„Ferrari F2005“ naujovės iš arčiau

„Ferrari F2005“ naujovės iš arčiau
logo 2005 Vasario 27 d. 16:57, Ferrari
Pristatydamas naująjį „Ferrari F2005“ bolidą, vyriausiasis jo kūrėjas Rory Byrne‘as padėkojo savo pagalbininkams bei plačiau išdėstė, kuo šis automobilis skiriasi nuo pirmtako.
„Nors pagrindinė „F2005“ dizaino filosofija tokia pat kaip ir ankstesnių bolidų, pakeitimai taisyklėse, liečiantys aerodinamiką, privertė mus maksimizuoti prispaudimo jėgą, kuri dėl minėtų veiksmų sumažėjo 25%. Naujosios taisyklės dabar reikalauja tik vieno padangų komplekto kvalifikacijai ir lenktynėms, todėl mes buvome priversti galvoti apie padangų resursą, taip pat jų kokybę“, – pareiškė R.Byrne‘as.
„Kaip įprasta, daugelis bolido sričių pareikalavo fundamentalaus pergalvojimo, kad padarytumėm dar vieną žingsnį į priekį. Aldo Costa buvo atsakingas už visą „F2005“ projektą ir aš norėčiau pasveikinti jį bei jo komandą, kuri atliko tyrimus, struktūrinius skaičiavimus ir betarpiškai kūrė automobilį bei pasiekė visus projekto pradžioje mūsų nusistatytus tikslus“, – pridūrė bolidų kūrėjas.
R.Byrne‘as taip pat pakomentavo „Ferrari F2005“ bolido atnaujinimus, suskirstydamas juos pagal atskiras sritis. Jo mintis pateikiame žemiau.
Aerodinamika
Sritys, kurias tiesiogiai paveikė naujasis reglamentas, pvz., sparnai ir difuzorius, savaime aišku, susideda iš absoliučiai naujų elementų, tačiau netgi radiatorius, išmetimo sistema ir pavarų dėžės konfigūracija buvo iš pagrindų rekonstruoti tam, kad optimizuotume aerodinamiką. Papildomai numatyti keli galimi papildymai, kurie bus įgyvendinti jau kitą mėnesį vyksiančių bandymų metu. Taigi, kai naujasis bolidas bus naudojamas lenktynėse, kai kuriose srityse jis atrodys kiek kitaip lyginant su tuo automobiliu, kurį jūs matote čia.
Transmisija
Be to, kad vidinės transmisijos detalės buvo dar labiau optimizuotos, jos išorė bus absoliučiai nauja, ne tik formos, siekiu optimizuoti aerodinamiką, bet ir jo konstrukcijos sistemos ir medžiagų panaudojimo prasme. Jos prototipas sėkmingai buvo išbandytas dar su „F2004“.
Važiuoklė
Važiuoklė absoliučiai nauja, tiek forma, kuri atspindi aerodinamikos vystymo programos rezultatus, tiek ir naudotomis medžiagomis bei dizaino struktūra, tam, kad sumažintume svorį, nors 2005 metais ir padidėjo reikalavimai tvirtumui ir šoniniams smūgiams.
Pakaba, vairo valdymas ir stabdžiai
Tiek priekinė, tiek ir galinė pakaba buvo optimizuotos, norint pagerinti jų efektyvumą ir sumažinti „Bridgestone“ padangų nudėvėjimą. Iš esmės atnaujinta vairo valdymo sistema, kad pagerintume bolido kontrolę besikeičiančiomis sąlygomis. Ši sistema bus išbandyta artimiausiu metu. Daugiau nei įprasta pastangų buvo įdėta optimizuojant stabdžių sistemą, tam, kad sportininkas galėtų efektyviau juos panaudoti bei moduliuoti kvalifikacijos ar atskirų lenktynių dalių metu.
Elektronika
Pirmą kartą „Ferrari“ sukūrė ir pagamino duomenų surinkimo sistemą, kuri buvo įdiegta į „F2005“ tam, kad ženkliai pagerintume informacijos surinkimo ir apdorojimo procesą. Sistemos prototipas buvo sėkmingai išbandytas „F2004“ bolide.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144