Buvęs kelių „Formulės-1“ komandų vadovas Flavio Briatore palaikų būsimąjį komandų biudžetų apribojimą, dėl konkrečių sumų ekipoms dabar vedant intensyvias derybas. Be to, Briatore siūlo ir pakeisti lenktynių savaitgalių formatą...
Flavio Briatore: „Aš visuomet kalbėjau, kad bolido detalės bei mazgai, kurie nėra matomi žiūrovams, turi būti vienodi. Kuo labiau mašinos savo charakteristikomis bus panašios viena į kitą, tuo daugiau aukšto lygio lenktynininkų turės didesnius šansus parodyti save ir tuo daugiau komandų galės lenktyniauti pakankamai aukštame lygyje.
Biudžetiniai apribojimai turėtų būti vykdomi ne konkrečiai numatytais skaičiais, o reguliavimo būdu – kiek naujų komponentų galima sukurti, kiek valandų galima dirbti vėjo tunelyje ir pan. O ir pačios lenktynės turėtų būti trumpesnės – dvejos po 40 minučių per savaitgalį“.
Keletą žodžių F. Briatore pasakė ir apie praėjusius laikus, eilinį kartą prisimindamas Fernando Alonso perėjimą iš „Renault“ į „McLaren“: „Vienintelis klaidingas sprendimas jo karjeroje buvo būtent perėjimas į „McLaren“ komandą. Kitas jo nusivylimas – jis ne dėl savo kaltės prarado du titulus su „Ferrari“. 2010 metų titulas jau buvo jo kišenėje, bet suklydo ekipos strategai boksuose. Tai buvo itin sunkus smūgis – aš niekada anksčiau nemačiau Fernando akyse ašarų.
Istorija būtų pasikeitusi, jei Alonso tais metais laimėtų titulą. Tada Stefano Domenicalli ir Luca di Montezemolo būtų likę komandoje. Visos problemos „Ferrari“ prasidėjo, kai jie pralaimėjo titulą 2010 metais“.
Briatore taip pat atsakė į klausimą, ką jis laiko geriausiu lenktynininku per visą F-1 istoriją: „Norėčiau, kad Schumacheris ir Senna būtų lenktyniavę kartu, juk anksčiau mums taip ir nepavyko pamatyti jų rimtos priešpriešos trasoje. Po to mano sąraše būtų Alonso. Jei aš turėčiau nuosavą komandą, tai aš pakviesčiau būtent jį. Jis tarsi rotveileris ir praktiškai nedaro klaidų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |