Situacijų, kai kuris nors pilotas sudaužo bolidą paskutinėmis kvalifikacijos minutėms, „Formulėje-1“ būta ne kartą, nes lemiamame greitajame rate lenktynininkai atakuoja iš visų jėgų. Dvi pastarosios Charleso Leclerco „pole“ pozicijos buvo lydimos raudonų vėliavų – Monake jis pats sudaužė automobilį, dėl to kitiems sportininkams teko nutraukti greitąjį ratą, o Baku sesija buvo sustabdyta dėl Tsunodos ir Sainzo avarijos ir liko galioti greičiausias Charleso laikas.
Kalbos apie tai, kad kvalifikacijoje bolidą sudaužęs lenktynininkas turi būti nubaustas, sklando jau seniai, pavyzdžiui, galėtų būti anuliuotas greičiausias jo ratas: visų pirma, jis padarė grubią klaidą, antra – sutrukdė kitiems siekti rezultato. „Alpine“ pilotas Fernando Alonso mano, kad taisykles reikia peržiūrėti.
Fernando Alonso: „Mes visi žinome galiojančias taisykles, bet, pavyzdžiui, Monake buvo ilgos diskusijos po to, kai Leclercas sudaužė mašiną, tačiau „Ferrari“ gana lengvai atstatė ją iki starto. Manau, kad po Baku kalbų ir diskusijų bus dar daugiau, nes iš karto keturi ar penki lenktynininkai kvalifikacijoje darė klaidas ir niekaip už tai nesumokėjo. Tai yra nesąžininga tų atžvilgiu, kurie nedarė klaidų.
Kartais būna taip, kad pilotas laimi dėl to, kad atsitrenkia į sieną. Tačiau sirgaliai nori matyti tikras kovas lemiamame kvalifikacijos finalo rate. Visi mes norime tai matyti. Manau, kad šį klausimą reikia iš esmės apsvarstyti ir už tai skirti baudas“.
Komanda: | BWT Alpine F1 Team | 2024 sezono taškai: | 52 |
Variklis: | „Renault“ | Važiuoklė: | A522 |
Pilotas: | Fernando Alonso | 2024 sezono taškai: | 1 |
Komanda: | Renault | Amžius: | 42 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |