Dėl sutrumpinto šių metų tvarkaraščio, F-1 komandos mokės mažesnius startinius mokesčius.
Dėl COVID-19 pandemijos 22 etapų tvarkaraštis buvo pakoreguotas ir sutrumpintas iki 17-os etapų. Kadangi komandos šiais metais iškovojo mažiau taškų, jų startiniai mokesčiai taip pat bus mažesni nei pernai.
Pagal galiojančias taisykles, kiekviena ekipa turi sumokėti 556,509 tūkst. JAV dolerių mokestį. Tada reikia dar susimokėti už kiekvieną tašką, iškovotą praėjusiame sezone. Čempionate triumfavusiai komandai vienas taškas kainuoja - 6,677 tūkst. dolerių. Tuo tarpu visų kitų dalyvių vieno taško kaina - 5,563 tūkst.
Kadangi „Mercedes“ komanda čempionate triumfavo septintus metus iš eilės, ji ir vėl turės sumokėti didžiausią startinį mokestį. Tiesa, jis bus mažesnis nei pernai. Praėjusiais metais ekipa iškovojo 739 taškus. Tuo tarpu šiemet - 573. Tad palyginus su praėjusiais metais, ekipos startinis mokestis sumažės nuo 5,490,812 dolerių iki 4,382,430 dolerių.
Vis dėlto didžiausią skirtumą mokant startinį mokestį pajaus „Ferrari“. Pernai likusi antra, šiemet italų ekipa užėmė tik šeštą vietą. Taigi, prieš metus sumokėjusi 3,360,261, šiais metais turės sumokėti 1,285,262.
Didžiausią nuostolį patirs Tarptautinė automobilių federacija (FIA). Kadangi šiemet įvyko mažiau lenktynių, federacija iš F-1 dalyvių gaus mažiau pinigų.
Komanda | Taškai | Už taškus | Viso |
Mercedes | 573 | 3,825,921 | 4,382,430 |
Red Bull | 319 | 1,774,597 | 2,331,106 |
McLaren | 202 | 1,123,726 | 1,680,235 |
Racing Point | 195 | 1,084,785 | 1,641,294 |
Renault | 181 | 1,006,903 | 1,563,412 |
Ferrari | 131 | 728,753 | 1,285,262 |
AlphaTauri | 107 | 595,241 | 1,151,750 |
Alfa Romeo | 8 | 44,504 | 601,013 |
Haas | 3 | 16,689 | 573,198 |
Williams | 0 | 0 | 556,509 |