F. Alonso: L. Hamiltono ir M. Verstappeno susidūrimas - lenktyninis incidentas (28)

F. Alonso: L. Hamiltono ir M. Verstappeno susidūrimas - lenktyninis incidentas
logo Rugsėjo 14 d. 19:53, Daimler AG

Praėjusį savaitgalį Monzos trasoje įvykusį susidÅ«rimą tarp Lewiso Hamiltono ir Maxo Verstappeno, „Alpine“ pilotas Fernando Alonso pavadino lenktyniniu incidentu ir per daug jo nesureikšmino.

Po to, kai olando bolido galinė padanga kliudė brito šalmą bei „Halo“ sistemą, imta vėl diskutuoti apie saugumą. Tačiau F. Alonso mano, kad dėl nedidelio greičio rizika buvo mažesnė, palyginti su ankstesniu susidÅ«rimu, kurį matėme Silverstouno trasos „Copse“ posÅ«kyje.

Visą turimą medžiagą išanalizavę ir sportininkus išklausę teisėjai nusprendė, jog dėl Monzos trasoje įvykusios avarijos buvo kaltas M. Verstappenas, tad jam skyrė trijų starto pozicijų baudą, kuri bus pritaikyta kitame etape - Rusijos GP.

„PeržiÅ«rėjau incidento pakartojimą ir man atrodo, kad tai buvo tiesiog nepalanki padėtis, posÅ«kis ir kelkraštis. Bolidas šiek tiek pašoko, buvo padangos su padanga kontaktas ir tada vienas iš bolidų pakilo į orą“, - kalbėjo F. Alonso.

„Bet greitis ten buvo labai mažas. Jie važiavo galbÅ«t 30-40 km/h. Nebuvo jokio pavojaus, nieko. Tad per daug tos avarijos nesureikšminčiau. Incidentas Silverstoune, greičiausiai taip, buvo labiau pavojingas. Bet tai kas įvyko Monzoje vykusių lenktynių metu, buvo tik lenktyninis incidentas.“

F. Alonso pridÅ«rė, kad Italijoje vykusių lenktynių metu kiti sportininkai taip pat galėjo patekti į panašÅ³ incidentą.

„GalbÅ«t Lewisas bandė į pirmąjį posÅ«kį atvažiuoti taip, jog Maxui neliktų kitos išeities kaip tik kirsti posÅ«kį. Maxas to nepadaro, lieka išorėje, bet po akimirkos jam nebelieka vietos. Jie abu padarė tai, ką turėjo padaryti, ir, deja, neišvengė kontakto.“

„Mačiau kas vyko pirmame rate. Panašaus kontakto neišvengė ir Giovinazzi su Leclercu. Panašiai buvo susidÅ«rę ir Perezas su Strollu. Bet jų kontaktai nebuvo padanga į padangą. Tad ir susidÅ«rimo pasekmės buvo kitokios.“

„Bet tai sudėtingas manevras, pirmas posÅ«kis, po to staiga antras posÅ«kis. Jiems tiesiog nepasisekė, jog tai buvo padanga į padangą kontaktas.“


Komentarai (28)
Johhnie
IP: 96594bc | 09/15 22:46 Atsakyti
Butu idomi vettelio nuomone 🤔
deivec
IP: 1353dd0 | 09/15 19:51 Atsakyti
oi dukart pasaulio...be 5 minuciu trigubos karunos cempionas prabilo....
noreciau matyti vaizdeli...ka pasakytu jeigu per galva pervaziuotu ir dar kovotu del WDC...turbut irgi nusivalytu dulkes ir sakytu...racing incident...
metai ziuriu nekeicia ALonso..koks buvo intrigante...tokia ir liko....
nu o kas bendriau belieka....
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/15 11:44 Atsakyti
Chamas'iltonas
09/15 10:50

Bet per lentynės būna ir 360+ km/h - su DRS ir Slipstream ... Tai gear ratios kaip ir yra. Hibrido neužtenka matyt, taupo DRS zonose - turiu omenyje per Kvala. Nes greičiai kaip V8 eroje. MAtyt tas 1000 tik 33s sekundės, daugiau apie 840 ... Tada suprantama būtų kad su 750kg mašina, su dideliu downforsu daugiau neekseleruoja su 840ag, o tą 1000 matyt, kaip LMP1 buvo, ekseleracijai tik naudoja - nes 300 gan greit pasiekia

kad jei neklystu daugiau nei 340km/h (kazkur virs 350km/h) pasiekia tik Meksikoj, bet ten del reto oro aero mazesni pasipriesinima turi. Visur kitur top speed +/- vienodas
Maxwell
IP: 8f2a033 | 09/15 11:29 Atsakyti
Šita situacia LH&FIA vs MAX jau turėjom, tik prieš daug metų Prost&FIA vs SENNA. Galiniam rezultate Maxo titulas nuo to bus dar vertingesnis 🙂
Chamas'iltonas
IP: 959ae9b | 09/15 10:50 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/15 10:32

Gear ratio dabar yra vienas visam sezonui :)

Bet per lentynės būna ir 360+ km/h - su DRS ir Slipstream ... Tai gear ratios kaip ir yra. Hibrido neužtenka matyt, taupo DRS zonose - turiu omenyje per Kvala. Nes greičiai kaip V8 eroje. MAtyt tas 1000 tik 33s sekundės, daugiau apie 840 ... Tada suprantama būtų kad su 750kg mašina, su dideliu downforsu daugiau neekseleruoja su 840ag, o tą 1000 matyt, kaip LMP1 buvo, ekseleracijai tik naudoja - nes 300 gan greit pasiekia
Chamas'iltonas
IP: 959ae9b | 09/15 10:47 Atsakyti
mariusis
09/15 10:32

Taip adovakatas, o tu šūdmalys, kai vieną dieną šneki vieną, kitą kita. Ką pametei? Atrodo sakei nebenori bendrauti, apsišėrei, bet vėl liūdna matau vienam, dėmesio prireikė 😀

Tai ką Laba diena nebegalima pasakyti :D
Greiciu deze
IP: c0c5e6d | 09/15 10:36 Atsakyti
SliMMaz logo rėmėjas
09/15 10:32

Gear ratio dabar yra vienas visam sezonui :)

Problema - ta pati gr.deže - PVZ jeigu ilga pavara daro tik 300 / tai ir 2 km masina važiuos tik 300 (tokia realybe)
Black_Death
IP: b74267c | 09/15 10:35 Atsakyti
mariusis
09/15 09:37

Kai akių neatmerkęs žiūri, tai taip, chamas. Beje, kaip su 4 posūkiu pirmam rate? Jei Hamiltonas lygiai taip pat būtų neatsitraukęs ir avarija, Verstapenas tada būtų buvęs chamas?

T-ervis'io klausk kas butu, ne as sugalvojau chamintis.
Beja 4 posuki pirman rate jei HAM nebutu atsitraukes, butu chrastapenas vel su zibejas. Nesuprantu del ko reikia ieskoti kaltu tokiose situacijose? Tai ir yra lenktynes! Jei kas mano kitaip tegul ziuri i traukinius ar autostrada ;)
mariusis
IP: 7ad5add | 09/15 10:32 Atsakyti
Chamas'iltonas
09/15 09:52

O Hamiltono advokatas. Senai matytas, Zdarowa :)

Taip adovakatas, o tu šūdmalys, kai vieną dieną šneki vieną, kitą kita. Ką pametei? Atrodo sakei nebenori bendrauti, apsišėrei, bet vėl liūdna matau vienam, dėmesio prireikė 😀
SliMMaz logo rėmėjas
IP: 5202f81 | 09/15 10:32 Atsakyti
Chamas'iltonas
09/15 10:03

Kalbant apie greitį. Kodėl Monzoje tik 330 km/h su 1000 arklių? Tiek pat kiek SPA ar netgi lėtesnėse trasose? Kur tas 1000 čia dingsta?

Gear ratio dabar yra vienas visam sezonui :)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas