„
Renault“ komandos vadovas Flavio Briatore dar kartą išsakė savo nuomonę, jog būtina kuo greičiau reformuoti „Formulės-1“ lenktynes.
Italas, kuriam vadovaujant ekipa 2005 m. ir 2006 m. tapo pasaulio čempione, pareiškė, jog šiuo metu itin jaučiamas Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidento Maxo Mosley, besiteisiančio su jo pikantiškas asmeninio gyvenimo detales atskleidusia žiniasklaida, dėmesio sportui trūkumas.
„Jaučiasi, kad jo nėra, „Formule-1“ niekas nebesirūpina. Komandos jaučiasi apleistos“, - italų laikraščiui „Gazzetta dello Sport“ teigė F. Briatore.
„Konkordo sutartis, lenktynių skaičius, kaštai, patrauklumas žiūrovams, greito pajamų augimo poreikis. „Formulę-1“ reikia suprojektuoti iš naujo“, - vardindamas problemas kategoriškai kalbėjo italas.
Vienos iš geriausių komandų vadovo nuomone, „Formulę-1“ turėtų valdyti ne FIA, o ekipos, sprendimai priimami ne visų ekipų vadovų pritarimu, o daugumos nuomone.
„Manau, kad sprendimų teisė turėtų būti perleista komandoms, o šios paeiliui nominuotų operacijų direktorių. Vaikiną, kuris dirbtų, o ne užsiimtų ryšiais su visuomene“, - pareiškė specialistas.
„Be to, mums reikia priimti sprendimus vadovaujantis dauguma, o ne vienbalsiai, kaip dabar, nes kitu atveju liksime užstrigę“, - aiškino jis.
F. Briatore atkreipė dėmesį, jog „Formulės-1“ komandos yra raginamos susiveržti diržus tuo metu, kai sporto komercijos teisių valdytojui Bernie Ecclestone'ui atitenka net pusė iš lenktynių verslo gaunamų pajamų.
„Šiuo metu Ecclestone'ui atitenka 50% visų pajamų, tačiau mes esame raginami sumažinti kaštus 50%“, - pastebėjo „Renault“ ekipos vadovas.
„Kokiu būdu? Pradedant nuo variklių. Pagerinant jų ekologiškumą, sutinkant su Mosley iššūkiu sumažinti kuro sunaudojimą 50% iki 2015-ųjų. Ir tuo pačiu metu mažinti variklių kūrimo kaštus bei mažinant kadrų skaičių“, - stebėjosi jis.
Negana to, F. Briatore puse lūpų įvardino ir dabartinio komandos nuosmukio priežastį – esą ekipa atidžiai laikėsi nustatytų taisyklių, kai varžovai rado būdų jas apeiti.
„Bėda ta, kad mes, „Renault“, kaip įmanydami stengiamės laikytis dabartinių taisyklių, reglamentuojančių variklių tobulinimo draudimą, ir gavome smūgį – kiti elgėsi kitaip ir dabar yra toli priekyje, o mes kenčiame. Tai neteisinga“, - skundėsi jis.
F. Briatore ir kiti komandų vadovai šiandien susirinko į „Ferrari“ bazę Maranello, Italijoje. Susitikimo tikslas – „Formulės-1“ ateities aptarimas ir atsako M. Mosley raginimui pateikti pasiūlymus dėl lenktynių taisyklių rengimas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).