„Ferrari“ išaiškino problemas su duomenų koreliacija

„Ferrari“ išaiškino problemas su duomenų koreliacija
logo 2018 Lapkričio 17 d. 12:46, Ferrari

F-1 pasaulio čempionato etape Brazilijoje „Ferrari“ galutinai pralaimėjo kovą dėl Konstruktorių taurės, nors San Paulo trasa idealiai tiko SF71H bolidui. Tačiau kvalifikacijos ir lenktynių eigoje tapo aišku, kad dėl kažkokių priežasčių komanda iš Maranello nusileidžia pagrindiniams varžovams pagal greitį. Gali būti, kad Skuderijos inžinieriai padarė klaidą parenkant prispaudžiamosios jėgos lygį.

Kaip rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“, didelę sezono dalį „Ferrari“ turėjo pačią` geriausią mašiną čempionate ir nežiūrint į tai, komanda labai dažnai prarasdavo galimybę pasiekti sėkmės ir Brazilijoje tai dar kartą pasitvirtino.

Kimis Raikkonenas Interlagose užėmė 3 vietą, o Sebastianas Vettelis – tik šeštą, be to, lenktynių eigoje tapo aišku, kad su jo mašina yra kažkokių problemų. „Ferrari“ vėliau paaiškino, kad sugedo kažkoks jutiklis, bet daugelis taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad italų komandos mechanikai vargo su Vettelio mašina iki pat starto: jie paskubomis keitė nustatymus, o tai galiausiai negatyviai atsiliepė valdomumui ir darbui su padangomis.

„Man niekaip nepavykdavo išlaikyti padangų reikiamame temperatūros diapazone ir tai buvo su visais mišiniais, - vėliau skundėsi Sebastianas. Būtent todėl jis praleido į priekį komandos draugą ir Kimiui pavyko užlipti ant podiumo. Jis finišavo 4,7 sek. paskui lyderį – atrodytų, visai neblogas rezultatas. Tačiau jo varžovai turėjo ryškių problemų su mašinomis: Maxo Verstappeno RB14 po susidūrimo su Estebano Ocono „Force India“ buvo pažeistas dugnas, o tai sumažino prispaudžiamąją jėgą 10 proc. Lewiso Hamiltono „Mercedes“ prasidėjo problemos su jėgaine, dėl to jis prarasdavo po 0,4 sek. kiekviename rate. Tačiau Kimis pavyti jų nesugebėjo, nors jo mašina, atrodo, kad dirbo tvarkingai.

Labai tikėtina, kad „Ferrari“ paaukojo maksimalų greitį norėdami padidinti prispaudžiamąją jėgą. Matyt, dėl to, kad bijojo problemų su galinėmis padangomis: ilgose ratų serijose penktadienį buvo matyti, kad šios padangos smarkiai pūslėjasi. Be to, Skuderija spėjo, kad kvalifikacija gali vykti per lietų.

Bet sekmadienį asfaltas jau buvo pasidengęs atidirbtos gumos sluoksniu, todėl padangų pūslėjimasis pasireiškė kur kas mažiau nei penktadienį. Žodžiu, italų komandai teko brangiai mokėti už apsiskaičiavimus. Vetteliui pavyko aplenkti tik komandų-vidutiniokių mašinas, bet jis buvo visiškai bejėgis prieš „Red Bull“ greitį.

Kimis važiavo greičiau už Valtteri Bottą, tačiau „Mercedes“ pilotą sugebėjo aplenkti tik 44 rate. Tačiau pavyti Verstappeną jau buvo ne jo jėgoms.

Bet vienoje srityje „Ferrari“ pavyko pasiekti aiškumo: modernizuota dugno versija, pristatyta Ostine, taip ir nesuveikė su skaičiuotu efektyvumu ir Brazilijoje tai galutinai paaiškėjo.

Iš esmės, visos techninės naujienos, raudonojoje mašinoje atsiradusios po vasaros pertraukos galinių ratų srityje, nepateisino į jas dėtų vilčių. Dabar „Ferrari“ tiksliai žino, kad yra aiški problema su duomenų koreliacija, gautų tyrinėjant vėjo tunelyje bazėje Maranelle: realybėje mašina pasirodė esanti ne tokia greita. Sklando gandai, kad jie jau surado priežastį, kodėl taip įvyko...



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794