F. Tostas: gaisras priminė, kokia F-1 buvo 70-taisiais

F. Tostas: gaisras priminė, kokia F-1 buvo 70-taisiais
logo 2020 Gruodžio 01 d. 12:31, Red Bull Content Pool / Getty Images

Franzas Tostas gerai įvertino komandos darbą Bahreine, tačiau pripažino, kad jį kamuoja nežinomybė, susijusi su pasiruošimu Sakhiro GP. Taip pat „AlphaTauri“ ekipos vadovas pakomentavo ir dramatiškus praėjusių lenktynių įvykius.

  • Kaip vertinate Bahreino GP rezultatus?
  • Mes buvome pakankamai pajėgÅ«s nuo pat savaitgalio pražios. Taip buvo ir per treniruotes, ir kvalifikacijoje, nes abu mÅ«sų bolidai pateko į finalinę dalį. Jei pažvelgsime į rato įveikimo laiką, tai bÅ«tų visai įmanoma, jog Pierre‘as Gasly galėjo pakilti iki 6 pozicijos. Tačiau ir 8 vieta – gana neblogai. O Daniilas Kvyatas parodė 10-tą laiką. Jei kalbėsime apie lenktynių startą, tai abu mÅ«sų automobiliai buvo dešinėje, purvinoje pusėje, tai kiek pasunkino užduotį. Pirmame posÅ«kyje praradome kelias pozicijas, o po to įvyko nelemtas incidentas su Romainu Grosjeanu. Jis susidÅ«rė su Kvyatu, kuris, manau, nieko padaryti negalėjo – galvoju, kad visa kaltė yra Romaino. Šaunu, kad jis išvengė rimtų traumų, bes avarija buvo iš tiesų žiauri. Gaisras buvo šokiruojantis, man tai priminė, kokia „Formulė-1“ bÅ«davo 70-taisiais. Ir labai apsidžiaugiau pamatęs, kad pilotas sugebėjo pats išlipti iš degančio automobilio monokoko. Tikėsimės, kad jo sveikatai niekas negresia, kad jo plaučiai nenukentėjo, nes tai galėjo bÅ«ti. Po antro starto įvyko dar viena avarija – tarp Daniilo ir Lance‘o Strollo. Teisėjai apkaltino mÅ«sų lenktynininką, paskyrę jam 10 sek. baudą, nors man atrodo, kad Strollas trasoje galėjo palikti daugiau vietos. Bet kokiu atveju, atsitiko tai, kas atsitiko. Pierre‘as gerai nuvažiavo lenktynes. Prieš antrą startą mes jam uždėjome kietąsias padangas, kadangi norėjome maksimaliai atitolinti kitą sustojimą ir, mÅ«sų nuostabai, jis ratus suko su pakankamai geru laiku. Po to jam uždėjom dar vieną kietųjų komplektą, nes galvojome, kad jis su jomis galės pasiekti finišÄ…. Beje, išsaugoti poziciją jam padėjo saugos automobilis. MÅ«sų strategai surizikavo ir tai pasiteisino.
  • Kvyatui, matyt, buvo gama sunku – ypač po susidÅ«rimo su Grosjeano mašina? Ką sakėte pilotams ilgos pertrauko metu?
  • Taip, aš buvau priėjęs prie jo, nes jis patyrė šoką ir patariau koncentruotis antram startui. Žinoma, Pierre‘as taip pat buvo šokiruotas, jis iš karto mÅ«sų per radiją klausė, kas atsitiko su Grosjeanu, bet tuo momentu mes negalėjome nieko atsakyti, nes patys nieko nežinojome. Bet po to visi TV ekranuose pamatė, kad Romainas išvengė rimtų traumų.
  • O kokia buvo jÅ«sų reakcija į šÄ¯ įvykį?
  • Man tai buvo irgi rimtas sukrėtimas, priminęs tragediją, įvykusią Zandvoorte 1973 m., kai žuvo britų lenktynininkas Rogeris Williamsonas, o taip pat Gerhardo Bergerio avariją Imoloje 1989 m. Reikėtų pagirti FIA ir techninę darbo grupę, nes jei ne „Halo“ sistema, jei ne bolido monokoko tvirtumas, kuris šiemet buvo dar pagerintas, tai Romainas bÅ«tų gavęs kur kas rimtesnių traumų.
  • Laukia etapas tame pat Sakhiro autodrome, ar jÅ«sų komandai pavyks pasirodyti taip užtikrintai kaip ir praėjusį sekmadienį?
  • Lenktynės, kurios mus laukia, man kelia nerimą, kadangi mes nežinome, koks prispaudžiamosios jėgos lygis bus trumpoje Sakhiro trasos versijoje. Be to, greičiai buvo labai dideli – kaip tai atsilieps stabdžių darbui. Taip pat nežinome, ar pavyks pasiekti gero varančiųjų ratų sukibimo su danga išvažiuojant iš greitų posÅ«kių. Naujoje trasoje reikės mašinas reguliuoti žemai prispaudžiamajai jėgai, pasiekti stabdžių patikimumo, o bolidas turi gerai įsibėgėti išvažiuojant iš posÅ«kių. Aš paprašiau inžinierių viską išanalizuoti ir įvertinti galimus variantus, leidžiančius pasiekti didžiausio nustatymų efektyvumo. Nes Sakhiro GP bus visai kitoks nei Bahreino GP.

Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas