F. Briatore įtikino C. Sainzą pereiti į „Alpine“?

F.  Briatore įtikino C. Sainzą pereiti į „Alpine“?
logo 2024 Liepos 07 d. 15:28, Ferrari nuotr.

Istorija su nauju Carloso Sainzo darbu, kaip rašo Europos spauda, jau primena muilo operą su daugybe niekaip nesibaigiančių epizodų, tačiau galima spręsti, kad istorijos finalas jau gana arti.

Jis gali būti gana netikėtas: Italijos „Gazzetta dello Sport“ rašo, kad Flavio Briatore, kuris vos prieš kelias savaites sugrįžo į „Formulės-1“ serviso juostą kaip „Alpine“ komandos konsultantas su gana plačiais įgaliojimais, įkalbėjo Carlosą Sainzą pasirašyti ilgametį kontraktą su gamykline „Renault“ koncerno komanda.

Apie tai, kad F. Briatore ir Prancūzijos koncerno vadovas Luca de Meo domisi Sainzo kandidatūra, neseniai rašė Ispanijos spauda. O štai dabar italų spauda apie Sainzo persikėlimą į „Alpine“ rašo jau kaip apie įvykusį ir patvirtintą faktą.

Milano sporto laikraštis primena, kad 74-erių metų Briatore visada pasižymėdavo sugebėjimu išspręsti klausimus su lenktynininkais, nes būtent jis kažkada Michaelį Schumacherį atvedė į „Benetton“, Fernando Alonso – į „Renault“, o Marką Webberį – į „Red Bull“.

Kita vertus, buvo mažai tikėtina, kad Sainzas priims sprendimą „Alpine“ naudai, nes dabar Enstono komanda gyvena ne pačius geriausius savo laikus – beje, ispanas šioje komandoje jau lenktyniavo 2017-2018 metais ir nuvažiavo 24 GP etapus. Tačiau Briatore, tikriausiai, sugebėjo Carlosą įtikinti, supažindino su išėjimo iš krizės planais, kurių svarbiausia dalimi bus gana neefektyvių „Renault“ jėgos agregatų atsisakymas ir 2026 metais perėjimas prie „Mercedes“ motorų.

Tai galėjo būti labai stipriu argumentu, savotiška garantija to, kad kai F-1 pereis prie naujojo techninio reglamento, „Alpine“ boliduose bus galingi ir patikimi varikliai. Tuo tarpu „Renault“ variklių gamybos padalinys Viri mieste bus apribotas tik motorų gamyba „Alpine“ komandai ištvermės čempionate WEC.

Sprendžiant iš visko, finansinis aspektas Sainzui derybose nebuvo dominuojantis. Jei ekonominė dedamoji jam būtų svarbiausia, tai jis priimtų dosnų „Sauber/Audi“ pasiūlymą. Ant jo stalo jau guli trejų metų kontraktas, pagal kurį šveicarų komandoje jis gautų daugiau nei „Ferrari“, kur jam buvo mokama apie 12 mln. eurų per metus.

Tačiau Sainzas neskuba jo pasirašyti. O lygiagrečiai jo vadybininkai derėjosi su „Williams“, mat britų komanda taip pat jėgaines gauna iš „Mercedes“. Čia kalba vyksta apie trumpalaikę sutartį – tam atveju, jei per metus-dvejus atsirastų laisva vieta „Red Bull“ ekipoje.

Ir čia į situaciją įsikišo Briatore ir įvykiai įgavo visai kitokį pobūdį. Neatsitiktinai Pierre'as Gasly pasirašė naują ilgametį kontraktą su „Alpine“ - prancūzų lenktyninkas, žinoma, žino apie komandos ateities planus ir jie jam atrodo įtikinamai. Jie su Sainzu gali sudaryti labai stiprią pilotų porą, nes abu jau gana seniai lenktyniauja „Formulėje-1“.

Jei viskas susiklostys būtent taip, kaip prognozuoja „Gazzetta“ ir greitai bus patvirtintas „Alpine“ kontraktas su Sainzu, tai po to seks kiti įvykiai. Pavyzdžiui, Valtteri Bottas gali sugrįžti į „Williams“, kur pradėjo savo karjerą, o Estebanas Oconas galėtų tapti Oliverio Bearmano partneriu „Haas“ sudėtyje.

Kol kas lieka tik spėlioti, ką pasirinks „Audi“, mat vokiečių koncerno projekto „Formulėje-1“ vadovas Andreasas Seidlas nori, kad Niko Hulkenbergo komandos draugu būtų aukštos klasės sportininkas ir jie „statė“ už Carlosą Sainzą.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos