FE. Meksikoje vykusiose lenktynėse triumfavo L. di Grassi (5)

FE. Meksikoje vykusiose lenktynėse triumfavo L. di Grassi
logo 2017 Balandžio 02 d. 10:36, Formula-E

ŠÄ¯ savaitgalį Meksikoje vykusiose „Formulės-E“ lenktynėse nugalėjo ir pirmąją pergalę šių metų sezone iškovojo „Abt“ komandos lenktynininkas Lucas di Grassi.

Jau trečiame lenktynių rate brazilas buvo priverstas pasukti į techninio aptarnavimo zoną pasikeisti apgadinto galinio sparno. Bet vėliau pasinaudojęs tuo, jog trasoje pasirodė saugos automobilis, sportininkas sugebėjo įsiveržti į priekį ir iškovoti pergalę.

Dėl per mažo slėgio spaudimo padangose teisėjai nubaudė kvalifikacijoje triumfavusį Danielį Abtą. Iš „pole“ pozicijos startavęs Oliveris Turvey sėkmingai startavo ir kurį laiką pirmavo lenktynėse. Vėliau brito bolidas sustojo sportininkui išvažiavus iš pirmojo posÅ«kio. Dėl to trasoje pasirodė saugos automobilis.

Tuo metu L. di Grassi važiavo rikiuotės gale. Brazilas nusprendė pasinaudoti susidariusia situacija, tad pasukęs į techninio aptarnavimo zoną persėdo į kitą bolidą.

Lenktynes pratęsus Jose Maria Lopezas sėkmingai didino persvarą prieš jį persekiojusius varžovus. Tuo tarpu Jeanas-Ericas Vergne‘as taip pat nusprendė atlikti privalomą sustojimą anksčiau nei kiti pilotai. Dar po vieno rato sustojimą atliko ir lenktynių lyderis, kuris grįžęs į trasą atsidÅ«rė priešais minėtąjį J.-E. Vergne‘ą.

Sportininkams atlikus sustojimus L. di Grassi važiavo priekyje ir pirmavo prieš Jorome‘ą d‘Ambrosio.

Po to kai išvažiavus iš trečiojo posÅ«kio sustojo Loico Duvalio bolidas, trasoje vėl pasirodė saugos automobilis.

Tuo metu atrodė, kad lenktynes pratęsus, be didesnio vargo į priekį įsiverš ir varžybose nugalės J. M. Lopezas. Bet kol argentinietis bandė aplenkti J. d‘Ambrosio, L. di Grassi sėkmingai tolo nuo varžovų.

Varžovo taip ir nesugebėjęs aplenkti J. M. Lopezas apsisuko viename iš posÅ«kių. Panašus likimas ištiko ir „e.dams“ ekipos lenktynininką Sebastieną Bumeį, kuriam nesisekė aplenkti Felixo Rosenqvisto.

Ä®vykiams trasoje aprimus, L. di Grassi nuo J. d‘Ambrosio jau buvo atitrÅ«kęs keliomis sekundėmis. Po kurio laiko varžovo klaida pasinaudojęs J.-E. Vergne‘as pakilo į antrąją vietą ir ėmė vytis priekyje važiavusį brazilą.

PrancÅ«zui pritrÅ«ko laiko pavyti ir aplenkti varžovą. Puikiai įvykiais trasoje pasinaudojęs L. di Grassi šventė pergalę, tuo tarpu J.-E. Vergne‘as turėjo tenkintis antra vieta.

Samas Birdas, pasinaudojęs tuo, jog lenktynių pabaigoje baigėsi energija J. d‘Ambrosio bolide, pakilo į trečią vietą ir užlipo ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio.

Vt. Lenktynininkas Komanda Bolidas Laikas
1 Lucas di Grassi Abt ABT Schaeffler 56:27.535
2 Jeanas-Ericas Vergne'as Techeetah Renault +1.966
3 Samas Birdas Virgin DS-Virgin +7.480
4 Mitchas Evansas Jaguar Jaguar +9.770
5 Nicolas Prostas e.dams Renault +9.956
6 Jose Maria Lopezas Virgin DS-Virgin +10.631
7 Danielis Abtas Abt ABT Schaeffler +11.694
8 Adamas Carrollis Jaguar Jaguar +13.722
9 Nelsonas Piquet NextEV NEXTEV TCR +14.156
10 Estebanas Gutierrezas Techeetah Renault +15.717
11 Robinas Frijnsas Andretti Andretti +21.459
12 Nickas Heidfeldas Mahindra Mahindra +27.232
13 Sebastienas Buemi e.dams Renault +1:01.365
14 Jerome'as d'Ambrosio Dragon Penske +1:09.646
15 Stephane'as Sarrazinas Venturi Venturi +1 ratas
16 Felixas Rosenqvistas Mahindra Mahindra +2 ratai
- Maro Engelis Venturi Venturi -
- Antonio Felixas da Costa Andretti Andretti -
- Loicas Duvalis Dragon Penske -
- Oliveris Turvey NextEV NEXTEV TCR -

Komentarai (5)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
moderator F1
| 04/07 01:26 Atsakyti
test1
test2
Sajan Button
| 04/03 13:07 Atsakyti
Cia Renault komandai neblogai sekasi.
Life
| 04/02 23:04 Atsakyti
Kol kas Formule E gana nuobodi, tempas lėtas, beveik nėra lenkimų. Vienintelė intriga bolidų keitimas. Galėtų kokia Tesla ateiti, gal sukurtų galingesnį variklį ir talpesnes baterijas, dabartinis 170 kw variklis atrodo juokingai palyginus su F-1 virš 700 kw, net mano paprasta auto nedaug silpnesnė.
deivec
| 04/02 16:58 Atsakyti
mexico, bent jau trasa panasi i lenktynine trasa :D
google
| 04/02 11:21 Atsakyti
Is pradziu nebuvo labai idomu, bet paprastai pasidaro idomu kai arteja prie pabaigos arba sustojimu. Labai idomu tai kad Di Grassi turejo pasikeisti galini sparna treciamia rate ir vistiek laimejo del geros strategijos.
×

TOP naujienos