F-2. K. Vasiliauskas: Imoloje ir Barselonoje bandysiu laimėti

F-2. K. Vasiliauskas: Imoloje ir Barselonoje bandysiu laimėti
logo 2009 Rugsėjo 09 d. 10:26, Formula Two
Abiejose praėjusį savaitgalį Oscherslebene, Vokietijoje, vykusiose „Formulės-2“ lenktynėse pelnęs taškų, Kazimieras Vasiliauskas likusiuose čempionato etapuose nusitaikė į pergalę. Lietuvio nuomone, ją pelnyti įmanoma, jei pavyks gerai pasirodyti kvalifikacijoje.
Oscherslebene K. Vasiliauskas pirmojoje kvalifikacijoje liko šeštas, o antrojoje – tik vienuoliktas. Abiejų lenktynių metu lietuvis sugebėjo pakilti rikiuote aukštyn. Šeštadienį jis finišavo trečias ir užlipo ant apdovanojimų pakylos, o sekmadienį suspėjo palypėti iki septintosios pozicijos.
„Formulės-2“ čempionate K. Vasiliauskas, surinkęs 29 taškus, užima 8 vietą. Artimiausi varžovai visai netoli – nuo antrąją vietą užimančio Michailo Aliošino lietuvį skiria tik 19 taškų.
Po savaitgalio Oscherslebene mūsų šalies sportininkas tradiciškai su F-1.LT pasidalijo savo įspūdžiais.
K. Vasiliauskas: įspūdžiai iš Oscherslebeno
Po varžybų Doningtone, dvi valandas treniravausi Vokietijoje su „Formule-Renault 2.0“. Todėl galima sakyti, kad trasa man buvo mažai žinoma. Ši trasa yra viena sunkiausių, kuriose man teko važiuoti. Galbūt todėl ji man ir patiko, nes daug kas priklausė nuo sportininko ir važiuodamas joje jaučiausi lyg kartingo trasoje.
Pirmoje treniruotėje mokiausi trasą. Antrai treniruotei padarėme kelis pakeitimus, nes „Formulė-2“ iki tol niekad nebuvo lankiusis šioje trasoje. Mano laikas buvo 10-as ir aš likau gana laimingas savo rezultatu, nes žinojau, kur galiu pagerinti laiką ir kokius formulės pakeitimus reikia padaryti.
Tiek pirmoji, tiek antroji kvalifikacija buvo nesėkmingos. Pirmoje kvalifikacijoje savo geriausią ratą įveikiau per raudoną vėliavą, todėl jis buvo anuliuotas. Su šiuo ratu galėjau startuoti iš 2-os vietos. Po raudonos vėliavos padangos neturėjo jau tokio sukibimo ir aš likau 6-as. Antroji kvalifikacija pradėjau su lietaus padangomis. Pradžioje buvau lėtas, nes žinojau, kad trasa sausėja, todėl nenorėjau rizikuoti ir išlėkti iš trasos. Pradėjus džiūti trasai, vis greitėjau ir prieš sustojant į boksus įveikiau geriausią vidurinį sektorių. Boksuose pakeitėme padangas i „slikus“. Trasa buvo vis dar drėgna, todėl reikėjo 2 ratų padangoms sušildyti. Po 3 rato buvau 4-as ir vis gerinau laiką, tačiau vėl raudona veliavą ir visi sportininkai, kurie buvo bent 30 sek. prieš mane spėjo įveikti vienu ratu daugiau ir stipriai pagerinti laiką. Kai trasos sąlygos greitai keičiasi, reikia numatyti kas bus po kelių minučių. Šioje kvalifikacijoje protingiausias buvo Aliošinas, nes jis į boksus sustojo anksčiausiai ir įveikė daugiausiai ratų su „slikais“. Tuo tarpu aš boksuose sustojau per vėlai.
Prieš pirmas varžybas nerimavau tik dėl vieno dalyko – pirmo posūkio. Pirmas posūkis yra labai lėtas, staigus ir jame mažai vietos. Paprastai sprendimą likti viduje ar išorėje pirmame posūkyje priimu į jį atvažiavęs, tačiau jau prieš startą žinojau kurioje vietoje būsiu ir tai pasiteisino. Po pirmojo posūkio buvau 3-ias. Sezono lyderis, Soucekas, viso savaitgalio metu buvo greičiausias, todėl po saugos automobilio pabėgo nuo Bortolotti ir manęs. Varžybų pradžioje priartėjau prie italo, bet dėl elektronikos problemų jis vėl atitrūko. Matydamas, kad nėra sportininkų už manęs mokiausi naudoti priekinį sparną. Nuo Doningtono varžybų pats sportininkas gali reguliuoti priekinį sparną viso savaitgalio metu.
Antros varžybos buvo sunkesnės, nes startavau iš 11-os vietos. Pirmąjį posūkį ir vėl įveikiau gerai, po kelių ratų aplenkiau Brundle'ą ir iki varžybų galo vijausi pirmąjį šešetuką. Ilgą laiką man priklausė geriausias varžybų ratas, tačiau pabaigoje ji pagerino Pavlovičius. Gaila, kad lenktynės buvo trumpesnės nei pirmosios, nes manau, kad galėjau kovoti dėl 5-6 vietos.
Viso savaitgalio metu surinkau 8 taškus. Pirmą kartą gavau taškų abiejose varžybose. Pirmų ir antrų lenktynių metu buvau greitas, todėl manau, kad Imoloje ir Barselonoje turiu galimybę kovoti dėl pergalės. Turiu išspręsti tik vieną problemą – kvalifikaciją. Ši yra svarbiausia savaitgalio dalis. Iki šiol man nepavyko įveikti tokio rato, kuris atspindėtų mano tikrąjį greitį. Kvalifikacioje turiu pateikti į pirmąjį trejetuką, jeigu noriu kovoti dėl pergalės. Taigi, mano tikslas – nedaryti klaidų kvalifikacijoje, sulipdyti geriausius sektorius ir pilnai išnaudoti padangas. Privalau visą dėmesį sukoncentruoti į tą vieną, svarbiausią ratą, kuris gali atverti duris į pergalę.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144