Europos dyzelinių automobilių rinka 2015 metais pasiekė aukščiausią tašką – 48 proc., praėjus 30 metų po to, kai ji pirmą kartą pasiekė dviženklį procentų skaičių ir įėjo į visos Europos automobilių rinką. Visgi per dešimtmetį nuo piko 2015 metų skaičius nukris žemiau 10 % dėl skirtingų automobilių pasiūlos, tokios kaip elektromobiliai bei hibridai.
Iki šio dešimtmečio pabaigos jis bus visiškai išnykęs iš daugelio rinkų, o jo dalis visame regione greičiausiai bus gerokai mažesnė nei 5%. Labiausiai produktyvus dyzelinių automobilių pardavimas nesiekė devynių milijonų vienetų (2007 m.), o 2004–2017 m. nuolat viršijo septynis milijonus.
Didelio masto elektrifikacijos atsiradimas dar labiau paspartino perėjimą nuo dyzelino (galiausiai ir benziną ištiko toks pat likimas).
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |