F.Dernie: „Ferrari“ sparnų istorija – absurdas

F.Dernie: „Ferrari“ sparnų istorija – absurdas
logo 2006 Balandžio 06 d. 18:02, Ferrari
Žinomas „Formulės-1“ inžinierius veteranas Frankas Dernie sumaištį dėl lanksčių ir prastai pritvirtintų „Ferrari“ aerodinaminių elementų pavadino absurdu.
„Ferrari“ priekinio sparno istorija – absurdas. Ar žinote, kokį aerodinaminį pranašumą duoda atgal palinkstanti plokštelė? Taigi, kad nulinį. Esu nustebęs, kad gerą reputaciją turintys technikos direktoriai teigia atvirkščiai“, – pareiškė „Williams“ komandos specialistas.
Be to, italų „Autosprint“ cituoja ir neįvardintą šaltinį Tarptautinėje automobilių federacijoje (FIA), teigiantį, kad „Ferrari“ naudojami aerodinaminiai elementai nėra kažkuo ypatingi.
„Jie nėra ypatingi ir neįprasti, jie niekada tokie nebuvo. Lankstumas, kuris buvo matomas iš bolide įtaisytos kameros, buvo iškreiptas apžiūros kampo. Bet kuriuo atveju, jei matomas plokštelės tvirtinimo elemento judėjimas, taip ir turi būti“, – teigė FIA atstovas.
„Vienintelis skirtumas tarp „Ferrari“ ir kitų komandų yra tai, kad „248 F1“ bolide yra naudojama papildoma sparno plokštelė virš pagrindinių elementų. Kažkodėl visi aptarinėja šį sprendimą, o ne „Renault“ galinį sparną, kuris sukurtas pagal visiškai kitą koncepciją, kaip jau tikriausiai pastebėjote, ir yra nemažiau įdomus“, – dėstė neįvardintas specialistas.
Aerodinamikos elementų lankstumo bei to tikrinimo klausimas turėtų būti aptartas „Formulės-1“ Technikos darbo grupės susitikimo metu prieš San Marino GP. Minėta grupę sudaro visų komandų technikos direktoriai ar kiti analogiškas pareigas užimantys asmenys.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983