Kai prieš du mėnesius paaiškėjo, kad į „Formulės-1“ serviso juostą sugrįžta Flavio Briatore, kuris paskirtas „Alpine“ komandos konsultantu, o iš tikrųjų – asmeniniu „Renault Group“ prezidento Lucos de Meo patarėju su gan plačiais įgaliojimais, ši naujiena nustebino daugelį F-1 ekspertų.
Gamyklinė prancūzų automobilių koncerno komanda šiuo metu pergyvena gilią krizę, joje jau prasidėjo rimtos permainos - „Alpine“ vėl pasikeitė komandos vadovybė ir jau pasigirsta spėliojimų, kad Briatore yra pasamdytas vien tam, kad paruoštų komandą pardavimui naujiems savininkams.
Taip ar ne, ir ar išsipildys šie gandai, parodys tik ateitis, bet dabar 74-erių metų vadybininko pavardė, kuris skirtingais laikais vadovavo Enstono komandai, skamba naujienų apie „Alpine“ komandą, kontekste dažniausiai.
„Alpine“ yra likusi viena iš nedaugelio komandų, kuri dar neturi pilnos sudėties 2025 metams. Kol kas žinoma, kad joje kitą sezoną važiuos Pierre'as Gasly, bet jo partnerio kol kas nėra. Gali būti, kad juo taps Jackas Doohanas, dabar atliekantis atsarginio „Alpine“ komandos lenktynininko funkcijas, nors jis neturi jokios lenktyniavimo „Formulėje-1“ patirties. Briatore tai nelaiko problema.
„Dabar nėra jokio skirtumo, kas taps „Alpine“ lenktynininku, - sakė F. Briatore. - Bet 2026, 2027 ir 2028 metais tai taps pirmo svarbumo klausimu. Jei 2026 metais mes turėsime gerą bolidą, tai reikės ir gerų pilotų. O kol kas mūsų mašina nepakankamai efektyvi, visą energiją komanda turi nukreipti techniniams uždaviniams spręsti, kad kitame sezone „Alpine“ automobilis leistų kovoti dėl kur kas aukštesnių rezultatų“.