Išanalizavę 2019 m. „Haas“ bolido nuotraukas, specialistai mano, kad naujame „Ferrari“ automobilyje bus sumontuota unikali išmetimo sistema.
Italai pernai Vokietijos GP treniruočių metu nustebino daugelį pirmą kartą išbandžiusi naują sistemą. Vietoje įprastos koncepcijos, kai du turbinos vamzdžiai yra sumontuoti iš vienos ir kitos pagrindinio išmetimo sistemos vamzdžio pusių, jie buvo sumontuoti viršuje vienas virš kito.
Tokia sistema padeda sutaupyti vietos galinėje bolido dalyje ir sumažinti aerodinaminį pasipriešinimą.
Specialistai pastebėjo, kad panaši į minėtąją sistemą jau yra sumontuota naujame „Haas“ bolide, tad būtų labai keista, jei jos atsisakytų pati „Ferrari“.
„Ferrari“ idėjos pernai atkreipė varžovų dėmesį, tad nieko nenustebins tai, jog panašią sistemą šiemet naudos ir kitos F-1 komandos.
Galinėje bolido dalyje pernai eksperimentavo ne tik „Ferrari“, bet ir „Renault“. Pastaroji savo išmetimo vamzdžius buvo nukreipusi labiau į viršų, kad išmetamųjų dujų srautas patektų virš galinio automobilio sparno.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |