F. Alonso: „Laiminguoju devynetu pažymėta visa mano karjera“

F. Alonso: „Laiminguoju devynetu pažymėta visa mano karjera“
logo 2020 Spalio 09 d. 13:39, Renault Sport

Fernando Alonso įsitikinęs, kad yra vienas sėkmingiausių lenktynininkų „Formulės-1“ istorijoje.

2021 metų Fernando Alonso sugrįžimas į „Formulę-1“ čempionatą įtvirtintas jo sutartimi su „Renault“ komanda. Dukart pasaulio čempionas yra įsitikinęs, kad jam prisijungus prie komandos, kitais metais tapsiančios „Alpine“, ši savo sudėtyje turės vieną labiausiai patyrusių ir sėkmingiausių lenktynininkų, kokius tik šio sporto pasaulis yra matęs.

Alonso, kuris, kaip buvo paskelbta dar liepą, sugrįš į „Formulės-1“ čempionatą ir prisijungs prie „Renault“ komandos, su kuria iškovojo du čempiono titulus. Dalyvaudamas spaudos konferencijoje, kurioje buvo pristatoma „AmazonPrime“ sukurta dokumentika „Fernando“, F. Alonso buvo paklaustas, ar jis sutinka su teiginiu, kad jis yra vienas sėkmingiausių lenktynininkų „Formulės-1“ istorijoje.

„Aš turiu sutikti su šiuo teiginiu“, - komentavo Alonso. „Laikau save pakankamai sėkmingu - galbūt, netgi viską, kuo ėmiausi, įvertinčiau devynetu. Gali būti, kad yra pilotas, sugebantis važiuoti greičiau šlapia trasa ar mane aplenkti šeštadienį vykstančioje kvalifikacijoje, be abejo, yra ir tokių, kurie pralenktų starto-finišo tiesiojoje... Bet esu įsitikinęs, kad daugeliu atvejų esu labai arti tos geriausiųjų iš geriausių kategorijos, o kai mes kalbame apie „Formulės-1“ čempionatą, viskas sukasi apie savybes, kuriomis kiekvienas pilotas norėtų pasigirti. Galime tai palyginti su geriausiais atletais, kuriems puikiai sekasi viskas, ko jie imasi - jie galiausiai laimi.“

Nuo to laiko, kai  F. Alonso paliko „Formulę-1“ 2018-ųjų pabaigoje, ir apsilankė „Renault“ gamykloje bolido sėdynės pritaikymui ir sesijai simuliatoriuje, jis varžėsi ne vienuose automobilių sporto čempionatuose ir lenktynėse, tarp jų ir sunkiausiomis lenktynėmis pasaulyje laikomu Dakaro Ralyje, Pasaulio ištvermės lenktynių čempionate WEC bei rugpjūtį vykusiose „Indianapolis 500“ lenktynėse. Ispanas yra įsitikinęs, kad gebėjimas prisitaikyti prie visų šių skirtingų automobilių sporto šakų keliamų iššūkių yra tai, kuo jis išsiskiria iš kitų pilotų.

„Visos mano karjeros metu,  kai bolidų viduje dirbo V10 ar V8 varikliai, mes visą laiko buvome ten, su „Michelin“, su „Pirelli“, mes visada sugebėdavome išlikti tarp aukščiausiųjų pozicijų“, -  komentavo F. Alonso. „Visada mėgau lenktynes šlapioje trasoje, o dabar, kai išbandžiau save kitose automobilių sporto kategorijose... Iš tiesų, tai patirtis Dakaro Ralyje ir patekimas į TOP-5 vieta bendroje įskaitoje mane patį maloniai nustebino. Šokti į automobilį ir... sugebėti pirmauti „Indianapolis 500“ lenktynėse mane taip pat maloniai nustebino.

„Galiausiai tu suvoki save kaip lenktynininką, kuris gali prisitaikyti prie bet kurio automobilio, aplinkybių ar kategorijos, ir, galiausiai, pradedi išnaudoti tai kaip savo pranašumą. Tu puikiai suvoki savo galimybių ribas ir stengiesi jas užmaskuoti, kad aršiausi oponentai ar varžovai negalėtų jomis pasinaudoti, bet reikia maksimaliai išnaudoti savo gerąsias savybes. Tą aš bandau daryti nuolatos - išnaudoti tai geriau nei bet kas kitas.“

Tiesa, Fernando Alonso CV trūksta dar vieno laimėjimo: jis vis dar turi įgyvendinti sau iškeltą tikslą ir tapti trigubos automobilių sporto karūnos savininku. Tai pasiekti iki šiol yra pavykę tik vienam lenktynininkui - Grahamui Hillui.  Komandos „Renault“ vadovas Cyrilas Abiteboulas patvirtino tai, kad Alonso nebus leista dalyvauti „Indianapolis 500“ lenktynėse (o tai yra vienintelė trūkstamos trigubos karūnos dalis, nes Fernando jau yra „Formulės-1“, Indy 500 bei Le Mano 24 val. lenktynių nugalėtojas),  kai šis prisijungs prie F1 komandos, priešingai nei tai jam padaryti leido „McLaren“ komanda 2017-aisiais, kai Monake vykusiose lenktynėse jis buvo pakeistas kitu pilotu Jensonu Buttonu.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794