Tech
| 11/15 15:15 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/15 15:08

tai cia dabar klausimas tik vienas - ka ferari pasirinks nr.1 kitiems metams, o 2021iems kontrakto neturi nei vetelis, nei leclerkas, nei hamiltonas, nei verstapenas, taip kad kas bus po sekancio sezono - visiska maisalyne :) as speju, kad pasirinks leclerka tam, kad anas nepabegtu pas mersus arba netgi red bull

Aisku galetu Hamiltonas pereit karjeros pabaigai i Ferrari. Kaip sakant susikeist su Leclerc. Nes na, Ferrari nera ta komanda, kuri moka laimeti. Bent jau ne dabartine Ferrari, sugebanti susigriaut sau reikalus, rodos lygioj vietoj :)
Norge logo rėmėjas
| 11/15 15:08 Atsakyti
beglys
11/15 14:49

O kas jiems belieka, tokias babkes mokant pilotui, kuris nerodo rezultatų, bei dar gauna nuo naujoko? Tai bent kažkur reikia pateisinti kodėl jį vis dar laiko komandoje. Jei pameni mes kalbėjome apie praeitų metų situaciją, kai reikėjo vietos Leclerkui ir buvo priimtas sprendimas Raikoneną pakeisti. Jei pameni tuometinis bosas nenorėjo suomio paleisti, bet buvo priverstas, bet jau tuomet kažkur paraštėse buvo kalbama, kad Raikoneno feed backas yra labai geras bolido tobulinimui. Tai tikiuosi Monakietis įgavęs patirties turės ką pasakyti komandai dėl bolido.

tai cia dabar klausimas tik vienas - ka ferari pasirinks nr.1 kitiems metams, o 2021iems kontrakto neturi nei vetelis, nei leclerkas, nei hamiltonas, nei verstapenas, taip kad kas bus po sekancio sezono - visiska maisalyne :) as speju, kad pasirinks leclerka tam, kad anas nepabegtu pas mersus arba netgi red bull
beglys
| 11/15 14:56 Atsakyti
maxpower
11/15 14:19

Ne tie laikai kad feedback darytu didele itaka kuriant bolida. Prigrusta visokiu jutikliu, per bandymus dar daugiau prikrauna informacijos uztektinai susirenka. Kai daro setup tada manau svarbi piloto informacija bet kurimo procese nemanau

Davikliai ir jutikliai duoda sausą informaciją. Realius pojūčius perduoda pilotai. Todėl kuo pilotas geriau perteikia ir nupasakoja apie bolidą inžinieriams tuo lengviau atrasti vietas kurios yra silpnesnės ir jas tobulinti. Čia yra panašiai kaip ir su automobilio remontu. Jei tu atvarysi į servisą automobilį ir pvz pasakysi, kad kažkas automobilyje ūžia, tai tau remontas užtruks ilgesnį laiką, nei tada jei tu atėjęs pasakysi, kad girdi ūžesį iš priekinio kairio rato. Taip pat yra ir su bolido tobulinimu, kai pilotas išsamiai papasakoja kokie jo pojūčiai ir potyriai, inžinieriams yra aiškiau kur ieškoti silpnos bolido vietos.
beglys
| 11/15 14:49 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/15 14:40

tai tada lieka neaisku ko ten ferari trimituoja, kad vetelis baisiai padeda masina konstruot :)

O kas jiems belieka, tokias babkes mokant pilotui, kuris nerodo rezultatų, bei dar gauna nuo naujoko? Tai bent kažkur reikia pateisinti kodėl jį vis dar laiko komandoje. Jei pameni mes kalbėjome apie praeitų metų situaciją, kai reikėjo vietos Leclerkui ir buvo priimtas sprendimas Raikoneną pakeisti. Jei pameni tuometinis bosas nenorėjo suomio paleisti, bet buvo priverstas, bet jau tuomet kažkur paraštėse buvo kalbama, kad Raikoneno feed backas yra labai geras bolido tobulinimui. Tai tikiuosi Monakietis įgavęs patirties turės ką pasakyti komandai dėl bolido.
Norge logo rėmėjas
| 11/15 14:40 Atsakyti
beglys
11/15 14:31

Šiaip kiek yra tekę girdėti Vettelis nėra tas pilotas kuris gerus feed backus duoda.
Beveik visuose komandose buvo kalbama, kad bolidą suderinti Veteliui yra sudėtinga. Ir jei gerai pamenu, labiausiai tai pasijuto Red Buliuose kai Ricardo atėjo.

tai tada lieka neaisku ko ten ferari trimituoja, kad vetelis baisiai padeda masina konstruot :)
beglys
| 11/15 14:31 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/15 11:09

Viskas taip, neabejotinai. Bet kiek pavyko paskaitinet, leklercui dar toli iki vetelio kas liecia feed backa ir indeli i mas tobulinima. As kazkaip neisitikines, kad binoto jau apsisprendes ;) bet jei pasirodys tiesa, kad fia direktyva raudonikiams bakelius ismontavo, tai tada visai cia nieks neaktualu del tu nr1 ir 2 nes nebus jokios intrigos

Šiaip kiek yra tekę girdėti Vettelis nėra tas pilotas kuris gerus feed backus duoda.
Beveik visuose komandose buvo kalbama, kad bolidą suderinti Veteliui yra sudėtinga. Ir jei gerai pamenu, labiausiai tai pasijuto Red Buliuose kai Ricardo atėjo.
maxpower
| 11/15 14:19 Atsakyti
egiduxx
11/15 13:35

Čia vienas labai protingas veikėjas kuris labai jau palaiko vetelį, sako, kad nėra jokio feed backo ir nuo piloto ten nieks nepriklauso:))) bet jei prie esmės, tai fetelis nekoks feed backingmenas, nes nuo atėjimo i fer jis tos mašinos taip ir neprisitaikė.

Ne tie laikai kad feedback darytu didele itaka kuriant bolida. Prigrusta visokiu jutikliu, per bandymus dar daugiau prikrauna informacijos uztektinai susirenka. Kai daro setup tada manau svarbi piloto informacija bet kurimo procese nemanau
Norge logo rėmėjas
| 11/15 14:07 Atsakyti
egiduxx
11/15 13:35

Čia vienas labai protingas veikėjas kuris labai jau palaiko vetelį, sako, kad nėra jokio feed backo ir nuo piloto ten nieks nepriklauso:))) bet jei prie esmės, tai fetelis nekoks feed backingmenas, nes nuo atėjimo i fer jis tos mašinos taip ir neprisitaikė.

irgi logiska :)
egiduxx
| 11/15 13:55 Atsakyti
Tech
11/15 13:38

as atvirksciai skaiciau, kad Ferrari labiau linksta prie Leclerc feedbacku nei Fetelio :)

Na tai reik kažką jiems daryti, nes kiša kiša į tą mašiną ir šūdas gaunas, tai pradės klausyti kito žmogaus feed backo kurio gal būt universalesnis vairavimo stilius, gal būt lengviau gaminamą ir tobulinamą paketą prie jo esamo vairavimo stiliaus.
Tech
| 11/15 13:38 Atsakyti
egiduxx
11/15 13:35

Čia vienas labai protingas veikėjas kuris labai jau palaiko vetelį, sako, kad nėra jokio feed backo ir nuo piloto ten nieks nepriklauso:))) bet jei prie esmės, tai fetelis nekoks feed backingmenas, nes nuo atėjimo i fer jis tos mašinos taip ir neprisitaikė.

as atvirksciai skaiciau, kad Ferrari labiau linksta prie Leclerc feedbacku nei Fetelio :)
egiduxx
| 11/15 13:35 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/15 11:09

Viskas taip, neabejotinai. Bet kiek pavyko paskaitinet, leklercui dar toli iki vetelio kas liecia feed backa ir indeli i mas tobulinima. As kazkaip neisitikines, kad binoto jau apsisprendes ;) bet jei pasirodys tiesa, kad fia direktyva raudonikiams bakelius ismontavo, tai tada visai cia nieks neaktualu del tu nr1 ir 2 nes nebus jokios intrigos

Čia vienas labai protingas veikėjas kuris labai jau palaiko vetelį, sako, kad nėra jokio feed backo ir nuo piloto ten nieks nepriklauso:))) bet jei prie esmės, tai fetelis nekoks feed backingmenas, nes nuo atėjimo i fer jis tos mašinos taip ir neprisitaikė.
Norge logo rėmėjas
| 11/15 12:52 Atsakyti
Tech
11/15 11:48

man tai nuo 2014 intrigos nera del 1 vietos,raeliai :) tiesa, 2017-18 Ferrari lyg ir turejo technikos konkurencingos, bet zmogiskieji resursai buvo ne kazka :) gal Ferrariams ir neaktualu bus kas Nr1 kas Nr2, bet man asmeniskai, is sportines puses ipatingai yra idomios butent tos mikro dvikovos komandu viduje. ipatingai Ferrari siemet. https://f1bytes.com/2019-h2h-lec-vet/
ir net tik Ferrari , patiko stebet RIC vs VER. RBR . Siemet RIC vs Hulk.
https://f1bytes.com/2019-h2h-hul-ric/
Dar Mclaren duetas. daugiau kaip ir viskas aisku :) o WDC jau aiskus nuo 2014, apart kai Rosergas dar sudare spaudimo |Hamiltonui. aisku, kas ziuri F1 tik del WDC, ar loterijos lenktyniu per lietu, tai tiems turbut F1 apskritai yra nuobodus sportas :)

visai prarades tikejima ferariais :)))) nu ziuresim kas cia siandien darysis 3iam sektoriuj ;)
Tech
| 11/15 11:48 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/15 11:09

Viskas taip, neabejotinai. Bet kiek pavyko paskaitinet, leklercui dar toli iki vetelio kas liecia feed backa ir indeli i mas tobulinima. As kazkaip neisitikines, kad binoto jau apsisprendes ;) bet jei pasirodys tiesa, kad fia direktyva raudonikiams bakelius ismontavo, tai tada visai cia nieks neaktualu del tu nr1 ir 2 nes nebus jokios intrigos

man tai nuo 2014 intrigos nera del 1 vietos,raeliai :) tiesa, 2017-18 Ferrari lyg ir turejo technikos konkurencingos, bet zmogiskieji resursai buvo ne kazka :) gal Ferrariams ir neaktualu bus kas Nr1 kas Nr2, bet man asmeniskai, is sportines puses ipatingai yra idomios butent tos mikro dvikovos komandu viduje. ipatingai Ferrari siemet. https://f1bytes.com/2019-h2h-lec-vet/
ir net tik Ferrari , patiko stebet RIC vs VER. RBR . Siemet RIC vs Hulk.
https://f1bytes.com/2019-h2h-hul-ric/
Dar Mclaren duetas. daugiau kaip ir viskas aisku :) o WDC jau aiskus nuo 2014, apart kai Rosergas dar sudare spaudimo |Hamiltonui. aisku, kas ziuri F1 tik del WDC, ar loterijos lenktyniu per lietu, tai tiems turbut F1 apskritai yra nuobodus sportas :)
Norge logo rėmėjas
| 11/15 11:09 Atsakyti
Tech
11/15 10:55

manau jis jau apsisprendes :) ka reiskia neblogai??? kad ir kaip Fetelio nemegciau, bet suvokiu tiek, kad jis vienas is TOP 5 pilotu , vis dar siendienos peletone. ir Leclerk budamas pilotas Nr2, darydamas nemazai naujokisku klaidu, bet gaves eile fail strategiju is komandos, pirmauja pries 4 kart cempiona,turinti Nr1 statusa, antrame sezone, budamas naujokas Fermoj, 7 pole, 2 pergales. nezinau, ka reiskia tada gerai? kad i vienus vartus butu sunesiojes? :)

Viskas taip, neabejotinai. Bet kiek pavyko paskaitinet, leklercui dar toli iki vetelio kas liecia feed backa ir indeli i mas tobulinima. As kazkaip neisitikines, kad binoto jau apsisprendes ;) bet jei pasirodys tiesa, kad fia direktyva raudonikiams bakelius ismontavo, tai tada visai cia nieks neaktualu del tu nr1 ir 2 nes nebus jokios intrigos
Tech
| 11/15 10:55 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/15 08:42

Tai uztai ir sakau, kad tik neblogai. Bet to neuztenka, kad binokuliui butu lengva apsisprest ant leklerco statyt

manau jis jau apsisprendes :) ka reiskia neblogai??? kad ir kaip Fetelio nemegciau, bet suvokiu tiek, kad jis vienas is TOP 5 pilotu , vis dar siendienos peletone. ir Leclerk budamas pilotas Nr2, darydamas nemazai naujokisku klaidu, bet gaves eile fail strategiju is komandos, pirmauja pries 4 kart cempiona,turinti Nr1 statusa, antrame sezone, budamas naujokas Fermoj, 7 pole, 2 pergales. nezinau, ka reiskia tada gerai? kad i vienus vartus butu sunesiojes? :)
zero.six
| 11/15 08:51 Atsakyti
Na va, aisku kad formulei dar liko 2 geresni uz Alonsa. Hamiltonas kuris padare ir Verstapenas kuri pats Alonsas pripazino geresniu. Dar pridėjus tuos kurie per visa ispano karjera ji padare, nebeiseitu i TOP3 net Alonsui isipaisyt. Baisu.
Norge logo rėmėjas
| 11/15 08:42 Atsakyti
Tech
11/14 23:35

Sutriuskint nepavyko. Klaidu dare,bei Ferrari taike taktikas kaip pilotui nr2 daznai. Bet visvien Q laimi, taskais laimi, daugiau pole ir pergaliu. Kaip nr2, sakyciau stipru pries tokia patirti turinti nr2! ;)

Tai uztai ir sakau, kad tik neblogai. Bet to neuztenka, kad binokuliui butu lengva apsisprest ant leklerco statyt
YZF
| 11/15 08:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/14 22:22

ne, neisejes, paskaitineju ;) bet faktiskai nieko naujo :) vis norejau tau parasyti, kad nepavyko monegaskui vetelio sutriuskinti ;) neirodo jis lenktynese, kad vertas nr.1 statuso. bent jau kolkas...pritariu montezemolo - sudas bus kitais metais, jei nesustatys statusu i vietas. jokiu sansu pries mersus

Antroje sezono puseje leklerkas ir kvaloje ir lenktynese daro Vetteli (bendrai paemus). Nebent komanda vel kazka jam susika su strategija. Tai nezinau apie ka tu cia vel norgini.
Kestutis Kuodzevicius
| 11/15 07:35 Atsakyti
Čia gaunasi myliu nemyliu😉Susodinti visus į vienodas mašinas ir bus aišku kuris geriausias☺
Tech
| 11/14 23:35 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
11/14 22:22

ne, neisejes, paskaitineju ;) bet faktiskai nieko naujo :) vis norejau tau parasyti, kad nepavyko monegaskui vetelio sutriuskinti ;) neirodo jis lenktynese, kad vertas nr.1 statuso. bent jau kolkas...pritariu montezemolo - sudas bus kitais metais, jei nesustatys statusu i vietas. jokiu sansu pries mersus

Sutriuskint nepavyko. Klaidu dare,bei Ferrari taike taktikas kaip pilotui nr2 daznai. Bet visvien Q laimi, taskais laimi, daugiau pole ir pergaliu. Kaip nr2, sakyciau stipru pries tokia patirti turinti nr2! ;)

TOP naujienos