FE. Meksikoje paskutiniuose centimetruose pergalę išplėšė L. di Grassi (9)

FE. Meksikoje paskutiniuose centimetruose pergalę išplėšė L. di Grassi
logo Vasario 17 d. 02:17, Formula-E

Meksikoje vykusiose „Formulės-E“ lenktynėse pergalę paskutiniuose centimetruose išplėšė „Audi“ komandos sportininkas Lucas di Grassi.

Kvalifikacijoje buvęs greičiausias Pascalis Wehrleinas pirmavo varžybose nuo pat jų starto. Bet lenktynių pabaigoje, sportininkui išvažiavus iš paskutinio posūkio, jo bolide baigėsi elektra. Tuo pasinaudojęs L. di Grassi aplenkė vokietį prieš sportininkams kertant finišo liniją.

Paskutiniuose ratuose L. di Grassi ne kartą bandė  aplenkti P. Wehrleiną. Bandydamas išlaikyti varžovą už savęs, vokietis suklydo ir kirto vieną iš trasos posūkių. Kadangi sportininkas taip įgijo pranašumą prieš varžovą, vos kirtus finišo liniją teisėjai jam skyrė 5 sek. baudą.

Lenktynėse nepasisekė ne tik P. Wehrleinui, bet ir „Nissan“ ekipos pilotams Sebastienui Buemi bei Oliveriui Rowlandui. Pastarosios komandos atstovai apsiskaičiavo, tad sportininkų boliduose elektra baigėsi iki finišo likus vienam ratui.

Pasinaudojęs varžovų nesėkmėmis antroje vietoje finišavo BMW atstovas Antonio Felixas da Costa, kuris iki finišo likus keliems ratams važiavo penktas.

Ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo „Venturi“ pilotas Edoardo Mortara, už savęs palikęs Jerome‘ą d‘Ambrosio, kuris lenktynes pradėjo devynioliktas.

Tik paskutiniuose centimetruose pirmą vietą praradęs P. Wehrleinas, pritaikius baudą, buvo nustumtas į šeštą poziciją.

Sportininkams įveikus vos kelis ratus, lenktynės buvo sustabdytos dėl avarijos. Viename iš posūkių Nelsonas Piquet kliudė Jeano-Erico Vergne bolidą. Po smūgio brazilo automobilis buvo akimirkai pakilęs į orą, o nusileidęs ant žemės trenkėsi į apsauginę sieną. Pirminiais duomenimis, N. Piquet nesusižeidė.

Po 25 minučių pertraukos lenktynės buvo pratęstos, o varžybų laikrodis nustatytas ties 41 minutės riba.

Vt. Lenktynininkas Komanda Laikas
1 Lucas di Grassi Audi 1h13:15.422
2 Antonio Felixas da Costa BMW +0.436
3 Edoardo Mortara Venturi +0.745
4 Jerome'as d'Ambrosio Mahindra +1.159
5 Andre Lottereris DS Techeetah +1.785
6 Pascalis Wehrleinas Mahindra +5.210
7 Mitchas Evansas Jaguar +5.800
8 Felipe Massa Venturi +8.084
9 Samas Birdas Virgin +8.356
10 Danielis Abtas Audi +8.438
11 Robinas Frijnsas Virgin +9.044
12 Oliveris Turvey NIO +11.252
13 Jeanas-Ericas Vergne DS Techeetah +19.153
14 Alexanderis Simsas BMW +20.471
15 Tomas Dillmannas NIO +20.871
16 Gary Paffettas HWA +23.272
17 Jose Maria Lopezas Dragon +41.542
18 Stoffelis Vandoorne'as HWA +43.425
19 Felipe Nasras Dragon +1:56.160
- Oliveris Rowlandas Nissan -
- Sebastienas Buemi Nissan -
- Nelsonas Piquet Jaguar -

Komentarai (9)


rmntz
| Vasario 17 d. 22:53
Rokas1
| Vasario 17 d. 20:41

Mokytojau tu mokytojau :D toliau jauskis vieninteliu protingu :)

Kas įdomiausia 7-8 klasės moksleiviai puikiai supranta apie ką aš kalbu :D
rmntz
| Vasario 17 d. 22:51
kazkas_
| Vasario 17 d. 20:39

Siuo atveju realaus skirtumo tarp mases ir svorio nera, papildomas neisnaudotas elektros kiekis baterijose nesuteikia jokio jegos skirtumo. Nebent as kazka praleidau septintoje klaseje.

O spoileriai pridedami del _generuojamos jegos_, o ne del svorio. Jei jie butu pridedami del svorio, tai niekas neleistu pinigu vejo tuneliams ir tiesiog pridetu daugiau mases. Taip ir pigiau, ir svorio padidejimas vienodas.

Matau irgi nelabai skiri masės ir svorio :)
Rokas1
| Vasario 17 d. 20:41
rmntz
| Vasario 17 d. 16:37

Sėsk du.

Mokytojau tu mokytojau :D toliau jauskis vieninteliu protingu :)
kazkas_
| Vasario 17 d. 20:39
rmntz
| Vasario 17 d. 16:37

rmntz nenusipezėjo, tiesiog jau užkniso kai žmonės neskiria svorio nuo masės.

Siuo atveju realaus skirtumo tarp mases ir svorio nera, papildomas neisnaudotas elektros kiekis baterijose nesuteikia jokio jegos skirtumo. Nebent as kazka praleidau septintoje klaseje.

O spoileriai pridedami del _generuojamos jegos_, o ne del svorio. Jei jie butu pridedami del svorio, tai niekas neleistu pinigu vejo tuneliams ir tiesiog pridetu daugiau mases. Taip ir pigiau, ir svorio padidejimas vienodas.
rmntz
| Vasario 17 d. 16:37
Rokas1
| Vasario 17 d. 12:53

Kiek suprantu, ne krovime čia reikalas, o naudojime elektros. Asiskaičiavo, per daug kilovatų davė mašinai, todėl ir baterija išseko per anksti. O rmntz kažką atrodo nusipezėjo su spoileriais

Sėsk du.
rmntz
| Vasario 17 d. 16:37
rmntz nenusipezėjo, tiesiog jau užkniso kai žmonės neskiria svorio nuo masės.
Rokas1
| Vasario 17 d. 12:53
Kiek suprantu, ne krovime čia reikalas, o naudojime elektros. Asiskaičiavo, per daug kilovatų davė mašinai, todėl ir baterija išseko per anksti. O rmntz kažką atrodo nusipezėjo su spoileriais
rmntz
| Vasario 17 d. 11:27
Po tokio komentaro kyla noras pakalbėti apie svorį :D Kam boliduose spoileriai ? :) Ogi dėl svorio. Kas galvoja kitaip, gryžkit į 7 klasę, pasimokyti fizikos.
kazkas_
| Vasario 17 d. 11:17
"Pastarosios komandos atstovai apsiskaičiavo, tad sportininkų boliduose elektra baigėsi iki finišo likus vienam ratui." - koks tikslas per mazai pakrauti bolido baterijas, elektra gi svorio papildomai neprideda?
×