„Aston Martin“ pilotas Fernando Alonso tvirtina, jog kartais iš lenktynininkų yra reikalaujama kiek per daug, kai kalba pasisuka apie F1 reklamą.
„Paradiniai ratai, pristatymai ir kiti panašūs dalykai tikrai nėra tas, ką lenktynininkai nori daryti prieš lenktynes. Todėl reikia rasti tinkamą balansą. Žinoma, tai yra svarbu, tačiau pilotams, komandoms ir net žurnalistams, sezonas yra ilgas. Tenka daug keliauti. Mes vykstame lenktyniauti, todėl visas išorinių veiklų paketas yra kiek per didelis. Tačiau mes tai suprantame“, - sakė F. Alonso.
Panašios pozicijos laikėsi ir „McLaren“ atstovas L. Norrisas.
„Mes nelenktyniaujame todėl, kad tai mums tiesiog pramoga. Tačiau suprantame, kad jeigu lenktynių nerodytų televizija, tuomet viskas būtų kitaip. Asmeniškai esu čia, kadangi noriu lenktyniauti.
Esu čia ne todėl, kad dalinčiau interviu ir mėgaučiausi tokias dalykais. Man tiesiog patinka lenktyniauti, bet suprantu, kad nuo tada, kai pradėjau tą daryti, žiniasklaidos reikšmė smarkiai išaugo. Verslo pasaulyje tai normalu, bet vairuotojams didelio pasimėgavimo tai nekelia“, - kalbėjo L. Norrisas.
Primename, jog kiek anksčiau per dideliu darbo krūvio rinkodaros srityje skundėsi Maxas Verstappenas, o Lewiso Hamiltono kontrakto pratęsimas užtruko būtent dėl sutarties punktų susijusių su reklaminėmis veiklomis.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Ale tu matai, pavargsta vargsiukai pries kameras staipytis, parasus da... skaityti daugiau
Greičiausiai nė vienam kitame sporte nėra tiek po-sportinės veiklos kaip F1. Milijonas interviu, fotosesijų, pasirodymai ir nė viename negali pasakyti nė menkiausio žodžio "į šoną", nes kitaip komentatoriai suės gyvą.