Fernando Alonso tęsia pasirengimą 2021 metų sugrįžimui į F-1, trečiadienį pradėjęs ir šiandien baigęs dvi dienas trukusius bandymus Bahreino trasoje su „Renault“ 2018 metų R.S.18 bolidu.
Praėjusią savaitę toje pačioje trasoje išbandyti „Renault“ 2018 metams paruoštą bolidą turėjo galimybę jaunieji akademijos talentai - Christianas Lundgaardas, Oskaras Piastri ir Guanyu Zhou.
Remiantis F-1 taisyklėmis komandoms leidžiama atlikti bandymus su dvejų ar daugiau metų senesniais bolidais.
Alonso neseniai atliko bandymus su „Renault“ 2020 metų bolido R.S.20, tačiau nuvažiuoti leidžiamas atstumas buvo ribojamas iki 100 km, dėl bandymų metų naudojamų naujųjų „Pirelli“ prototipinių padangų.
Šį kartą, išbandant išbandant 2018 metų bolidą maksimalus nuvažiuotų kilometrų skaičius nebuvo taikomas, todėl trasoje, kur prieš tai dukart F-1 čempionas sugebėjo iškovoti 3 pergales, bandymų metų kiekvieną bandymų dieną buvo įveikti 93 ratai. Tai prilygsta maždaug trims lenktynių distancijoms, o tai svarbu siekiant padėti sugrįžtančiam pilotui prisitaikyti prie šiuolaikinės F-1 technikos greičio ir pripratintų kūno raumenis prie veikiančių jėgų.
„Renault“ tikėjosi, kad galės pratęsti ispano pasiruošimą laukiančiam sezonui su bandymais Abu Dabio trasoje, kurie, remiantis F-1 taisyklėmis, skirti jauniesiems pilotams. Dėl „Ferrari“, „McLaren“, „Racing Point“, o neseniai prie jų prisijungusios ir „Haas“ išreikšto nepasitenkinimo, Alonso, greičiausiai nebus suteiktas jaunojo lenktynininko statusas ir išimtis, leisianti dalyvauti bandymuose pasibaigus paskutinėms šio sezono lenktynėms, gruodžio 13 dieną. Alonso galėtų startuoti Abu Dabyje, jeigu FIA, nepaisydama išreikštos opozicijos, priims teigiamą sprendimą ispano atžvilgiu.
Savo sugrįžimo laukiantis Alonso tikisi, kad jo sugrįžimas bus kitoks nei septyniskart F-1 čempiono Schumacherio su „Mercedes“:
„Michaelis per savo karjerą turėjo labai gerų bolidų, o kai jis sugrįžo, jo bolidas buvo gana vidutinis, todėl visi nusivylė. Mano atveju gali nutikti priešingai. Per pastaruosius penkerius savo karjeros metus turėjau reikalų su prastesniais automobiliais ir kas žino, kas bus dabar. Nemanau, kad sustabdysiu savo karjerą F-1 tik tada, kai pasieksiu tam tikrą rezultatą - 3-ąjį F-1 čempiono titulą - šiame sporte viską lemia ne amžius, o demonstruojamas tempas. Tikiuosi, kad laikas man bus parankus.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |