„Renault“ važiuoklės technikos direktorius Nickas Chesteris pripažino, kad spartus „Ferrari“ tobulėjimas juos nustebino.
F-1 pasaulyje kalbama, kad „Ferrari“ jau turi geriausią variklį visoje rikiuotėje. Nepaisant to, kad Italijos ekipa kaip reikiant sustiprėjo, pranašumą įgavo ir „Ferrari“ klientės – „Haas“ bei „Sauber“, kurios naudoja italų variklius.
„Haas“ šiuo metu žengia penktoje vietoje konstruktorių čempionate ir nuo „Renault“ atsilieka tik 16 taškų.
„Jie žengė labai didelį žingsnį maždaug Kanadoje. Tikrai galėčiau pasakyti, kad jie mus šiek tiek nustebino.
Jie ir taip turėjo stiprų variklį, o dabar jis yra labai stiprus. Tai tikrai mūsų neramina. Mes esame labai atkaklioje kovoje, todėl sunkiai dirbome iki pat uždarymo“, - teigė N. Chesteris.
F-1 uždarymas įvyksta vasaros pertraukos metu, kai komandos dvejoms savaitėms turi uždaryti savo gamyklas ir ofisus.
„Turime dirbti ganėtinai sunkiai ir nors pradedame dirbti su 2019-ųjų bolidu, viskas, ką mes randame su juo, ką galime įdiegti ir į šį bolidą, turime bandyti panaudoti šį sezoną.
Didelė dalis darbo jėgos pradeda dirbti su kitu sezonu ir viskas priklausys nuo to, ką mes rasime“, - pridėjo N. Chesteris.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |