F. Massa: F. Alonso buvo pačiu sudėtingiausiu partneriu (13)

F. Massa: F. Alonso buvo pačiu sudėtingiausiu partneriu
logo Sausio 21 d. 14:02, Williams / LAT Images

Pačiais sėkmingiausiais Felipe Massos karjeros metais, žinoma, buvo jo lenktyniavimas „Ferrari“ sudėtyje. Tuo metu brazilo komandos draugais buvo tokie iškilūs sportininkai kaip Michaelis Schumacheris, Kimis Raikkonenas ir Fernando Alonso.

Pokalbyje su lenkų leidiniu „Swiatwyscigow.pl“ F. Massa kalbėjo, kad sunkiausia jam dirbti buvo su ispanu, su kuriuo jie „Ferrari“ važiavo nuo 2010 iki 2013 metų.

„Suprantama, kad Fernando buvo pačiu sunkiausiu ekipos partneriu, su kuriais teko susidurti, - prisiminė 2008 m. pasaulio vicečempionas. - Jis buvo išskirtinio talento lenktynininkas, bet dirbti su juo vienoje komandoje buvo be galo sunku.

Kolektyvas buvo pasidalijęs į dvi dalis ir tai labai trukdė darbui. O mano pozicijos nebuvo tokios stiprios, kad galėčiau priversti Skuderijos vadovybę įsiklausyti į mano pageidavimus. Užtat bendradarbiaujant su Michaeliui Schumacheriu viskas klostėsi fantastiškai ir sėkmingai, aš daug ko iš jo išmokau. Jis buvo neįtikėtinas sportininkas ir išsiskyrė unikaliu požiūriu į darbą. Tuo metu tarp mūsų buvo labai glaudūs darbiniai santykiai.

Kai mano laikas „Ferrari“ artėjo į pabaigą, buvau įsitikinęs, kad mano vietą komandoje užims Robertas Kubica. Man tai nebuvo problema, nes lenkas buvo to nusipelnęs. Bet tada įvyko ta avarija ralio trasoje – ir tai buvo labai neįtikėtina. Aš labai pergyvenau dėl Roberto, nes toks geras pilotas prarado realų karjeros šansą. Ir niekada negalvojau, kad Kubica kada nors galės sugrįžti į lenktynes.

Jei kalbėsime apie mano karjeros istoriją, tai aš nebūčiau nieko keitęs. Gavau labai daug malonumo ir didelę patirtį. Beje, jei galėčiau ką nors pakeisti į ką nors vieną, tai norėčiau pagal 2008 m. sezono rezultatus uždirbti vienu tašku daugiau“.

Felipe galima suprasti, kadangi tais metais vieno papildomo taško jam būtų pakakę, kad jis „Formulės-1“ istorijoje būtų įrašytas kaip pasaulio čempionas.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2023 sezono taškai: 554
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Komentarai (13)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
eustachijus
IP: 620289b | 01/23 18:05 Atsakyti
Pripratimus gali aptarinėti Ric,Vet,Ham atvėju. ALO niekur silpnai nevažiavo. Spausdavo iš technikos viską visur viasada.
tech
IP: c4754c7 | 01/23 17:54 Atsakyti
Klepsidra
01/23 10:58

jei neturi, ka pasakyti, nerasyk kiauru komentaru. 2023 metais istrauk... skaityti daugiau

nera visai taip kaip sakai. Alonso turi ta sena iproti , (gal dabartinese masinosi kazkiek maziau), bet ir dabar posukyje stipriau nei iprastai pasuka vaira, taip labiau pajaucia priekiniu ratu sukibima, vairo kietumo/minstumo atvzilgiu
Because of my driving style, I’ve always done an aggressive movement of the steering wheel in the middle of the corner, and from then on I just feel the front tyres. If the steering wheel gets softer, it means they’re losing grip,” he explained.

“If it gets harder, then they have too much grip and you can expect the rear of the car to move at some point in time. I normally feel everything with my hands and the front end of the car. If they take this out of me, I am dead.
SliMMaz
IP: 5202f81 | 01/23 13:22 Atsakyti
Akivaizdu
01/23 12:26

Nieko naujo nepasakė. Kad Alonso, švelniai tariant, yra sudėtinga a... skaityti daugiau

O kuris F1'ene cia jau toks komandu vienytojas?
Akivaizdu
IP: b696167 | 01/23 12:26 Atsakyti
Nieko naujo nepasakė. Kad Alonso, švelniai tariant, yra sudėtinga asmenybė ir jau kas kas, bet tikrai ne komandų vienytojas, nėra jokia paslaptis.
Klepsidra
IP: f3a8ed2 | 01/23 10:58 Atsakyti
Ziek...
01/23 01:04

Suprantu, kad esi kiauras Alonso fanas, bet jei net nežinai kumyro va... skaityti daugiau

jei neturi, ka pasakyti, nerasyk kiauru komentaru. 2023 metais istraukia vairavimo stiliu is 2005-2006 metu ir nesvarbu, kad tas stilius tuo metu buvo itakotas bolido/padangu kombinacijos ir niekada nebegaliojo/nenaudojamas nuo 2007 metu - kai perejo i McLaren.

dar karta - koks yra Alonso vairavimo stilius ir kuo jis skiriasi nuo Massos?
Ziek...
IP: 372810e | 01/23 01:04 Atsakyti
Klepsidra
01/22 22:52

koks yra Alonso stilius ir kam jis netinka? svaigimus reiketu gristi f... skaityti daugiau

Suprantu, kad esi kiauras Alonso fanas, bet jei net nežinai kumyro vairavimo stiliaus sau gėdos nedaryk, pasinaudok google FA driving style, parašys ką pats sako, kas jam patinka, pasiziurek Renault laikus kokį stilių naudojo ir kodėl jis buvo tinkamas dėl padangų konstrukcijos, tada paklausyk podcastu is Ferrari dirbusių žmonių, galėsim diskutuot. Svaigimas yra kai isgirdus blogą žodį apie kurmyrą apsiputoji, nors tą patį sako praktiskai visi su juo kada bevaziave ar dirbę
Klepsidra
IP: 5c5c690 | 01/22 22:52 Atsakyti
Pats pasalei
01/22 19:31

Jei formule nirs kiek supranti tokie skirtumai kaip Massa ir Alonso bu... skaityti daugiau

koks yra Alonso stilius ir kam jis netinka? svaigimus reiketu gristi faktais
Pats pasalei
IP: 372810e | 01/22 19:31 Atsakyti
eustachijus
01/22 17:09

Atsimenu kaip alo daužė felipę... ar ne tris kartus daugiau taškų... skaityti daugiau

Jei formule nirs kiek supranti tokie skirtumai kaip Massa ir Alonso buvo nenormalūs, net Latifis nuo GR neatsiliko tiek, o Massa tikrai nėra prastas lenktynininkas, tai reiškia, kad kokanda fokusavosi visiskai ant FA ir jo specifinio vairavimo stiliaus kuris netinka niekam kitam, kaip matem rezultate tai nepasiteisino ir nepasiteisino ne vieną kartą
mariusis
IP: 7ad5add | 01/22 19:09 Atsakyti
tai
01/22 18:57

prie ko cia liuse?

Nes per jį Alonsitui nenusisekė karjera, nes davė pridegti jaunuolis pirmūnas, ir dėl to jaučiama nuoskauda, tiek Alonso, tiek eustachijo, yzefo ir company.
tai
IP: 9332ad3 | 01/22 18:57 Atsakyti
eustachijus
01/22 17:09

Atsimenu kaip alo daužė felipę... ar ne tris kartus daugiau taškų... skaityti daugiau

prie ko cia liuse?
×

TOP naujienos