, kad is kart prakaituoji kai paminimas FA vardas, o as any jo bet nestumiu, sakau geras pilotas, bet stebuklų nebūna, suprantu persvaras po grįžimu ir t.t., bet ne su Mazepinu vaziuoja tas FA, tarp top pilotų ir vid. Aplamai skirtumai yra 0.1-0.2 s dalys, tavo analogu vardinu pavyzdį su Veteliu, jis nebuvo dingęs metams, bet važiuoja komandoje su strolu, dabar jau vaziuoja apyligiai ar net laimi, bet nėra ten skirtumų is gavimo i plius sekunde ir jei manai, kad tai normalu tai pats save apsigaudibeji. As dar kartą sakau, kad nekaltinu FA, bet kad skirtumas dirbtinis tai faktas, kad tai naudinga komandai taip pat faktas.

Tai kur tie faktai del dirbtinio skirtumo? Ir kokia nauda komandai?
Egiduxx
IP: 9de5ea2 | 07/09 15:38 Atsakyti
Zie
07/09 12:26

Suprantu, kad is kart prakaituoji kai paminimas FA vardas, o as any jo bet nestumiu, sakau geras pilotas, bet stebuklų nebūna, suprantu persvaras po grįžimu ir t.t., bet ne su Mazepinu vaziuoja tas FA, tarp top pilotų ir vid. Aplamai skirtumai yra 0.1-0.2 s dalys, tavo analogu vardinu pavyzdį su Veteliu, jis nebuvo dingęs metams, bet važiuoja komandoje su strolu, dabar jau vaziuoja apyligiai ar net laimi, bet nėra ten skirtumų is gavimo i plius sekunde ir jei manai, kad tai normalu tai pats save apsigaudibeji. As dar kartą sakau, kad nekaltinu FA, bet kad skirtumas dirbtinis tai faktas, kad tai naudinga komandai taip pat faktas.

Jeigu ir norėtų, dėl kažkokių priežasčių komanda sodinti savo pilotą, tai padarytų kurkas subtiliau, kad tokie proto gumbai, kaip pats to net nesuprastų, taip, kad nusivalyk prakaitą ir sugalvok kokią nors labiau intelektualią sąmokslo teoriją.
Zie
IP: 8fb4e7f | 07/09 12:26 Atsakyti
Q
07/09 10:26

Panasu kad pats ir tiki plokscia zeme, jei jau tokiom konspiracijom uzsiemi. Alo grizo po 2m. pertraukos, apsiprato prie bolido ir pradejo delivering. Gal ir Oconas per daug atsipalaidavo po to kai kelis etapus Alo uzveze ir 3m. kontrakta pasirase. Kas tau dar neaisku?

Suprantu, kad is kart prakaituoji kai paminimas FA vardas, o as any jo bet nestumiu, sakau geras pilotas, bet stebuklų nebūna, suprantu persvaras po grįžimu ir t.t., bet ne su Mazepinu vaziuoja tas FA, tarp top pilotų ir vid. Aplamai skirtumai yra 0.1-0.2 s dalys, tavo analogu vardinu pavyzdį su Veteliu, jis nebuvo dingęs metams, bet važiuoja komandoje su strolu, dabar jau vaziuoja apyligiai ar net laimi, bet nėra ten skirtumų is gavimo i plius sekunde ir jei manai, kad tai normalu tai pats save apsigaudibeji. As dar kartą sakau, kad nekaltinu FA, bet kad skirtumas dirbtinis tai faktas, kad tai naudinga komandai taip pat faktas.
Q
IP: 17dcbf6 | 07/09 10:26 Atsakyti
Na paaiškink
07/08 22:09

Kas Renault blogai, kad Oconas važiuoja gerai, o pasaulio čempionas, komandos reklamos veidas triuškina savo komandos partnerį? Čia lygiai tą patį sakė pusė fanatų, kai Raikoneną Ferrariai su tom pačiom padangom pralaikydavo visas lenktynes, kad ale vieną ratą LH užlaikytų ir mušėsi prie širdies, kad jie su Veteliu lygiom jėgom, tik Raikis labai lėtas, o Vetelis labai greitas :D Bet kažkaip pasimatė po to kas kaip ir perėjus į Alfa pas tą patį Raikį greitis grįžo, o Vetelis suktukus ir nesąmonęs vieną po kitos darė. Taigi mėgstat pasakas, ok - tikėkit, yra kurie ir plokščia žeme tiki :D

Panasu kad pats ir tiki plokscia zeme, jei jau tokiom konspiracijom uzsiemi. Alo grizo po 2m. pertraukos, apsiprato prie bolido ir pradejo delivering. Gal ir Oconas per daug atsipalaidavo po to kai kelis etapus Alo uzveze ir 3m. kontrakta pasirase. Kas tau dar neaisku?
Na paaiškink
IP: 1fc2d2d | 07/08 22:09 Atsakyti
ee
07/08 18:10

Tai sulėtintu nebent vos vos kad Alonso visada prieki butu bet pora dešimtuju o dabar Oconas gauna labai daug ir visai komandai manau nėra gerai kai jis nepatenka net i q2 dali

Kas Renault blogai, kad Oconas važiuoja gerai, o pasaulio čempionas, komandos reklamos veidas triuškina savo komandos partnerį? Čia lygiai tą patį sakė pusė fanatų, kai Raikoneną Ferrariai su tom pačiom padangom pralaikydavo visas lenktynes, kad ale vieną ratą LH užlaikytų ir mušėsi prie širdies, kad jie su Veteliu lygiom jėgom, tik Raikis labai lėtas, o Vetelis labai greitas :D Bet kažkaip pasimatė po to kas kaip ir perėjus į Alfa pas tą patį Raikį greitis grįžo, o Vetelis suktukus ir nesąmonęs vieną po kitos darė. Taigi mėgstat pasakas, ok - tikėkit, yra kurie ir plokščia žeme tiki :D
Klepsidra
IP: 5591fb7 | 07/08 21:00 Atsakyti
Kiti zmones
07/08 16:36

Ziuri plačiau bei nosis, skaiciuoji 5 mln Occonui kai visa komanda kainuoja 150mln. Sezonui ir tai realiai yra brando zinomumui isleistos lesos. Tada paskaiciuok kiek isleidziama F.Alonso, daugiau ar maziau uz Ocona? Tada paziurek marketinga ir spresk, pasamdytas cempionas didesne alga, kurio nuotrauka eina ant masinu reklamų gauna nuo paprasto lenktyniniko komandos draugo. Tada susumuok kiek laimima pralaimima marketingo prasme ir suprasi, kad ne apie 5 mln kalbame. Bet aisku, kad staiga pradeda važiuoti ne desimtosiom, o vos ne sekunde greičiau tau normalu siuolaikineje F1 tai kaip ir neturim ką kalbėti.

Man normalu - Ricciardo pries pora etapu buvo greitesnis uz Norrisa, o Austrijoje kur buvo? Aisku, cia toks nepatogus palyginimas, nes ten McLaren skyles grezdami gal irgi apsiskaiciavo kur, kaip ir Renault su Oconu. Aisku, kad Renault atveju Oconas yra nasta tik, nes viskas pastatyta ant Alonso. Oconas Renault ir Alpine Prancuzijos rinkai nesiulo - viskas ant Alonso ten pastatyta. Is esmes komanda skirta tik Alonsui. Man tik mistika, kaip Alonso pradzioj leciau vaziavo? Ne ta bolida per klaida pristabde?
Klepsidra
IP: 04ca136 | 07/08 20:56 Atsakyti
ee
07/08 18:10

Tai sulėtintu nebent vos vos kad Alonso visada prieki butu bet pora dešimtuju o dabar Oconas gauna labai daug ir visai komandai manau nėra gerai kai jis nepatenka net i q2 dali

Tai cia komanda beletindama tiesiog apsiskaiciavo - silverstone pasitaisys dar. Q2 jiems - lasas juroje
Foma
IP: 822ef3f | 07/08 18:32 Atsakyti
Ne į temą, gal kas žinote iki kada reikės pateikti spėlionės spėjimą, kvalifikacija lyg ir penktadienį bus bet alia pagal taisykles kvalos nugalėtoju laikomas sprinto laimėtojas, ti kap bus🤔
ee
IP: eda7835 | 07/08 18:10 Atsakyti
Kiti zmones
07/08 16:36

Ziuri plačiau bei nosis, skaiciuoji 5 mln Occonui kai visa komanda kainuoja 150mln. Sezonui ir tai realiai yra brando zinomumui isleistos lesos. Tada paskaiciuok kiek isleidziama F.Alonso, daugiau ar maziau uz Ocona? Tada paziurek marketinga ir spresk, pasamdytas cempionas didesne alga, kurio nuotrauka eina ant masinu reklamų gauna nuo paprasto lenktyniniko komandos draugo. Tada susumuok kiek laimima pralaimima marketingo prasme ir suprasi, kad ne apie 5 mln kalbame. Bet aisku, kad staiga pradeda važiuoti ne desimtosiom, o vos ne sekunde greičiau tau normalu siuolaikineje F1 tai kaip ir neturim ką kalbėti.

Tai sulėtintu nebent vos vos kad Alonso visada prieki butu bet pora dešimtuju o dabar Oconas gauna labai daug ir visai komandai manau nėra gerai kai jis nepatenka net i q2 dali
Kiti zmones
IP: 8fb4e7f | 07/08 16:36 Atsakyti
Klepsidra
07/08 11:58

as nesuprantu tikrai - uztat tave turim. paaiskinai visiems, kad mokedama 5mln per metus komanda sugadino Ocono bolida, kad Alonso 10 vieta uzsimtu Austrijoje. Plius visa tai daro rizikuodami keliolikos milijonu eur FOM ismokomis pagal vieta WCC. visa sita paremei argumentais - pagrinde Alonso pavarde. Stebiuosi, kad 2007 metai nebuvo pamineti - Singapuras gi buvo.

Ziuri plačiau bei nosis, skaiciuoji 5 mln Occonui kai visa komanda kainuoja 150mln. Sezonui ir tai realiai yra brando zinomumui isleistos lesos. Tada paskaiciuok kiek isleidziama F.Alonso, daugiau ar maziau uz Ocona? Tada paziurek marketinga ir spresk, pasamdytas cempionas didesne alga, kurio nuotrauka eina ant masinu reklamų gauna nuo paprasto lenktyniniko komandos draugo. Tada susumuok kiek laimima pralaimima marketingo prasme ir suprasi, kad ne apie 5 mln kalbame. Bet aisku, kad staiga pradeda važiuoti ne desimtosiom, o vos ne sekunde greičiau tau normalu siuolaikineje F1 tai kaip ir neturim ką kalbėti.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas