Meksikoje vykusiose „Formulės-E“ lenktynėse pergalę paskutiniuose centimetruose išplėšė „Audi“ komandos sportininkas Lucas di Grassi.
Kvalifikacijoje buvęs greičiausias Pascalis Wehrleinas pirmavo varžybose nuo pat jų starto. Bet lenktynių pabaigoje, sportininkui išvažiavus iš paskutinio posūkio, jo bolide baigėsi elektra. Tuo pasinaudojęs L. di Grassi aplenkė vokietį prieš sportininkams kertant finišo liniją.
WHAT JUST HAPPENED!? ?@LucasdiGrassi wins the 2019 CBMM Niobium #MexicoCityEPrix #ABBFormulaE pic.twitter.com/oGgXHlb3pS
— ABB Formula E (@FIAFormulaE) February 16, 2019
Paskutiniuose ratuose L. di Grassi ne kartą bandė aplenkti P. Wehrleiną. Bandydamas išlaikyti varžovą už savęs, vokietis suklydo ir kirto vieną iš trasos posūkių. Kadangi sportininkas taip įgijo pranašumą prieš varžovą, vos kirtus finišo liniją teisėjai jam skyrė 5 sek. baudą.
Lenktynėse nepasisekė ne tik P. Wehrleinui, bet ir „Nissan“ ekipos pilotams Sebastienui Buemi bei Oliveriui Rowlandui. Pastarosios komandos atstovai apsiskaičiavo, tad sportininkų boliduose elektra baigėsi iki finišo likus vienam ratui.
Pasinaudojęs varžovų nesėkmėmis antroje vietoje finišavo BMW atstovas Antonio Felixas da Costa, kuris iki finišo likus keliems ratams važiavo penktas.
Ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo „Venturi“ pilotas Edoardo Mortara, už savęs palikęs Jerome‘ą d‘Ambrosio, kuris lenktynes pradėjo devynioliktas.
Tik paskutiniuose centimetruose pirmą vietą praradęs P. Wehrleinas, pritaikius baudą, buvo nustumtas į šeštą poziciją.
Sportininkams įveikus vos kelis ratus, lenktynės buvo sustabdytos dėl avarijos. Viename iš posūkių Nelsonas Piquet kliudė Jeano-Erico Vergne bolidą. Po smūgio brazilo automobilis buvo akimirkai pakilęs į orą, o nusileidęs ant žemės trenkėsi į apsauginę sieną. Pirminiais duomenimis, N. Piquet nesusižeidė.
Po 25 minučių pertraukos lenktynės buvo pratęstos, o varžybų laikrodis nustatytas ties 41 minutės riba.
Vt. | Lenktynininkas | Komanda | Laikas |
---|---|---|---|
1 | Lucas di Grassi | Audi | 1h13:15.422 |
2 | Antonio Felixas da Costa | BMW | +0.436 |
3 | Edoardo Mortara | Venturi | +0.745 |
4 | Jerome'as d'Ambrosio | Mahindra | +1.159 |
5 | Andre Lottereris | DS Techeetah | +1.785 |
6 | Pascalis Wehrleinas | Mahindra | +5.210 |
7 | Mitchas Evansas | Jaguar | +5.800 |
8 | Felipe Massa | Venturi | +8.084 |
9 | Samas Birdas | Virgin | +8.356 |
10 | Danielis Abtas | Audi | +8.438 |
11 | Robinas Frijnsas | Virgin | +9.044 |
12 | Oliveris Turvey | NIO | +11.252 |
13 | Jeanas-Ericas Vergne | DS Techeetah | +19.153 |
14 | Alexanderis Simsas | BMW | +20.471 |
15 | Tomas Dillmannas | NIO | +20.871 |
16 | Gary Paffettas | HWA | +23.272 |
17 | Jose Maria Lopezas | Dragon | +41.542 |
18 | Stoffelis Vandoorne'as | HWA | +43.425 |
19 | Felipe Nasras | Dragon | +1:56.160 |
- | Oliveris Rowlandas | Nissan | - |
- | Sebastienas Buemi | Nissan | - |
- | Nelsonas Piquet | Jaguar | - |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |