Ispanų spaudos teigimu, „
Ferrari“ komandos sustojimų boksuose sparta varžovams – prancūzų „Renault“ ekipai – pasirodė įtartina.
„Diario AS“ ir „Marca“ teigimu, konkurentai stebisi, kaip italų komanda paskutiniojo apsilankymo boksuose metu sugebėjo taip greitai pripildyti Kimi Raikkoneno bolido degalų baką.
Du trečdalius lenktynių priešais suomį važiavo „Renault“ pilotas
Fernando Alonso, tačiau „Ferrari“ lenktynininkas paskutiniųjų sustojimų boksuose metu išsiveržė į priekį, nors trasoje praleido vos vienu ratu ilgiau, o prieš tai grubiai suklydo, prarasdamas ne vieną brangią sekundę.
„Nežinau, kaip jiems tai pavyko. Atidžiai išnagrinėsime surinktus duomenis ir išsiaiškinsime, ar jie atrodo kai ką, leidžiančio jiems greičiau pilti degalus“, - taip ispanų spauda cituoja F. Alonso.
Priminsime, jog visos „Formulės-1“ komandos naudoją vienodą degalų pylimo įrangą, pasižyminčią tokiu pačiu kuro pylimo greičiu, ir neturi teisės ją modifikuoti.
Įdomu tai, jog oficialiose Vengrijos GP lenktynių statistikos suvestinėse K. Raikkoneno sustojimų boksuose laikai net nebuvo užfiksuoti. Suomio pavardė, greičiausiai dėl laiko matavimo įrangos techninio gedimo, dar varžybų pradžioje dingo iš realiu laiku pateikiamų duomenų lentelių. Taigi, neturime galimybės ir palyginti čempiono boksuose sugaišto laiko su atitinkamais varžovų duomenimis.
„Formulės-1“ pasaulyje jau yra pasitaikę machinacijų keičiant kuro pylimo įrangą atvejų. 1994 m. kilo skandalas dėl „Benetton“ komandos veiksmų perdarant degalų pylimo žarną, vos nesibaigęs ekipos ir jos lyderio Michaelio Schumacherio, tais metais tapusio čempionu, diskvalifikacija.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).