F. Alonso: F-1 vadovai turi pasistengti, kad šis sportas vėl būtų įdomus (17)

F. Alonso: F-1 vadovai turi pasistengti, kad šis sportas vėl būtų įdomus
logo 2018 Spalio 17 d. 11:27, McLaren

McLaren“ pilotas Fernando Alonso mano, kad šiuo metu pasaulis nesimėgauja stebėdamas F-1 čempionatą ir mano, kad reikėtų sugražinti „padangų karus“, skirtingus degalų papildymus bei geresnį lenktyniavimą.

Du kartus pasaulio čempionas po šio sezono paliks F-1, tiesa, dar neaišku kur jo keliai pasuks toliau.

Ispanas mano, kad F-1 yra praradusi visą žavesį ir tiki, kad prie to prisidėjo vienas padangų tiekėjas ir vienodas kuro pildymas, bei 6 cilindrų varikliai.

„Jūs turite šį sportą padaryti vėl įdomų. Aš patalpinau 2005-ųjų F-1 vaizdelį ir gavau 3000 komentarų, kurie mano, kad tada čempionatas buvo įdomesnis, ne tik aš taip manau, visas pasaulis taip mano“, - sako jis.

„Vienas iš šešių geriausių bolidų gali lentynes pradėti paskutinėje vietoje ir vistiek atvažiuos pirmajame šešete, nesvarbu kokį pilotą ten pasodinsite. Mes pasiilgome 10 cilindrų ir 8 cilindrų variklių garso, mes pasiilgome įvairesnių strategijų, padangų kovų. Jei norime, kad sekmadieniai būtų įdomesni turime tai gražinti“, - pridėjo ispanas.

Komentarai (17)


Black_Death
| 2018 Spalio 18 d. 17:21
Stinger
| 2018 Spalio 18 d. 09:54

Nu ponaitis išmestas iš Ferrari, išmestas iš F1, nusprendė daba ant kiekvieno kampo pašikt ant Formulės. Jo čia neįdomus sekmadieniai, WEC'e daug geresni, 2 Toyotos be konkurencijos.

Zmogus tiesiog pasake savo nuomone, kuria turi ir daug f1 fanu. Kai Sebastijanas is eis is Ferrari, taip pat sakysi jog jis nenaudoja savo pirsto ir po saves trydos balas palieka?
Stinger
| 2018 Spalio 18 d. 09:54
Nu ponaitis išmestas iš Ferrari, išmestas iš F1, nusprendė daba ant kiekvieno kampo pašikt ant Formulės. Jo čia neįdomus sekmadieniai, WEC'e daug geresni, 2 Toyotos be konkurencijos.
A85
| 2018 Spalio 18 d. 09:25
ddt
| 2018 Spalio 18 d. 00:17

Geresnes aero savybes? Prispaudimas dabar milijona kartu geresnis nei anksciau. Anksciau budavo ne "nekenciu myliu nemyliu nevaziuosiu teti padek" o "sunau, varai kiek eina ir *** tyli nemyzes ant fazes". Monsoon lietaus padangos? Sorry, as matyt ne toje praeities versijoje gyvenau. Tiesiog toks buvo Bridge'u pavadinimas tam paciam tipui, kuris vadinamas "Wet". Nebuvo jokiu dar ekstemalesniu - buvo arba intermediate, arba wet. Kaip jas zargonu vadindavo, cia jau marketologams aciu. Anksciau dar ir padangos platesnes budavo. Jei ka, kas akvaplanavimo tikrai nepagerina. Budavo atidetu lenktyniu, budavo geru avariju (SPA 1998), ir SC budavo, visko budavo, nebuvo tik tokios trydos britvomis i eteri, koks yra dabar.

Dėl monsoon padangų, tai lyg ir buvo mėginimas padaryt tą trečią šlapių padangų tipą tropinėms liūtims, bet kad tada bolido dugnas jau akvaplanuoja, o ne padangos ir vistiek nepavažiuoja. Ir, jei gerai atsimenu, jos taip ir nebuvo atvežtos į lenktynes.

Kas dėl aero, tai ar per lietų ne mechaninis sukibimas svarbesnis, nei aero? Ta prasme, kad važiuoklės sąlyginai nėra tokios geros atskirai be aero, nei ankščiau buvo. Bet čia šito negaliu tvirtai teigt. Nors Williams bėdos šlapiu oru ankstesniuose sezonuose lyg ir rodo, kad šlapioj trasoj bolidas kurtas sausam orui nevažiuoja.

O dėl lenktynininkų verkimo - niekas nenorėjo važiuot per tas tropines liūtis ir ankščiau, bet pilotų mažai kas tada klausydavo - yra užbookintas event'as, žmonės susirinko - važiuojam. Lauda, FFS, iš Japonijos GP pasitraukė dėl netinkamų sąlygų ir čempą pralošė (na, čia toks išskirtinis atvejis, bet vistiek).

Iš principo, tai visada visiems viskas blogai būdavo, tai čia niekas nesikeičia. Žiūrint tik iškarpas, tai be abejo atrodo, kad ten labai viskas exciting buvo, bet sumontavus klipą iš šių metų - sezonas ne ką mažiau įdomus atrodytų. Reikia tik gero režisieriaus ir vualia - best season ever.
Adrenalinz
| 2018 Spalio 18 d. 08:46
burzumas
| 2018 Spalio 17 d. 20:06

Be to daugiau trasu ir daugiau komandu - va sito mums reikia:))) Ir nesvarbu kas laimes - svarbu kad butu kova ir kovotu daugiau pilotu ir komandu:) Ir jei komanda uzima 3 vieta - butu toks pat laimejimas kaip ir pirma, nes podiumas yra tikrai GERAI:))) Todel tas kazkoks dirbtinis ispy-dejimas tikrai niekam nereikalingas:))) Daugiau lankstumo ir viska bus gerai:)) Vel pradesime skaiciuoti taskus ir ivairias situacijas ir jei pilsime kura bus tik idomiau (paziurekite NASCAR). O kas del padangu karo - tai manau nelabai gerai - nes vieni vaziuoja o kiti nevaziuoja visai - va tokiu mums situaciju ir nereikia. Mums turi vaziuoti visi ir visi vienodomis salygomis, todel manau kaip tik padangu karo nereikia:))) Svarbiausia, kad niekad nebutu aiskus nugaletojas:)) ir tai nesunku padaryti, ir tik tiesiog isaiskes GERIAUSIEJI:)) Ir kas tame blogo?:))) Babkiu tikrai uzteks visiems ir tikrai populiarumas nenubles, jei turesime daug kandidatu i cempionu titula:)) PVZ, geriausi mercedes, bet cempionu realiausias kandidatas Ricciardo - ir zasybis kaip idomu:))) Svarbu ir tai, kad ir patys pilotai suprastu kad trasoje lenktu bet ka ir bet kaip, ir absoliuciai nesuktu galvos kurioje vietoje atvaziuos ir tie komandu nurodymai - we can be third or something like that - is bullshit:))) Tegu jie varo ir po lenktyniu sau tarpusavyje deliojasi ivykius:)) O dabar baigia lenktynes ir nebeprisimena ju net duodami interviu:))) Grizta tegu jie is idealios iliuzijos i realybe ir kaip sakant i realu stebukla realiu laiku:)))

Keista, kad su tokiu IQ tiek prirasyt sugebejai. "Svarbiausia, kad niekad nebutu aiskus nugaletojas:)) ir tai nesunku padaryti, ir tik tiesiog isaiskes GERIAUSIEJI" - R. Brawn vieta tau jau garantuota!
ddt
| 2018 Spalio 18 d. 00:17
fnatic
| 2018 Spalio 17 d. 20:59

Kas liečia lietų šiuolaikinėje eroje F1 bolidus per lietų yra itin sunku vairuoti ta prasme išsilaikyti ant trasos rimtas iššūkis kas ir nepatinka pilotams ir jau daug kas nekenčia to lietaus. Ankščiau buvo geresnės bolidų aero savybės, padangų karas (savaime suprantama nuolat tobulinamos padangos, lietaus taip pat), itin speciali ekstramaliam vandens kiekiui padangų rūšis (monsoon), todėl praktiškai nesvarbu kiek būdavo to vandens ant trasos paviršaus ar kiek stiprus lietus, bolidą buvo galima išvairuoti, jokių Saugos automobilių starte ankščiau nematėm ir jokių atidėtų ar sustabdytų lenktynių nebūdavo.

Per 2009-ųjų sezoną turbūt daugelis pamenat Malaizijos GP dar tuo metu padangos buvo geros lietaus, o bolidai? O bolidai jau be aero savybių, niekas nepavažiavo ant to lietaus, race sustabdė, po pusė taškų skyrė ir iki šių dienų šitos nesamonės nesutvarkė. O kas pamena ankstesnius 2008 ir ankščiau sezonus tokių nesamonių nebūdavo. Gauti lenktynes per lietų būdavo vienas malonumas, o dabar vos iškrenta lietaus niekas ant jo nepavažiuoja, pradeda visi verkt, lenktynes stabdo ar atkelia ar paskui SC suka ir nusivažiavo...

Geresnes aero savybes? Prispaudimas dabar milijona kartu geresnis nei anksciau. Anksciau budavo ne "nekenciu myliu nemyliu nevaziuosiu teti padek" o "sunau, varai kiek eina ir *** tyli nemyzes ant fazes". Monsoon lietaus padangos? Sorry, as matyt ne toje praeities versijoje gyvenau. Tiesiog toks buvo Bridge'u pavadinimas tam paciam tipui, kuris vadinamas "Wet". Nebuvo jokiu dar ekstemalesniu - buvo arba intermediate, arba wet. Kaip jas zargonu vadindavo, cia jau marketologams aciu. Anksciau dar ir padangos platesnes budavo. Jei ka, kas akvaplanavimo tikrai nepagerina. Budavo atidetu lenktyniu, budavo geru avariju (SPA 1998), ir SC budavo, visko budavo, nebuvo tik tokios trydos britvomis i eteri, koks yra dabar.
Fekkali
| 2018 Spalio 17 d. 22:20
burzumas
| 2018 Spalio 17 d. 20:06

Be to daugiau trasu ir daugiau komandu - va sito mums reikia:))) Ir nesvarbu kas laimes - svarbu kad butu kova ir kovotu daugiau pilotu ir komandu:) Ir jei komanda uzima 3 vieta - butu toks pat laimejimas kaip ir pirma, nes podiumas yra tikrai GERAI:))) Todel tas kazkoks dirbtinis ispy-dejimas tikrai niekam nereikalingas:))) Daugiau lankstumo ir viska bus gerai:)) Vel pradesime skaiciuoti taskus ir ivairias situacijas ir jei pilsime kura bus tik idomiau (paziurekite NASCAR). O kas del padangu karo - tai manau nelabai gerai - nes vieni vaziuoja o kiti nevaziuoja visai - va tokiu mums situaciju ir nereikia. Mums turi vaziuoti visi ir visi vienodomis salygomis, todel manau kaip tik padangu karo nereikia:))) Svarbiausia, kad niekad nebutu aiskus nugaletojas:)) ir tai nesunku padaryti, ir tik tiesiog isaiskes GERIAUSIEJI:)) Ir kas tame blogo?:))) Babkiu tikrai uzteks visiems ir tikrai populiarumas nenubles, jei turesime daug kandidatu i cempionu titula:)) PVZ, geriausi mercedes, bet cempionu realiausias kandidatas Ricciardo - ir zasybis kaip idomu:))) Svarbu ir tai, kad ir patys pilotai suprastu kad trasoje lenktu bet ka ir bet kaip, ir absoliuciai nesuktu galvos kurioje vietoje atvaziuos ir tie komandu nurodymai - we can be third or something like that - is bullshit:))) Tegu jie varo ir po lenktyniu sau tarpusavyje deliojasi ivykius:)) O dabar baigia lenktynes ir nebeprisimena ju net duodami interviu:))) Grizta tegu jie is idealios iliuzijos i realybe ir kaip sakant i realu stebukla realiu laiku:)))

nu paskutiniai 5 sakiniai tai isvis omg. tau dar kacergoj fastlapa ziuret ilgai ir nuobodziai. semkiu ir alaus nemazink.
fnatic
| 2018 Spalio 17 d. 21:00
Mindaugas Zemaitis
| 2018 Spalio 17 d. 20:58

F1 ziuriu nuo 96 ir galiu pasakyt kad f1 visada reikiadavo kazka taupyti. Ar degalus ar padangas. O patys liudniausi sezonai butent ir buvo per padangu karus.

Vengrijos GP 1997 irgi liudna buvo?
fnatic
| 2018 Spalio 17 d. 20:59
ddt
| 2018 Spalio 17 d. 19:14

Aš visiškai nesutinku, kad čempionatai neįdomūs. Snaudulys juos žiūrint imdavo ir 2016, ir 1998. Visko būdavo ir tais laikais, ne visada ant kėdės krašto sėdėdavai. Alonso būtų daug laimingesnis, jei būtų priekyje. Bet.. Va dar su kuo nesutinku, tai dėl garso: būtent atmosferinių variklių turbinimas atėmė garsą (ne 6 cilindrai, o būtent turbinos dėl to kaltos - kaip skamba atmosferinis 6 cilindrų Porsche galit pasiklausyt per WEC). Vienas padangų tiekėjas nei ką atnešė nei ką sugriovė, tiesiog patys lenktynininkai kalti - kurie priverkė didesnį kibirą, tokias padangas jiems Pirelli ir padarė. Dar tas verkimas dėl šlapios trasos, kada net tarpinės padangos per ekstremalu, o jie verkia kad "pavojinga". Aš situaciją reziumuočiau taip - iš F1 dingo VYRAI, ta prasme tie, kurie turi kiaušus. Liko kas, bobos. Vos priliesk - Charliui stukalina kad buvo #mee-e-e-tooo, horizonte debesis - viskas, startas atidėtas.. Na kur, apie kokį grožį tokiu atveju reikia kalbėt? Dar kas situaciją pagerintų, tai variklių limito su kuro suvartojimo ribojimu atsisakymas. Na, nebent "vienas variklis lenktynėms" limitas. Gražu būdavo, kai ne tik fizinių ribų, ne tik techninio patikimumo ribų (kaip gražiai parūkdavo jei persistengdavo), bet ir drąsos ribų visi ieškodavo. Ir ne liežuviais per twitterį kaldavosi ir ne už kompo ekrano slėpdavosi, o į veidą užvažiuodavo, jei būdavo kažkuo nepatenkinti. Taip kad grąžinkit VYRUS į F1, o tada jau matysim.

Kas liečia lietų šiuolaikinėje eroje F1 bolidus per lietų yra itin sunku vairuoti ta prasme išsilaikyti ant trasos rimtas iššūkis kas ir nepatinka pilotams ir jau daug kas nekenčia to lietaus. Ankščiau buvo geresnės bolidų aero savybės, padangų karas (savaime suprantama nuolat tobulinamos padangos, lietaus taip pat), itin speciali ekstramaliam vandens kiekiui padangų rūšis (monsoon), todėl praktiškai nesvarbu kiek būdavo to vandens ant trasos paviršaus ar kiek stiprus lietus, bolidą buvo galima išvairuoti, jokių Saugos automobilių starte ankščiau nematėm ir jokių atidėtų ar sustabdytų lenktynių nebūdavo.

Per 2009-ųjų sezoną turbūt daugelis pamenat Malaizijos GP dar tuo metu padangos buvo geros lietaus, o bolidai? O bolidai jau be aero savybių, niekas nepavažiavo ant to lietaus, race sustabdė, po pusė taškų skyrė ir iki šių dienų šitos nesamonės nesutvarkė. O kas pamena ankstesnius 2008 ir ankščiau sezonus tokių nesamonių nebūdavo. Gauti lenktynes per lietų būdavo vienas malonumas, o dabar vos iškrenta lietaus niekas ant jo nepavažiuoja, pradeda visi verkt, lenktynes stabdo ar atkelia ar paskui SC suka ir nusivažiavo...
Mindaugas Zemaitis
| 2018 Spalio 17 d. 20:58
F1 ziuriu nuo 96 ir galiu pasakyt kad f1 visada reikiadavo kazka taupyti. Ar degalus ar padangas. O patys liudniausi sezonai butent ir buvo per padangu karus.
ShakaZulu
| 2018 Spalio 17 d. 20:06
Says #JokeOfTheYear
×

F-1.lt pulsas