F. Alonso pradėjo pasiruošimą Dakaro raliui (50)

F. Alonso pradėjo pasiruošimą Dakaro raliui
logo Rugpjūčio 20 d. 19:26, Toyota Motorsport GmbH

Dukart F-1 čempionas Fernando Alonso pradėjo pasiruošimą 2020 m. Dakaro raliui. Tiesa, ispanas dar oficialiai nepavirtino, kad dalyvaus kitų metų ralyje.

Sportininkas iki metų pabaigos ralio-reido įgūdžius lavins Europoje, Afrikoje ir Vidurio Rytuose.

Ispanas pirmą kartą Dakaro raliui paruoštą „Toyota“ visureigį išbandė kovo mėnesį. Sportininkas toliau dirbs su „Toyota“ komanda. Ekipos atstovai patvirtino, kad pasiruošimą raliui F. Alonso pradėjo šiandien.

Teigiama, kad besiruošdamas Dakaro raliui, sportininkas dar šiemet sudalyvaus penktame Pietų Afrikos „cross-country“ etape. Komandos atstovų teigimu, ispanui tai bus tik pažintinės varžybos.

„Raliui skirtą techniką pirmą kartą išmėginau šių metų pradžioje ir jaučiausi gerai. Tad nusprendžiau tęsti šį nuotykį. Žinojau, kad tai bus visiškai kitokia patirtis bei teks daug ko išmokti, bet „Hilux“ automobilis buvo puikus“, - sakė F. Alonso.

„Dabar manęs laukia keli įdomūs pasiruošimo mėnesiai. Geriau susipažinsiu su „Hilux“ ir komanda. Visada sakiau, kad mane domina nauji iššūkiai ir skirtingos disciplinos. Esu su puikia komanda, kuri padės man tuos iššūkius įveikti.“

Komentarai (50)


Lexxus
| Rugpjūčio 22 d. 13:22
Jonaitis
| Rugpjūčio 21 d. 15:02

Aha, cia visai visiski vienodus dalykus pasakei. Atsikeli ryte ir sakai busiu bekeles ralistas numero uno, tas pats kas cepelinu nuo rytojaus nevalgyt

Nesupratau, kas čia kur apie uno kalbėjo ar rašė? Valgyt moki, gali, tai ir cepu gali žmogus nebevalgyt, o valgyt visokius briedus. O čia žmogelis nuo 3 metų vairuoja ir ralio mašinos nepavairuos, dar su pusmečio treniruotėm? Absurdas. Ir Toyota tokie durni - ima beleką.
eustachijus
| Rugpjūčio 22 d. 12:22
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:41

Jei Šturmanas bėga nuo piloto ir dakaras pilotui / komandai būna baigtas, tai manau šturmanui duodami didesni procentais. Aš kitaip skirstyčiau procentus, iš žmogiškos pusės ir techninės. Tavo procentus dėčiau į techninę pusę, o į žmogišką 60% Šturmanas, 40% pilotas. Manau šturmanas turi sugebėti puikiai valdyti pilotą. Tai puikiai įrodė ir mūsiškės komandos, kai pilotas perspaudžia ir prakirtinėja ratus kas kelis km. Arba paskutiniai du Vanago etapai pasaulio etape. Rodos paviešintuose video, kai jis pasivažinėja per "balas", kažkodėl nėra šturmano pokalbio, gal dėl to, jog jis liepia nelėkti per vandenį?

Vanagas ne rodiklis,jis ir kaune tris kartus buves tiek kartų prakirto ratus :) iš vis lygint vanagą su alo absurdas kok tai,vanagas net palangos 1000m nepavažiuoja :D
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 22:03
Edit: *palaikinau.
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 22:03
Nežinau kaip tau, bet dabar pabandžiau, tai savo postą galiu palaikinti be problemų. Prieš tai buvusį savo postą ką tik palaikinai. Gali perduot adminams tai, vistiek sugeri su jais :)
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 18:23
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 16:52

Tai kreipkis i Alonso ir pasiulyk - ko cia vargsti? Del laiku pavydi ar ka? Taves gal turim tokio reiksmingo atsiklausti? Kita karta kai neturesi, ka rasyti - tiesiog pabuk tyliai

Blato neturiu. Advokatas tu čia esi su yzf, tik neaišku, kuris nr.1 ir nr.2.
Baik tu, laikinkit jūs tik vienas kitą į sveikatą. Šiaip tik pastebėjimą tokį padariau, kad po du laikus kabo, kai tik Alonso reikia iškelti į padebesius. Jei suklydau, maloningai atsiprašom tamstos ir sveikatėlės tik jums ir stiprybės ;)
Accadia
| Rugpjūčio 21 d. 17:38
Jaučiu gėdą, kad bendraujate kaip vaikai. Negi sunku nutylėti, jei nesutinkate su Jono ar Petro komentaru? Liūdna, kad net pateikus argumentą, dažnai nugali asmeniniai principai ir prasideda... Ir ką jūs tuo pasiekiate? Tik atrodote kvailai. Žodžiu, forumas ne lauko tualetas, tad gerbkite kitus ir savo pyktį dėl žodžiu tiesiog priimkite. Kartais tiesa paaiškėja ne per vieną dieną, tai spirgėjimas ir skubus atrašinėjimas - tik skubėjimo pasėkmė. O kur jūs nuskubėsite? Sėkmės.

P.s. aš irgi netobulas, kartais nusišneku - tada labai džiugina komentarai, kurie patikslina ar paaiškina. Bet jei dergiasi - kas iš to?
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 17:10
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:23

Tech, ralyje, ypač Dakare yra svarbiausia sugyventi su šturmanu. Jau na vienas buvo atvejis, kai šturmaną išmeta, kartą net afrikos dykumoj paliko, kitą kartą iš bivuako išvažiavo (visam laikui). Jei žvaigždelei susišvies, kad šturmanas ne jo lygio ir nuspręs net jo mažiau klausyti, tai bus problema ir labai didelė. Alonsui iš F1 įaugęs greitis, kuris dakare gali pakišti koją (kai reikia stabdyti arklius), jei ypač neklausys šturmano. Mes visi asmeniškai nepažįstame Alonso, bet per visą laikotarpį pateiktus faktus galima susidaryti įspūdį, kad jam susitvarkyti su santykiais gali kilti problemų.

Su kuo Alonso turejo problemu su santykiais? Hamiltonu, kuris spjove i visus susitarimus komandos viduje ar Dennisu, kuris Hamiltona palaike? Kuo dar? Prastu santykiu Alonsas vaziuoja i Modena vakarieniauti su buvusiais mechanikais, sedi tam paciam auto su komandos draugais WEC ir t.t. Taip, darbas su sturmanu yra ne tai ir reikes ismokti, bet gal maziau reiketu mitais tiketi
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 17:05
Egidijus Lisauskas
| Rugpjūčio 21 d. 16:41

Jei Šturmanas bėga nuo piloto ir dakaras pilotui / komandai būna baigtas, tai manau šturmanui duodami didesni procentais. Aš kitaip skirstyčiau procentus, iš žmogiškos pusės ir techninės. Tavo procentus dėčiau į techninę pusę, o į žmogišką 60% Šturmanas, 40% pilotas. Manau šturmanas turi sugebėti puikiai valdyti pilotą. Tai puikiai įrodė ir mūsiškės komandos, kai pilotas perspaudžia ir prakirtinėja ratus kas kelis km. Arba paskutiniai du Vanago etapai pasaulio etape. Rodos paviešintuose video, kai jis pasivažinėja per "balas", kažkodėl nėra šturmano pokalbio, gal dėl to, jog jis liepia nelėkti per vandenį?

Ir ka Vanagas daro blogai? Vanago tikslas yra vaziuoti ir bandyti finisuoti aukstai. Ta pati daro Zala. Nepasiseka tai nepasiseka. Jie nera kalti, kad Jukneviciaus tikslas - vaziuoti atsargiau ir geriau finisuoti, o tada ziureti, kelintoj ten vietoj.
Sturmanas turi daug %, ypac jei i ji iskaiciuosi darba su komanda, kartografais (ka top komandos daro) ir t.t. Aisku, Dakaras tariamai sitos dalies nori atsikratyti, bet nebutinai tai darys ar tai pavyks.
Nu ir dar reiketu atkreipti demesi, kad nera parasyta, kad jis vaziuos Dakare. Pradejo pasiruosima - kazkas jam ar Toyotai nepatiks - nevaziuos. O kolkas viska daro teisingai - ruosiasi su komanda, kuri is esmes neturi konkurentu, nes Mini lygis ir biudzetas - neaiskus
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 17:00
Jonaitis
| Rugpjūčio 21 d. 15:48

Faktiskai galeciau susilazinti:
1) arba jis vapse ten nevaziuos, tiesiog lievas piaras skirtas priminti apie save, nes jau uzmirsom kada paskutini karta ji uz vairo matem ir neaisku kada ir pamatysim. #be #darbo
2) Jeigu vaziuos, tai arba nefinisuos arba finisuos outside top20.

Mhm, levokas pjaras tikrai. Keista tik, kad Toyota tiek uz ta leva pjara moka. Ir tikrai jis toks levas, kad tu nesustoji sikti per visas temas posta po posto.
Klepsidra
| Rugpjūčio 21 d. 16:52
mariusis
| Rugpjūčio 21 d. 10:44

Bet tu matomai kažkaip ištvėrei, kad taip puikiai žinai viską :) ištvėrei tu, ištvertų ir tavo stabas, jei sunkiai būtų, galėtum nuotaiką jam prasskaidrinti apie jo nuveiktus žygius :)
Ps. Kai kas apie Alonso, tai su yzf vienas kitam jaučiu laikus dedat tolka tak :D

Tai kreipkis i Alonso ir pasiulyk - ko cia vargsti? Del laiku pavydi ar ka? Taves gal turim tokio reiksmingo atsiklausti? Kita karta kai neturesi, ka rasyti - tiesiog pabuk tyliai
×

F-1.lt pulsas