„Ferrari“ ir „Renault“ sutiks su variklių reglamento įšaldymu?

„Ferrari“ ir „Renault“ sutiks su variklių reglamento įšaldymu?
logo 2020 Lapkričio 19 d. 15:17, Daimler

Iš „Formulės-1“ 2021 metų pabaigoje pasitraukus „Honda“ koncernui, „Red Bull“ planuoja savarankiškai naudoti japoniškus jėgos agregatus. Tam austrų kompanija reikalauja įšaldyti tolesnę jėgainių modernizaciją, tačiau kol kas „Ferrari“ ir „Renault“ pasisako prieš.

Vokiečių „Auto Motor und Sport“ pavyko išsiaiškinti, kad varžovai sutiktų su „Red Bull“ reikalavimu, tačiau tik su sąlyga, jei variklio modernizacija būtų „įšaldyta“ ne nuo 2021 m. pabaigos, o nuo 2022 m. pradžios. Dėl to motoristai galėtų dar vieną kartą atnaujinti savo jėgos agregatus prieš sezono pradžią, kad jie galėtų dirbti su naujais E10 degalais vietoje dabar naudojamų E5.

„Klausimas toliau svarstomas ir mes judame teisinga kryptimi“ – šį faktą komentavo „Red Bull“ patarėjas Helmutas Marko.

Tarp kitų klausimų, kuriuos dabar intensyviai nagrinėja komandos – perėjimas prie naujų variklių 2025 metais kartu pereinant prie visiškai sintetinių degalų su nuliniu CO2 išmetimu nuo tų pačių 2025 m. o ne nuo 2023 m., kaip buvo planuojama anksčiau. Kartu yra diskutuojama, kad 60 proc. naujųjų jėgainių galingumo generuotų elektros energija.

Tačiau tokių techninių charakteristikų patvirtinimas privestų prie to, kad sukurti naujus jėgos agregatus būtų pajėgūs tik dideli automobilių koncernai, o tai padėtų kryžių ties „Formulės-1“ planais pritraukti į čempionatą naujus privačius variklių gamintojus.

Helmutas Marko nėra sužavėtas tokiais planais: „Mes pasisakome už kur kas paprastesnę jėgos agregatų schemą su alternatyviais degalais, kurie turėtų atsirasti jau nuo 2023 metų. Atrodo, kad dauguma pasisako prieš“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983