„
Ferrari“ komanda tęsia aktyvius naujojo bolido F2004 bandymus.
Praeitą savaitę Michaelis Schumacheris Imoloje keletą dienų bandė naująjį bolidą. Visos dienos oro sąlygų atžvilgiu buvo skirtingos - ir švietė saulė, ir lijo. Paskutinė bandymų diena buvo gana trumpa - įveikiant 25-ąjį ratą sugedo bolidas. Oficialiai komanda priežasties neįvardino, tačiau kai kurie šaltiniai teigia, jog tai buvo hidraulikos gedimas. Geriausias per šias dienas Michaelio parodytas rato įveikimo laikas 1:21.231. Priminsime, kad Imolos trasos rekordas, priklausantis taip pat Michaeliui, yra 1:20.441.
Vakar diena Mugello trasoje buvo jau trečia, kuomet brazilas Rubensas Barrichello dirbo su naujuoju kūriniu. Trečioji diena buvo saulėta ir šilta, visiška priešingybė pirmosioms dviem, kurios buvo lietingos ir niūrios. Tad geras oras leido apsukti trasoje daugiau ratų ir nenuostabu, kad eilinį kartą buvo pagerintas trasos, šįsyk Mugello, rekordas. Viso vakar Rubensas įveikė 74 ratus, o greičiausiojo rato rekordinis laikas 1:18.704.
Pati „Ferrari“ komanda nekomentuoja, kokias konkrečias bolido dalis bando paskutiniųjų sesijų metu - jų atsakymas paprastas: „Tęsiamas F2004 tobulinimas."
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).