F. Alonso: susikaupusį pyktį išliejau trasoje (52)

F. Alonso: susikaupusį pyktį išliejau trasoje
logo Gegužės 02 d. 20:50, Renault Sport

Vakar vykusioje kvalifikacijoje pasirodymu nusivylęs į F-1 po pertraukos sugrįžęs F. Alonso šiandien, kaip pats sako, išliejo susikaupusį pyktį. Tai padėjo išnaudoti bolido potencialą, kovoti su artimiausiais konkurentais bei iškovoti svarbius taškus „Alpine“ komandai. 

„Šiandien vykusios lenktynės buvo geros ir smagios. Šiandien kovojome su vienu „McLaren“ ir vienu „Ferrari“ bolidu - apie tai Imoloje ir Bahreine galėjome tik pasvajoti. Manau, kad žengėme labai didelį žingsnį į priekį, jeigu kalbėsime apie tai, kai dirba „Alpine“ bolidas. Nežinau, kas nutiko vakar vykusioje kvalifikacijoje, nebuvo jokio sukibimo su trasos danga, bolidas buvo sunkiai valdomas - tai turėjo įtakos ir startinei mano pozicijai. Dėl šios priežasties kitą šeštadienį vyksiančioje kvalifikacijoje turiu pasirodyti geriau.“

„Šiandien koviausi iš visų jėgų, dėl kiekvieno trasos centimetro. Bahreine buvau labai atsargus, norėjau finišuoti pirmose lenktynėse. Imoloje nesugebėjau susitvarkyti su bolidu, jame jaučiausi blogai. Taip pat labai trikdė ir sąlygos, sunkiai sekėsi dirbti ir su tarpinėmis padangomis ir lenktyniauti esant prastam matomumui.“

„Manau, kad šiandien buvo pirmosios lenktynės, kai sugebėjau išnaudoti maksimaliai tai, ką bolidas gali pasiūlyti. Tiesa, po vakarykštės kvalifikacijos buvau labai nepatenkintas, todėl visą susikaupusį pyktį išliejau šiandien trasoje. Pelnyti taškus - toks buvo šios dienos tikslas. Ir tai pavyko.“

„Norėčiau tikėti, kad šiandien demonstruotas tempas ir bus tas, kokį galėsime demonstruoti viso sezono metu. Bahreine ir Imoloje mes lenktyniavome visai kitoje lygoje, o šiandien galėjo kovoti ir su „McLaren“ ir su „Ferrari“. Norėčiau, kad komanda liktų šiame kelyje ir toliau tobulėtų. Barselonoje, Monake toks tempas bus labai reikalingas, nes tose trasose labai sunku aplenkti. Be abejo, turiu padaryti ir savo namų darbus, kad su bolidu galėtume startuoti iš aukštesnių pozicijų“, - baigdamas pridūrė F. Alonso. 




Alpine F1 Team
Komanda: Alpine F1 Team 2021 sezono taškai: 15
Variklis: „Renault“ Važiuoklė: A521
Plačiau

Komentarai (52)
tech
IP: bfb2e24 | 05/04 17:40 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 16:49

Tai tave džiugina pilotažo pozicijos... Aš irgi praėjusiam sezone išsipirkau mėnesinį abonentą tam, kad išbandyti tą "svajonių stebūklą" - vaizdą iš vidaus: perjunginėjau, spaudinėjau, žiūrinėjau... ir likau kaip ir varžybų nematęs. Teko peržiūrėti iš naujo, jau po tiesioginių translecijų. O ir į Kačergą užsinorėjo po tokio žiūrėjimo... :)))
Ne man tai, supratau, kad aš labiau komandų strategas... Gryžau prie tradicinio stebėjimo.
Dabar išbandžiau Viaplay, mačiau, kad yra irgi kur pasirinkti žr. iš onboardų, tik neradau kaip pasirinkti bolidus... Nors nesigilinau, nereikia (gal už papildomą mokestį?).
Beje, nusiunčiau pasiūlymą (atskirti f1 ir pigesnis abonentas),.. greit atsakė, - pagalvos ateity. Jei mes dauguma "užbombintume" su tokiais pasiūlymais, gal ir sureguotų rimčiau!?

Aš irgi panašiai pradėjau žiūrėti, gal kiek anksčiau, to tiksliai nebepamenu. Bet kas yra įsirėžę į atmintį ir ką galėčiau atvaizduoti, tai - Senos mirties lenktynės iš San Marino GP 1994...

Ps. "banga" - ;) tokie tv irgi buvo... :D

Del Viaplay tai nezinau, nesidomejau net,nes mane labai tenkina SKY komentavimas :) yra patogu ,kad F1 tv galima ziureti per kelis irenginius,tai onboardai vienam ,kitam main streams ir / live timingas. kadangi pats esu megejas pasukioti trasoj baranka, tai man onboardai, buvo butent tai, kas ilgameti f1 stebejima,perkele i aukstesni leveli :) ypac l onboard Q, bei brestanciose dvikovose. bet cia kas kam rupi :) tau labiau tai komandinis sportas, man labiau individualus aspektai domina, skonio reikalas! :) p.s to sezono su Senna gal dar nemaciau, arba nepamenu,. nes is to mano vaikisko tuometinio suvokimo apie F1, buvo tik Schumacheris ir veliau raudonas bolidas :D
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/04 16:49 Atsakyti
tech
05/04 13:37

data info irgi stebiu, pajunges per tlf. :) aisku, yra galimybe ziurint onboardus isijungt ir sky komentavima, bet, ten papildomas spaudeliojimas :D kadangi formule megstu labiausiai is lenktyniavimo- pilotavimo technines puses,tai man onboardu pasirinkimas yra super pasirinkimas, ko seniau nebudavo iki F1 TV. :) per sileli ir as dar ziurejau, beja ,nes kai pradejau stebet kokiais 1995 ar panasiai, dar lankiau i pradine mokykla,kuomet silelis buvo dar ant bangos :D

Tai tave džiugina pilotažo pozicijos... Aš irgi praėjusiam sezone išsipirkau mėnesinį abonentą tam, kad išbandyti tą "svajonių stebūklą" - vaizdą iš vidaus: perjunginėjau, spaudinėjau, žiūrinėjau... ir likau kaip ir varžybų nematęs. Teko peržiūrėti iš naujo, jau po tiesioginių translecijų. O ir į Kačergą užsinorėjo po tokio žiūrėjimo... :)))
Ne man tai, supratau, kad aš labiau komandų strategas... Gryžau prie tradicinio stebėjimo.
Dabar išbandžiau Viaplay, mačiau, kad yra irgi kur pasirinkti žr. iš onboardų, tik neradau kaip pasirinkti bolidus... Nors nesigilinau, nereikia (gal už papildomą mokestį?).
Beje, nusiunčiau pasiūlymą (atskirti f1 ir pigesnis abonentas),.. greit atsakė, - pagalvos ateity. Jei mes dauguma "užbombintume" su tokiais pasiūlymais, gal ir sureguotų rimčiau!?

Aš irgi panašiai pradėjau žiūrėti, gal kiek anksčiau, to tiksliai nebepamenu. Bet kas yra įsirėžę į atmintį ir ką galėčiau atvaizduoti, tai - Senos mirties lenktynės iš San Marino GP 1994...

Ps. "banga" - ;) tokie tv irgi buvo... :D
tech
IP: bfb2e24 | 05/04 13:37 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 10:01

Aš tai kitą bėdą turiu: daugiau įskniaubiu į lentelę (kits monitorius), pradedu analizuoti kas tuoj bus, ko reikia imti... Pagrindinis monitorius lieka šone,... Et pasiilgstų tų laikų, kai stebėdavau f1 per šilelį ir snausdavau dundent Kaikario bei Volungevičiaus duetui... :-D :))

data info irgi stebiu, pajunges per tlf. :) aisku, yra galimybe ziurint onboardus isijungt ir sky komentavima, bet, ten papildomas spaudeliojimas :D kadangi formule megstu labiausiai is lenktyniavimo- pilotavimo technines puses,tai man onboardu pasirinkimas yra super pasirinkimas, ko seniau nebudavo iki F1 TV. :) per sileli ir as dar ziurejau, beja ,nes kai pradejau stebet kokiais 1995 ar panasiai, dar lankiau i pradine mokykla,kuomet silelis buvo dar ant bangos :D
Norge logo rėmėjas
IP: a9285d0 | 05/04 12:59 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 11:10

Tai žinoma: juk per ginčus tiesas atrandi, savo įsitikinimus pasitikrini, žinias prapleti, žmones labiau pažysti... Natūraliai stengiesi žmonių neįžeisti, pagrindo iš po kojų neišmušti.. :)
Ne iš vieno skaitau tokią mintį dėl Norriso, bet jis pukiai startavo '19 ir '20 gerai suvažiavo. Na taip, dabar labai užsivedęs, trykšta energija, emocionalus... Visai į naudą komandos draugo susikeitimas, darbartinis kontrastas (neteikia tas džiaugsmo man, priešingai...)
Norris, palyginimui: per pirmus tris etapus uždirbti taškai 2019 - 8, 2020 - 26, 2021 - 37

Ps. "Labai zeba", kad Barselona ne už savaičių, o už dienu.. :))

gerai pasakyta - nei pridesi, nei atimsi ;) kaip tech mėgsta sakyti - laukiam! :)
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/04 11:10 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/04 10:35

apibendrinant, visi gi suprantam, kad nera cia tik juoda ir balta ir kaip sakai, tie niuansai ir detales labai net svarbios ir gali duoti dideli rezultata, ale gi reikia apie kazka padiskutuot ;) neidomu kai visiskai su viskuo sutinka nuomones :))) o del mclaren vs ferari tai tikrai bus siemet idomu, nes norisas tiesiog zveris...taip brandziai vaziuoja
p.s. labai laukiu barselonos, nes ziauriai idomu kaip bus jegu issidestymas galutinis. labai reprezentatyvi trasa visgi

Tai žinoma: juk per ginčus tiesas atrandi, savo įsitikinimus pasitikrini, žinias prapleti, žmones labiau pažysti... Natūraliai stengiesi žmonių neįžeisti, pagrindo iš po kojų neišmušti.. :)
Ne iš vieno skaitau tokią mintį dėl Norriso, bet jis pukiai startavo '19 ir '20 gerai suvažiavo. Na taip, dabar labai užsivedęs, trykšta energija, emocionalus... Visai į naudą komandos draugo susikeitimas, darbartinis kontrastas (neteikia tas džiaugsmo man, priešingai...)
Norris, palyginimui: per pirmus tris etapus uždirbti taškai 2019 - 8, 2020 - 26, 2021 - 37

Ps. "Labai zeba", kad Barselona ne už savaičių, o už dienu.. :))
Norge logo rėmėjas
IP: a9285d0 | 05/04 10:35 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 10:06

Bravisimo :))
Pripažystu, kad tikrai ne mėgstamiausias užsiėmimas analizuoti komandos pilotus.
Tenka tik iškėlus visas letenas į viršų sutikti su tamsta ir... sprukti pabrukus uodegą :) :-D

apibendrinant, visi gi suprantam, kad nera cia tik juoda ir balta ir kaip sakai, tie niuansai ir detales labai net svarbios ir gali duoti dideli rezultata, ale gi reikia apie kazka padiskutuot ;) neidomu kai visiskai su viskuo sutinka nuomones :))) o del mclaren vs ferari tai tikrai bus siemet idomu, nes norisas tiesiog zveris...taip brandziai vaziuoja
p.s. labai laukiu barselonos, nes ziauriai idomu kaip bus jegu issidestymas galutinis. labai reprezentatyvi trasa visgi
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/04 10:06 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/04 08:54

pabandysiu atsakyti "Kestucio" stiliumi ;) :))) visa tai ka parasei nekeicia fakto, kad verstapenas greitesnis pilotas ir red bull teisingai padare pastatydami ant jo, o ne ricardo. taskas. :))))
Paaiskinimas: max iveike ric pask sezone tiek q tiek race. ricardo sunkiai sekasi iveikti anciasnapi norisa, nors susitvarke su sainzu, su kuriuo susitvarkes ir max bei vidutinioku hulkenbergu, kurio niekam iki siol nereikia :)))

Bravisimo :))
Pripažystu, kad tikrai ne mėgstamiausias užsiėmimas analizuoti komandos pilotus.
Tenka tik iškėlus visas letenas į viršų sutikti su tamsta ir... sprukti pabrukus uodegą :) :-D
Kestutis Gps
IP: 6fb0017 | 05/04 10:01 Atsakyti
tech
05/04 08:06

Tiesiog gal nedave nurodymu praleis is kart :) negirdejau to team radio. Daznai perjungiu race is onboardu, tai ne visada girdziu visa show 😀

Aš tai kitą bėdą turiu: daugiau įskniaubiu į lentelę (kits monitorius), pradedu analizuoti kas tuoj bus, ko reikia imti... Pagrindinis monitorius lieka šone,... Et pasiilgstų tų laikų, kai stebėdavau f1 per šilelį ir snausdavau dundent Kaikario bei Volungevičiaus duetui... :-D :))
Norge logo rėmėjas
IP: a9285d0 | 05/04 08:54 Atsakyti
Kestutis Gps
05/03 22:07

Nu pagaliau komentatoriai iš tavęs pagaliau ir daugiau išspaudė pamąstymų, nuomonių... Šaunu. ;))
Prie temos: taip, po Baku daugiau tų situacijų nebeliko. Buvo pokalbis, bet durys iš vyrių neiššoko kaip '07... :D Tik, kad Danielio - kaip lenktyninko toje komandoje irgi nebeliko...formaliai važiavo.
Pats, aš tuo įsitikinęs, kad susidūriai darbuose, ir kai kolektyvas tave visakeriopai palaiko, skatina, motyvuoja ir kai skvarbiais žvilgsniais įsibedę: kada tu pagaliau suklysi... Ir tai tikrai NE antraeiliai dalykai.
Žinant Marko, (Hornerio reakcijų nepamenu) jo impusyvumą, emocionalumą, reiklumą ir griežtumą - tai...kaip teisingai pastebėjai, Raikio likimas. Ir kad reikėjo išeiti, jokių abejonių. Ar kokį dar kitą lenktyninką vydury sezono Marko sukeitė? Be Verstapeno RedBuliai nebūtų top2. Praktiškai jų - Kim Jong Unas. Dantims ir nagais jį saugos. (Žakas žaidžia psichologinius žaidimus erzindamas RB ir MB)

O kompiuteriais valdomų technikos laikais: tai tik pirma - žodis su užuomina,.. paskui daviklis - ups...) (O neatkreipiai į šias lenktynės su BOT/HAM?) Iš pilotų, tai tik Rosbergas turėjo galios nebūti valdomas (man ir liko neaišku kaip).

O dėl Norriso, hm... visai nesinori konfliktų komandoje. Danielis, kaip aš manau, ambicingas ir išdidus. Nebus jis nei 1 1/2, nei juo labiau 2 pilotas niekur (net top1 komandoje).... Per kiek ratų traukėsi SAI, gavęs komandos nurodymus pastarosiose varžybuose, ir kiek ratų, analogiškai, RIC nesitraukė Imoloje...??

pabandysiu atsakyti "Kestucio" stiliumi ;) :))) visa tai ka parasei nekeicia fakto, kad verstapenas greitesnis pilotas ir red bull teisingai padare pastatydami ant jo, o ne ricardo. taskas. :))))
Paaiskinimas: max iveike ric pask sezone tiek q tiek race. ricardo sunkiai sekasi iveikti anciasnapi norisa, nors susitvarke su sainzu, su kuriuo susitvarkes ir max bei vidutinioku hulkenbergu, kurio niekam iki siol nereikia :)))
tech
IP: c4754c7 | 05/04 08:06 Atsakyti
Kestutis Gps
05/04 00:30

SAI 37/38 rate praleido. Sulaikė 1 ar 1 1/2 rato. OCO aplenkęs GAS ėmė artėti link Ferrarių (matomai tik dėl to rokiravo)

Imoloje, kiek atsimenu (neturiu įrašo) RIC įsibedusį NOR pralaikė apie 4 ratus. (gal ir daugiau, ten dar buvo paviešintas radio ryšys eteryje, kuris pateikiamas vėliau)

Tiesiog gal nedave nurodymu praleis is kart :) negirdejau to team radio. Daznai perjungiu race is onboardu, tai ne visada girdziu visa show 😀
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas