Honda, Ferrari, Mercedes, Renault, Ford, Audi - skamba gerai, bus idom...skaityti daugiauHonda, Ferrari, Mercedes, Renault, Ford, Audi - skamba gerai, bus idomu. Tad nesuprantu kodel cia nepatenkinti kazkas ju sugrizimu, na nebent kinkos dreba, tada jasna ? Nes tokiem kaip Ferrari tai titulais dar ilgai nesviecia, fanu karta viena jau numire nesulaukusi pergaliu po Kimio ?
Problemele gali buti tame, kad Hondai 'nauji reglamentai' gali buti di...skaityti daugiauProblemele gali buti tame, kad Hondai 'nauji reglamentai' gali buti didelis issukis, su kuriuo jie susitvarko po kokiu penkiu metu kai korporatyvine sistema pagaliau uzlopo visas skyles ir projektas pavyksta.
Arba išaldomi varikliai. Be šito įdomu kaip te vūtų buvę.
Honda, Ferrari, Mercedes, Renault, Ford, Audi - skamba gerai, bus idomu. Tad nesuprantu kodel cia nepatenkinti kazkas ju sugrizimu, na nebent kinkos dreba, tada jasna ? Nes tokiem kaip Ferrari tai titulais dar ilgai nesviecia, fanu karta viena jau numire nesulaukusi pergaliu po Kimio ?
Pyle sh nes jie verti to buvo, ir patys jam pilnai pritare ir tuos sh ...skaityti daugiauPyle sh nes jie verti to buvo, ir patys jam pilnai pritare ir tuos sh valge. Variklio gedimas kiekviename etape yra vertas didelio kiekio sh.
Nu ir nuo to laiko kai issiskyre Honda pasieke kokiu 40 pergaliu, o mcl 1 is dangaus nukritusia. Jei Honda butu su mcl, iki siol visi galvotu, kad variklis nepaveza, o realybe tokia, kad ten nera ka vezti - metai is metu bolidas s kruva, tik vardas likes. Kas padare didziausios pazangos per visus siuos metus tai neabejotinai Honda.
Manau pasimoke japonai, kai galvojo, kad lengvai ateis, ir labai tikiuosi, kad bus lyderiai nuo pat pradziu, vis tik tai didziausias varikliu gamintojas pasaulyje. Aisku, neliks pacios sudetingiausios dalies power unit'e, tas palengvins atejima kitiems naujokams. Nors pvz Renault iki siol neismoko variklio pagamint, vis ruksta po siai dienai :D
O ir siaip nesitiki, kad FA vaziuos F1 2026, kiek jam bus, 65 kokie jau. Neverta net kalbet, kai cia tik uz 3 metu tai bus dar, per ta laika ir kontrakta reikes prasitest ir pan.
Problemele gali buti tame, kad Hondai 'nauji reglamentai' gali buti didelis issukis, su kuriuo jie susitvarko po kokiu penkiu metu kai korporatyvine sistema pagaliau uzlopo visas skyles ir projektas pavyksta.
tai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk p...skaityti daugiautai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk pylėsi šh pilnu tempu iš jo pusės ne iš Hondos :D
Pyle sh nes jie verti to buvo, ir patys jam pilnai pritare ir tuos sh valge. Variklio gedimas kiekviename etape yra vertas didelio kiekio sh.
tai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk p...skaityti daugiautai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk pylėsi šh pilnu tempu iš jo pusės ne iš Hondos :D
F. Alonso: man nėra problema vėl dirbti su „Honda“ (12)
tai dar ir redbull kaip ir atskiri yra
Ne driveriui šh pilt...
Honda, Ferrari, Mercedes, Renault, Ford, Audi - skamba gerai, bus idom... skaityti daugiau
Problemele gali buti tame, kad Hondai 'nauji reglamentai' gali buti di... skaityti daugiau
Pyle sh nes jie verti to buvo, ir patys jam pilnai pritare ir tuos sh ... skaityti daugiau
Manau pasimoke japonai, kai galvojo, kad lengvai ateis, ir labai tikiuosi, kad bus lyderiai nuo pat pradziu, vis tik tai didziausias varikliu gamintojas pasaulyje. Aisku, neliks pacios sudetingiausios dalies power unit'e, tas palengvins atejima kitiems naujokams. Nors pvz Renault iki siol neismoko variklio pagamint, vis ruksta po siai dienai :D
O ir siaip nesitiki, kad FA vaziuos F1 2026, kiek jam bus, 65 kokie jau. Neverta net kalbet, kai cia tik uz 3 metu tai bus dar, per ta laika ir kontrakta reikes prasitest ir pan.
tai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk p... skaityti daugiau
Pagal motorų kokybę jis dar labai santūrus buvo.
tai jam tai gal ir nieko, čia klausimas ar Hondai jis nemaišo, juk p... skaityti daugiau