Nuo 2026 metų „Aston Martin“ mašinose bus montuojami „Honda“ jėgos agregatai. Komandos lenktynininkas Fernando Alonso nežino, ar jis po trejų metų dar lenktyniaus „Formulėje-1“, tačiau jei dar ir dalyvaus lenktynėse, jam komandos bendradarbiavimas su „Honda“ nebus jokia problema.
Fernando Alonso: „Aš nežinau, ką veiksiu 2026 metais. Sumeluočiau, jei sakyčiau, kad jau dabar viską žinau. Šiuo momentu jaučiuosi „šviežias“ pilotas, motyvuotas ir vis dar greitas. Jei aš šiuo metu jaučiu malonumą lenktyniaudamas, tai dar norėčiau tęsti pasirodymus.
Žinau, kad vieną rytą nubusiu ir suprasiu, jog praradau motyvaciją ir daugiau nenoriu klajoti po platų pasaulį. Gal būt pajausiu, kad aš jau nebeturiu greičio – tada aš pirmas pakelsiu rankas į viršų ir pasakysiu, kad atėjo laikas išeiti. Iki 2026 metų dar daug laiko, taigi, pažiūrėsime.
Dabar esu visiškai susikoncentravęs ties Monaku, nes mūsų laukia svarbus savaitgalis. Tikiuosi, kad žengsime žingsnį į priekį ir galėsime kovoti dėl aukštų rezultatų.
Neturiu problemų su tuo, kad vėl vairuočiau mašiną su „Honda“ jėgaine. Praėjusį kartą, 2015-tais, 2016-tais ir 2017 metais mūsų draugystė nepavyko. Kai kuriems mano partneriams, tokiems kaip Stofelis Vandoorne'as, kuris atėjo po pergalių F-2, bendradarbiavimas su „Honda“ buvo dar sunkesnis, nes jis nebuvo tam pasiruošęs. Bet dabar „Honda“ įrodė, kad jie turi konkurencingą variklį.
Jie laimėjo čempionatus 2021 ir 2022 metais ir labai tikėtina, kad ir šiemet bus čempionais. Dabar jie turi labai gerą motorą, o po perėjimo prie naujo jėgainių reglamento mūsų laukia įdomus naujas projektas“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | blaster | 2883 |
2. | redworm | 2851 |
3. | Valerijonas | 2848 |
4. | berta | 2847 |
5. | Valode | 2778 |
tai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk p... skaityti daugiau
tai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk p... skaityti daugiau
Pyle sh nes jie verti to buvo, ir patys jam pilnai pritare ir tuos sh ... skaityti daugiau
Manau pasimoke japonai, kai galvojo, kad lengvai ateis, ir labai tikiuosi, kad bus lyderiai nuo pat pradziu, vis tik tai didziausias varikliu gamintojas pasaulyje. Aisku, neliks pacios sudetingiausios dalies power unit'e, tas palengvins atejima kitiems naujokams. Nors pvz Renault iki siol neismoko variklio pagamint, vis ruksta po siai dienai :D
O ir siaip nesitiki, kad FA vaziuos F1 2026, kiek jam bus, 65 kokie jau. Neverta net kalbet, kai cia tik uz 3 metu tai bus dar, per ta laika ir kontrakta reikes prasitest ir pan.
Pagal motorų kokybę jis dar labai santūrus buvo.