Neoficialių šaltinių teigimu, „
Ferrari“ komandos formos kritimą pastarosiose lenktynėse lėmė ekipos naudojamo vėjo tunelio gedimas.
Tvirtinama, kad maždaug prieš mėnesį Maranello (Italija) vėjo tunelyje darbo metu sugedo judančio kelio konstrukcija. Šis įtaisas veikimo metu juda didesniu nei 300 km/val. greičiu, todėl jo gedimas galėjo sukelti labai rimtą avariją šiame aerodinamikos bandymų pastate.
Kitaip nei pagrindiniai varžovai, „Ferrari“ naudoja tik vieną vėjo tunelį. Vietoje to, ji, kaip ir „BMW Sauber“, daug investuoja į kompiuterinių simuliacijų įrangą. Vis dėlto, vien ja pasikliauti dar nėra įmanoma, todėl vėjo tunelio netektis turėtų komandai labai rimtų pasekmių.
Gandonešių tvirtinimui, taip esą ir nutiko. Sustojus vėjo tuneliui, sustojo ir „Ferrari“ komandos technologinis progresas, o taip į priekį buvo praleista pagrindinė varžovė „
McLaren“ ekipa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).