F. Alonso: po metų Las Vegase bus galima daug ką pagerinti (3)

F. Alonso: po metų Las Vegase bus galima daug ką pagerinti
logo 2023 Lapkričio 21 d. 17:43, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

„Aston Martin“ lenktynininkas Fernando Alonso mano, kad prieš kitų metų etapą Las Vegase organizatoriams reikėtų imtis naujų priemonių, visų pirma, sumažinti „pavojingumo faktoriaus“ įtaką.

Alonso Las Vegase finišavo devintas, nors galvojo, kad lenktynės jam užsibaigs jau pirmame posūkyje po starto, kai jo „Aston Martin“ stabdymo zonoje apsisuko 180 laipsnių ir jo bolidas užkabino Valtteri Botto „Alfa Romeo“.

Todėl dukart pasaulio čempionas džiaugiasi, kad pasiekė finišą ir uždirbo kelis taškus, tačiau ispaną neramina, kad sukibimas su danga naujoje miesto trasoje buvo labai žemo lygio, o problemą dar pagilino vėsus oras.

Oro ir asfalto temperatūra lenktynių dieną buvo kur kas aukštesnė, nei numatė orų prognozė, tačiau kitais metais Las Vegaso etapas vyks keliomis savaitėmis vėliau.

„Lenktynės praėjo normaliai, gal tik sukibimas buvo labai prastas, - komentavo F. Alonso po finišo. - Bet visi turėjo vienodas sąlygas, tačiau kartais miestų trasose tai tampa pavojingumo faktoriumi. Pojūčiai gana keisti: atrodė, kad mes važiuojame sąlygomis, kai asfaltas yra tik pusiau sausas, o pusiau šlapias – ir visa tai miesto gatvėse.

Pilotuoti tokioje trasoje nėra itin malonu, kai greitis būna net 360 km/h ir nėra sukibimo su danga, nėra normalaus matomumo, o bolidas smarkiai šokinėja ant nelygumų.

Suprantu, kad iš šalies tai gal ir atrodo vaizdingai, bet mūsų bolidai tam nėra apskaičiuoti, kad posūkius įveiktumėm 80 km/h greičiu. Šie bolidai sukurti tokioms trasoms kaip Suzuka, Barselona ar Silverstounas, kuriose galima maksimaliai atskleisti „Formulės-1“ technikos potencialą.

Todėl pasaulio čempionato tvarkaraštis turi būti subalansuotas. Spėju, kad darbas šia kryptimi vyksta, bet nemanau, kad čia reikia taikyti vienapusišką požiūrį. Reikia išsaugoti ir tokias tradicines lenktynes, kur F-1 mašinos gali iš tiesų sublizgėti“.

Kita vertus, ispanų pilotas pažymėjo, kad mašinos kokpite jam buvo gana linksma ir apskritai debiutinis Las Vegaso GP pateisino lūkesčius, tačiau jis tikisi, kad organizatoriai padarys viską, kad kitais metais viskas bus dar pagerinta.

„Trasoje buvo kelios įdomios dvikovos, bet, kaip jau sakiau, dėl prasto sukibimo su danga ir žemos temperatūros padangos buvo smarkiai apkraunamos, o tai vedė prie didelio granuliavimosi, - pridūrė Alonso. - Gali būti, kad ruošiantis kitiems metams, mes galime daug ką pagerinti, panaudodami praktines žinias, gautas šiais metais.

Apskritai, lenktynės praėjo gerai, viskas buvo neblogai organizuota. Gali būti, kad grafikas per daug buvo nustumtas į naktį, o tai nekomfortiška mechanikams, pilotams, spaudai, visiems. Manau, kitais metais tai bus geriau apgalvota. Taip buvo ir Majamyje, kur skirtumas tarp pirmų ir antrų metų buvo gana didelis. Las Vegasui yra ties kuo padirbėti, bet tai buvo gana įdomus renginys“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
6MAXX9
IP: c18f373 | 11/21 21:15 Atsakyti
pradejo man patikt shitas seniukas :)
Xcvv
IP: c488ab5 | 11/21 20:44 Atsakyti
Na taip, nes juk ir Jeddah 2021 buvo su neapgalvotomis vietomis, bet jau 2022 pasitvarkė. Normalu naujai trasai, kai ją pastato ant "teorijos" ,o praktiką parodo savo.
Helis
IP: 7d58bd4 | 11/21 20:48 Atsakyti
Gal kitąmet Las Vegase Alonso lankysis tik kaip egzpertas ar Aston Martin brendo ambasadorius.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983