„Alpine“ lenktynininkas Fernando Alonso teigia, kad su nauju automobiliu sekti varžovui iš paskos yra paprasčiau nei anksčiau, bet atlikti lenkimus vis dar yra gana sunku.
Ispanas mano, kad varžovui aplenkti reikia didelio pranašumo. Anot sportininko, padangos vis dar vaidina svarbų vaidmenį.
„Sekti varžovui iš paskos dabar tikrai yra lengviau. Tą pastebėjome dar bandymų metu. Bet lenkti varžovus tikrai nėra taip lengva, kaip galėjo pasirodyti stebint lenktynes per TV“, - pasakojo F. Alonso.
„Visus lenkimus, kuriuos matėte lenktynių metu, dauguma jų buvo atlikti dėl to, jog vienas sportininkas turėjo daug didesnį pranašumą ir naujesnes padangas. Patekau ir aš į tokias situacijas, kai turėjau didesnę persvarą ir aplenkiau varžovus įveikęs vos kelis posūkius. Bet buvo ir tokių situacijų, kai mano varžovai buvo daug greitesni, tad jie mane aplenkė įveikę vos kelis posūkius.“
„Manau, kad ne sekimas iš paskos, o padangos vis dar vaidina svarbų vaidmenį. Bet pažiūrėsime kaip bus toliau, reikia daugiau lenktynių, kad galėtume geriau įvertinti situaciją.“
Kito „Alpine“ komandos sportininko Estebano Ocono teigimu, „oro maišo“ efektas dabar yra mažesnis. DRS taip pat nebėra tokia efektyvi, kaip anksčiau.
„DRS dabar nebėra tokia efektyvi, kokia buvo anksčiau. O ir oro maišo efektas silpnesnis“, - sakė E. Oconas.
„Manau, kad lenkti galima. Dabar gali važiuoti arčiau varžovo. Automobilis nebėra toks jautrus varžovo bolido sukeltam oro srautui. Tad šioje srityje žengėme žingsnį teisinga kryptimi. Tačiau stipriai sumažėjo oro maišo efektas. Manau, kad lenkimus stipriai palengvina skirtinga padangų būklė.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |