Pačiais sėkmingiausiais Felipe Massos karjeros metais, žinoma, buvo jo lenktyniavimas „Ferrari“ sudėtyje. Tuo metu brazilo komandos draugais buvo tokie iškilūs sportininkai kaip Michaelis Schumacheris, Kimis Raikkonenas ir Fernando Alonso.
Pokalbyje su lenkų leidiniu „Swiatwyscigow.pl“ F. Massa kalbėjo, kad sunkiausia jam dirbti buvo su ispanu, su kuriuo jie „Ferrari“ važiavo nuo 2010 iki 2013 metų.
„Suprantama, kad Fernando buvo pačiu sunkiausiu ekipos partneriu, su kuriais teko susidurti, - prisiminė 2008 m. pasaulio vicečempionas. - Jis buvo išskirtinio talento lenktynininkas, bet dirbti su juo vienoje komandoje buvo be galo sunku.
Kolektyvas buvo pasidalijęs į dvi dalis ir tai labai trukdė darbui. O mano pozicijos nebuvo tokios stiprios, kad galėčiau priversti Skuderijos vadovybę įsiklausyti į mano pageidavimus. Užtat bendradarbiaujant su Michaeliui Schumacheriu viskas klostėsi fantastiškai ir sėkmingai, aš daug ko iš jo išmokau. Jis buvo neįtikėtinas sportininkas ir išsiskyrė unikaliu požiūriu į darbą. Tuo metu tarp mūsų buvo labai glaudūs darbiniai santykiai.
Kai mano laikas „Ferrari“ artėjo į pabaigą, buvau įsitikinęs, kad mano vietą komandoje užims Robertas Kubica. Man tai nebuvo problema, nes lenkas buvo to nusipelnęs. Bet tada įvyko ta avarija ralio trasoje – ir tai buvo labai neįtikėtina. Aš labai pergyvenau dėl Roberto, nes toks geras pilotas prarado realų karjeros šansą. Ir niekada negalvojau, kad Kubica kada nors galės sugrįžti į lenktynes.
Jei kalbėsime apie mano karjeros istoriją, tai aš nebūčiau nieko keitęs. Gavau labai daug malonumo ir didelę patirtį. Beje, jei galėčiau ką nors pakeisti į ką nors vieną, tai norėčiau pagal 2008 m. sezono rezultatus uždirbti vienu tašku daugiau“.
Felipe galima suprasti, kadangi tais metais vieno papildomo taško jam būtų pakakę, kad jis „Formulės-1“ istorijoje būtų įrašytas kaip pasaulio čempionas.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2023 sezono taškai: | 554 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
jei neturi, ka pasakyti, nerasyk kiauru komentaru. 2023 metais istrauk... skaityti daugiau
Because of my driving style, I’ve always done an aggressive movement of the steering wheel in the middle of the corner, and from then on I just feel the front tyres. If the steering wheel gets softer, it means they’re losing grip,” he explained.
“If it gets harder, then they have too much grip and you can expect the rear of the car to move at some point in time. I normally feel everything with my hands and the front end of the car. If they take this out of me, I am dead.
Nieko naujo nepasakė. Kad Alonso, švelniai tariant, yra sudėtinga a... skaityti daugiau
Suprantu, kad esi kiauras Alonso fanas, bet jei net nežinai kumyro va... skaityti daugiau
dar karta - koks yra Alonso vairavimo stilius ir kuo jis skiriasi nuo Massos?
koks yra Alonso stilius ir kam jis netinka? svaigimus reiketu gristi f... skaityti daugiau
Jei formule nirs kiek supranti tokie skirtumai kaip Massa ir Alonso bu... skaityti daugiau
Atsimenu kaip alo daužė felipę... ar ne tris kartus daugiau taškų... skaityti daugiau
prie ko cia liuse?
Atsimenu kaip alo daužė felipę... ar ne tris kartus daugiau taškų... skaityti daugiau