F. Alonso: reikėjo vairą padaryti labiau informatyviu (7)

F. Alonso: reikėjo vairą padaryti labiau informatyviu
logo Rugpjūčio 13 d. 10:24, Pirelli

Fernando Alonso paaiškino, kokie pakeitimai buvo įdiegti į „Alpine“ bolidą jau šiame sezone, kad jis atitiktų ispanų pilotavimo stilių – dėl to Fernando gavo šansą reguliariai kovoti dėl taškų ir gavo jų per paskutines šešerias lenktynes.

„Sezono pradžioje komandai pasakiau, kad man reikės 3 ar 4 etapų, kad priprasčiau prie mašinos. Galiausiai išėjo, kad tokių lenktynių buvo šešios ar net septynios, bet dabar man yra kur kas komfortiškiau prie A521 vairo, - Ispanijos leidiniui „SoyMotor.com“ pasakojo dukart pasaulio čempionas.- Buvo keli momentai, kurie man padėjo, beje, ne vien lenktynine prasme. Buvo ir kažkokių dalykų, vykusių už bolido kokpito ribų.

Šiais metais priekinės padangos reikalauja kur kas subtilesnio dėmesio, todėl mes kai ką pakeitėme mašinoje, kad pavyktų adaptuotis prie mano pilotavimo stiliaus, pavyzdžiui, kitaip sureguliavome vairo stiprintuvą, kad pojūčiai dirbant vairu būtų kur kas teisingesni ir aš geriau jausčiau sukibimo su danga lygį.

Kartais tenka nedidelius pakeitimus atlikti su stabdžių balansu ir koreguoti stabdymo varikliu efektyvumą. Kiekvienas lenktynininkas turėjo savo požiūrį į bolido nustatymus ir mums tam prireikė maždaug tiek laiko, kiek ir planavome.

Mano pilotavimo stiliuje aš visada agresyviai dirbu vairu vidurinėje posūkio įveikimo fazėje ir po to jaučiu, kaip veikia priekinės padangos. Jei vairas tampa „minkštesnis“, tai reiškia, kad ratai praranda sukibimą su trasa. O jei vairas būna „kietas“, tai sukibimo laipsnis yra per didelis ir galima tikėtis, kad tokiu momentu galinė bolido dalis pradės slysti.

Įprastai visa tai, kas vyksta su bolido priekine dalimi, aš jaučiu rankomis. Jei iš manęs tai atimtų, tai viskas dingtų. Kiti sportininkai turi kitokį požiūrį į vairavimą, kadangi jie jaučia bolido elgesį visu kūnu ar dar kažkaip. Bet mano atveju, jei aš nejaučiu, kaip dirba priekinės padangos, aš tampu labai pažeidžiamu. Tada negaliu prognozuoti, kaip elgsis automobilis ir mes dabar dirbome ties tuo, kad vairas taptų kur kas informatyvesniu“.

Per pirmąją šio sezono dalį Fernando Alonso uždirbo 38 taškus ir dabar užima 11 vietą asmeninėje įskaitoje. Jo komandos partneris Estebanas Oconas turi vienu tašku daugiau.

Alpine F1 Team
Komanda: Alpine F1 Team 2021 sezono taškai: 104
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A521
Plačiau
Fernando Alonso
Pilotas: Fernando Alonso 2021 sezono taškai: 58
Komanda: Renault Amžius: 40 m.
Plačiau

Komentarai (7)
Egiduxx
IP: 66b4e23 | 08/17 11:06 Atsakyti
Subjektyvus
08/14 16:05

nieko nesupratau. straipsnio pradzioj sako, kad reikia kazkiek laiko, kad priprastu prie bolido. paskui gi sako, kad kazka pakeite, kad bolidas atitiktu jo vairavimo stiliu. tai kaip yra is tikro? vairuotojas prisitaiko ar vistik bolidas pritaikomas?

Tai gal reik laiko, kad suprastų kaip elgiasi mašina ir ką reikia pakeisti, kad ta mašina atitiktų vadeliotojui?
Subjektyvus
IP: 16cc7bc | 08/14 16:05 Atsakyti
nieko nesupratau. straipsnio pradzioj sako, kad reikia kazkiek laiko, kad priprastu prie bolido. paskui gi sako, kad kazka pakeite, kad bolidas atitiktu jo vairavimo stiliu. tai kaip yra is tikro? vairuotojas prisitaiko ar vistik bolidas pritaikomas?
accadia
IP: 93c325a | 08/14 01:18 Atsakyti
Kas vairą jaučia, nieko sakyti ir nereikia. Kiti gal laiko kaip rankoj Joną, tai kiečiau minkščiau, tik komentuoti gali :D
.F666
IP: a60c1e8 | 08/14 00:59 Atsakyti
o tai ku "JAM duok bet ka, ir is karto vairuos, jokiu pratinimusi!"?
Klepsidra
IP: 17cf1e6 | 08/14 00:26 Atsakyti
deivec
08/13 20:41

aloooonsooo....cyborg from future

pabandyk blaivas komentuoti
deivec
IP: 1353dd0 | 08/13 20:41 Atsakyti
aloooonsooo....cyborg from future
IP: 411cc89 | 08/13 20:32 Atsakyti
ką ir be sakyti,reikia tik klausyti,nes tai profo kalba...
×

TOP naujienos