Šiandien Monake surengtame renginyje buvo oficialiai pristatytas trečiosios kartos, „Gen3“, „Formulės-E“ automobilis.
Tai bus pirmasis tarptautinėse lenktynėse dalyvausiantis formulės automobilis su elektros varikliais priekyje (250 kW) ir gale 350 kW). Taigi, naujasis bolidas turės dvigubai daugiau galios nei dabar naudojamas antrosios kartos, „Gen2“, automobilis - 600 kW.
Automobilio svoris sieks 760 kg be lenktynininko.
Dėl priekyje atsiradusio MGU, kurį tieks technologijų bendrovė „Atieva“, bolide nebus galinių hidraulinių stabdžių.
350 kW galios elektros variklis leis pasiekti maksimalų 320 km/h greitį, o jo galios ir svorio santykis bus dvigubai efektyvesnis nei analogiško 470 AG vidaus degimo variklio.
FIA and @FIAFormulaE reveal all-electric Gen3 race car in Monaco
— FIA (@fia) April 28, 2022
Full Story here: https://t.co/gl0puSvGrX#ABBFormulaE pic.twitter.com/csNna0N40k
Lengvesnis ir mažesnis nei „Gen2“ automobilis, naujasis bolidas yra suprojektuotas trumpesnei ratų bazei, kad būtų užtikrintas geresnis manevringumas.
„Formulė-E“ tęsia nulinio anglies dioksido kiekio iniciatyvas. Tad „Gen3“ kartos automobilis buvo suprojektuotas taip, kad visas sunaudojamas sudedamąsias dalis vėliau būtų galima perdirbti ir panaudoti dar kartą. Tarp jų bus ir naujos „Hankook“ padangos, pagamintos iš perdirbtų medžiagų.
Pagrindinė „Formulės-E“ partnerė ABB užtikrins trečiosios kartos automobilių įkrovimą naudojant nešiojamuosius įrenginius, kurie vienu metu galės įkrauti du automobilius.
„Gen3“ automobilis bandymuose įveikė 5632 km, įskaitant ir kelias FE lenktynių dienos simuliacijas.
Kitą mėnesį čempionate dalyvaujantys gamintojai gaus naujuosius automobilius ir pradės vykdyti bandymų programas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |