Fernando Alonso debiutavo „Formulėje-1“ 2001 metais. Nuo to laiko bolidai tapo kur kas sudėtingesni, tačiau ispanų lenktynininkas „The Times“ pareiškė, kad dabar nejaučia buvusios pagarbos.
Fernando Alonso: „Dabartinės kartos pilotams tapo kur kas lengviau vairuoti „Formulės-1“ mašinas. Negaliu pasakyti, kad pasiilgau tų metų, bet prisimenu, kai aš debiutavau ir atvažiavau į lenktynes, aš jaučiau pagarbą, nes aš buvau vienas iš tų herojų, kurie vairuoja šiuos supergreitus automobilius.
Dabar, kai jaunuolis debiutuoja 16 ar 17 metų, tai priimama visiškai kitaip. Metams bėgant, šis sportas prarado tą didvyriškumą, kuris būdavo anksčiau.
Prisimenu, kaip prieš 20 metų, kai aš atėjau į „Formulę-1“, inžinierius nieko negalėjo man paaiškinti apie mašiną. Visi manė, kad lenktynininkas pats turi žinoti, kaip valdyti šį bolidą.
Mes neturėjome jokių simuliatorių, kiekvieną trasą tekdavo mokytis vaikščiojant po ją pėsčiomis prieš varžybas. Dabar sportininkai yra labai gerai parengti, jie nuvažiuoja po 200-300 ratų simuliatoriaus pagalba ir puikiai žino, kuriose trasos vietose yra duobių, jie atmintinai žino kiekvieną posūkį, kiekvieną kelkraštį. O ir komandos turi įvairiapusišką informaciją ir gali patarti lenktynininkui, kaip stabdyti konkrečiame posūkyje, kaip įšildyti padangas, kaip ruoštis kvalifikacijai ir kaip pilotuoti lenktynėse“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |
2016 metais ribojo komunikaciją. Tai viskas baigėsi tuom, kad lentyn... skaityti daugiau
arba tu, kaip pilotas, daugiau skiri laiko paŽinti savo auto ir pats supranti, kokius mygtukus suspaudyti tokioj situacijoj arba tada pitini, kad už tave inžinieriai suspaudytų ir leki toliau.
Galėtų lenktynių metu tokią komunikaciją ir uždrausti
Visų pirma reikia išmesti ta susikta elektra, grąžinti bolidams ga... skaityti daugiau
Galėtų lenktynių metu tokią komunikaciją ir uždrausti