„Ferrari“ – be reklamų?

„Ferrari“ – be reklamų?
logo 2004 Rugpjūčio 07 d. 01:31, Ferrari
Gali nutikti taip, kad nuo 2006 m. „Ferrari“ bolidus puoš tik užslėpta „Marlboro“ prekių ženklo reklama.
Sklando gandai, kad šio prekių ženklo savininkas „Philip Morris“ tikisi nuo 2006 m. už papildomus 150 mln. JAV dolerių (apie 420 mln. litų) per sezoną nusipirkti visą „Ferrari“ bolidų reklaminį plotą, taip išstumiant visus kitus dabartinius ekipos remėjus – „Vodafone“, „Shell“ ir kitus.
Bolidai būtų visiškai raudoni – „Marlboro“ prekių ženklo spalvos, be reklaminių lipdukų, o tai, tariamai koncerno rinkodaros specialistų manymu, didintų prekės ženklo vertę ir žinomumą, apeinant vis plačiau įsigaliojančius tabako reklamos draudimo įstatymus.
Labai panašią strategiją populiarinant „Marlboro“ prekės ženklo vardą „Philip Morris“ rinkodaros specialistai naudojo ir eksprimentinėje reklamos kampanijoje prieš keletą metų. Tada buvo naudota lauko reklama, kurioje buvo vaizduojami paprasčiausi juodai balti vaizdai su smulkiomis raudonomis detalėmis. Tai, kad reklamuojamos cigaretės, išdavė tik užrašas plakatų apačioje, informuojantis, kad rūkymas kenkia sveikatai.
Išties, kas sau neužduos paprasto klausimo: kodėl „Ferrari“ tik raudoni ir neturi reklaminių užrašų, jei šie automobiliai skirsis nuo visų kitų komandų bolidų?..


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140