F. Alonso: praradome tą heroizmą, kuris buvo anksčiau (10)

F. Alonso: praradome tą heroizmą, kuris buvo anksčiau
logo Birželio 18 d. 19:30, Aston Martin F1 Team nuotr.

Fernando Alonso debiutavo „Formulėje-1“ 2001 metais. Nuo to laiko bolidai tapo kur kas sudėtingesni, tačiau ispanų lenktynininkas „The Times“ pareiškė, kad dabar nejaučia buvusios pagarbos.

Fernando Alonso: „Dabartinės kartos pilotams tapo kur kas lengviau vairuoti „Formulės-1“ mašinas. Negaliu pasakyti, kad pasiilgau tų metų, bet prisimenu, kai aš debiutavau ir atvažiavau į lenktynes, aš jaučiau pagarbą, nes aš buvau vienas iš tų herojų, kurie vairuoja šiuos supergreitus automobilius.

Dabar, kai jaunuolis debiutuoja 16 ar 17 metų, tai priimama visiškai kitaip. Metams bėgant, šis sportas prarado tą didvyriškumą, kuris būdavo anksčiau.

Prisimenu, kaip prieš 20 metų, kai aš atėjau į „Formulę-1“, inžinierius nieko negalėjo man paaiškinti apie mašiną. Visi manė, kad lenktynininkas pats turi žinoti, kaip valdyti šį bolidą.

Mes neturėjome jokių simuliatorių, kiekvieną trasą tekdavo mokytis vaikščiojant po ją pėsčiomis prieš varžybas. Dabar sportininkai yra labai gerai parengti, jie nuvažiuoja po 200-300 ratų simuliatoriaus pagalba ir puikiai žino, kuriose trasos vietose yra duobių, jie atmintinai žino kiekvieną posūkį, kiekvieną kelkraštį. O ir komandos turi įvairiapusišką informaciją ir gali patarti lenktynininkui, kaip stabdyti konkrečiame posūkyje, kaip įšildyti padangas, kaip ruoštis kvalifikacijai ir kaip pilotuoti lenktynėse“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
RBR
IP: 40d649b | 06/19 12:15 Atsakyti
Visų pirma reikia išmesti ta susikta elektra, grąžinti bolidams garsą ir jau puse heroizmo gryztu. Tada panaikinti puse mygtukų ant vairo, kad bolidas nevažiuotų kaip traukinys ant bėgių, nes dabar iki smulkmenų viską galima jais nureguliuoti. Grąžinti kuro papildymą, kad pilotai važiuotu pusiau tuščiais bakais ir spaustų ant ribos. Ir žinoma leisti šiek tiek pasistumdyti trasoje, o ne bausti už kiekvieną prisilietimą. To beveik ir užtektų. Ir visa tai tik atpigintu šį sportą, nereikėtų net kažkokių investiciju
o ye
IP: 2233211 | 06/20 03:25 Atsakyti
Sienų daužytojas
06/19 20:44

2016 metais ribojo komunikaciją. Tai viskas baigėsi tuom, kad lentyn... skaityti daugiau

labai geras pavyzdys!! taip ir toliau turėtų būti!
arba tu, kaip pilotas, daugiau skiri laiko paŽinti savo auto ir pats supranti, kokius mygtukus suspaudyti tokioj situacijoj arba tada pitini, kad už tave inžinieriai suspaudytų ir leki toliau.
Sharingan
IP: fd881b6 | 06/19 08:50 Atsakyti
Galėtų lenktynių metu tokią komunikaciją ir uždrausti
Na negalėtų
IP: 9a057c1 | 06/19 12:53 Atsakyti
Sharingan
06/19 08:50

Galėtų lenktynių metu tokią komunikaciją ir uždrausti

Na negalėtų, nes Formulės technologiskai pasikeitė yra n daviklių, režimų, perkrovimo procedūrų ir pan., tai tikrai inzinieriaus klausimai, turi žinoti kaip kokį daviklį puliuojanti išjungti, na pasikeitė laikai. Kažkada buvo iš vis trasos praktiškai be apsauginių zonų, bolidai be apsaugų, lenktyninkai per brūkšnelį mechanikai arba verslininkai ne lenktynių metu, daug žūdavo ir tikrai jie buvo dar didesni herojai nei Alonso, bet tikrai nėra prasmės grąžinti tokius nesaugius bolidus, trasas ir pan. Tiesiog palyginimui, be to jaunystę normalu prisiminti nostalgiskai net ir tam pačiam Alonso nors panagrinėjus rastum begalę blogų dalykų ir tuomet kurie jau išspręsti dabar tik apie tai negalvoji
Herojus
IP: a0348c8 | 06/19 16:25 Atsakyti
RBR
06/19 12:15

Visų pirma reikia išmesti ta susikta elektra, grąžinti bolidams ga... skaityti daugiau

As tai siulau tau is masinos ismest ta susikta elektronika galesi vaziuot kaip tikras herojus
YZF
IP: 20135ae | 06/19 09:37 Atsakyti
Sharingan
06/19 08:50

Galėtų lenktynių metu tokią komunikaciją ir uždrausti

Tai bande, bet nelabai gavosi.
nma
IP: 190e8f3 | 06/19 09:59 Atsakyti
Tapo labiau komandiniu sportu ir tą "heroizmą" tenka dalintis su kitais komandos nariais
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. mantioras 2786
2. Valode 2783
3. Darius Linkevicius 2766
4. gytisz 2741
5. Beržas 2740