„Ferrari“ atsisakys „Mission Winnow“ reklamos dvejoms lenktynėms (2)

„Ferrari“ atsisakys „Mission Winnow“ reklamos dvejoms lenktynėms
logo Gegužės 29 d. 00:13, Pirelli

Kanadoje ir Prancūzijoje, kur vyks kitos dvi F-1 lenktynės, ant „Ferrari“ bolidų vėl neliks „Mission Winnow“ reklamos.

Minėtoji reklama, už kurios slepiasi tabako gamintojas „Philip Morris International“, buvo pašalinta prieš pirmąsias sezono lenktynes Australijoje.

Komanda patvirtino, kad „Mission Winnow“ logotipai nebus naudojami Kanados GP bei Prancūzijos GP metu.

„Philip Morris International“ atstovai visą laiką neigė „Mission Winnow“ ryšį su tabako produktais. Tuo tarpu kritikai tai įvardina kaip vieną iš bandymų apeiti tabako reklamos įstatymus.

Kaip ir pirmame sezono etape, Kanadoje ir Prancūzijoje „Mission Winnow“ logotipus ant italų ekipos bolidų pakeis „Ferrari“ 90-ies metų jubiliejaus logotipai.

„Kanadoje ir Prancūzijoje „Scuderia Ferrari“ vėl švęs 90-ies metų jubiliejų. Kaip ir pirmojo sezono etapo metu, Kanadoje bei Prancūzijoje ant bolidų puikuosis 90-ies metų jubiliejaus logotipai. Juos taip pat bus galima pamatyti ant lenktynininkų bei mechanikų aprangos“, - teigiama pranešime spaudai.

„Ferrari“ pridūrė, kad „Mission Winnow“ išlieka pagrindiniu komandos rėmėju 2019 m. sezone.

Komentarai (2)


Klepsidra
| Gegužės 29 d. 19:23
reiksmingos naujienos. ir taip kaskart tai jie nuims ir atgal des. aisku, kai nera apie ka pasigirti galima bent apie lipdukus.
Black_Death
| Gegužės 29 d. 11:12
Pasirodo ne Kimi budavo kaltas del po sventinimiu Ferrari strategu klaidu
×

F-1.lt pulsas