FIA ir „Liberty“ apsvarstė galimą „Renault“ pasitraukimą dar 2019 metais (81)

FIA ir „Liberty“ apsvarstė galimą „Renault“ pasitraukimą dar 2019 metais
logo 2019 Lapkričio 08 d. 11:53, Renault Sport

Prancūzų automobilių koncernas „Renault“ šiuo metu užsiima detalia vystymo planų strategijos analize ir kuria ateities vizijas ir neatmestina, kad gamyklinės komandos dalyvavimas „Formulės-1“ čempionate gali būti peržiūrėtas.

Jau buvo skelbta apie poziciją, kurią užima 52 metų Clotilde Delbos, laikinai einanti „Renault SA“ koncerno vykdomosios direktorės pareigas: situacija rinkoje pasikeitė ir į tai reikia atsižvelgti.

Pagal „Auto Bild“ informaciją, JAV GP lenktynių savaitgalio metu FIA ir „Liberty Media“ svarstė teoriškai įmanomą scenarijų, pagal kurį „Renault“ nutrauktų savo programą „Formulėje-1“ jau 2019 metų pabaigoje.

„Groupe Renault"  15 proc. akcijų kontroliuoja Prancūzijos vyriausybė ir C. Delbos asmeniškai palaiko šalies prezidentas Emmanuelis Macronas. C. Delbos taip pat užima koncerno finansų direktorės pareigas ir jos požiūris į kompanijos valdymą yra paremtas bet kokių negamybinių sąnaudų kirpimu – verslo klube yra manoma, kad ji yra nusiteikusi prieš „Renault“ dalyvavimą „Formulėje-1“.

Bet Ostine pirmą kartą pradėta kalbėti apie tai, kad koncerno vadovybė gali priimti sprendimą pasitraukti iš pasaulio čempionato metais anksčiau nei baigs galioti jų susitarimas su „Formule-1“.

Jei šis, kur kas kietesnis, tačiau mažai tikėtinas scenarijus būtų realizuotas, tai jau 2020 metais Estebanas Oconas ir Danielis Ricciardo liktų be darbo.

Beje, kol kas tai tik spėjimai, kaip ir tai, kad naujuoju Enstono komandos savininku gali tapti rusų milijardierius Dmitrijus Mazepinas, kurio 20-metis sūnus Nikita šiame sezone lenktyniauja „Formulėje-2“.

 


Komentarai (81)
ddt
| 11/08 16:53 Atsakyti
Life, tu toks ekspertas, kad net liūdna. Realybė tokia: užmiestyje max iki 100 km/h, neigiamose temperatūrose krovimas skaityk nevyksta net jei stovi superchargeriuose (yra toks Bjorn Nyland youtube, pasidairyk po jo kanalą), Ignitis kainas jų krovimo tinkle pasitikrink, nusivalyk aprasojusius langus (nes kondyškės ar šildymo nejungi kad elektra nesibaigtų), A juostos ir nemokamas parkavimas tik laiko klausimas, 1-3k subsidija automobiliui kuris kainuoja 35-50k (kaip minimum) BAZĖJE tai kaip numirėliui švęstas vanduo, ir sėkmės kelionėse po Europą ieškant veikiančių rozečių - turiu omeny ne tų kur žemėlapy, bet realiai veikiančių. Daugybė žmonių su kelionių po DE turi patirtį, skaičiuodami 500 kelionei VISĄ DIENĄ (jei su Leaf). Kona (kainos nuo 40k Lietuvoj) 500 km gyvenime tau nevažiuos, nebent 90 km/h pavėjui - per neseną EV ralį Lietuvoj į Palangą atvažiavo su kelių km remaining - ir čia apie eko ralį kalbam. Krovimo infrastruktūra neegzistuoja (Lietuvoj), Europoj suksi ratais ieškodamas kada atsilaisvins. Sėkmės.
Patiokas
| 11/08 20:45 Atsakyti
Kalbeti kad ev yra ateitis kazkaip atrodo kad nebent tie vaikai varvinantys seile y teslos plakata taip pasakyt gali, kiekvienas sveiko proto zmogus supras kelis dalykus, kiek dabar pasaulyje pagaminama elektros energijos ir kiek suvartojama? Is kur bus imamama energija kai ev masinos pakeis visas su ice varikliais?????? Vel statysim atmonines alektrines? Ar visas teritorijas uz miesto ribu apstatysim vejo jegainem ir saules kolektoriais? Oj tada visi esami el tinklai bus tiesiog kelis simtus kartu per silpni, visa el. Infrastruktura per nauja tures but daroma, rimtai tikit tuo? Domejotes kiek kainuoja pagaminti ir utilizuoti tos pacios teslos bateriju paka? Manot jos amzinos? Teke girdeti apie licio jono bateriju veikima esant neigiamos temperaturoms? Na va prie el tinllu atnaujinimo ir elektriniu statymo dar ir sildomu garazu ir fabriku utilizuoti baterijas reikes.... Kazkaip retas kuris apie tai pamasto, fast charge stoteles, zinot kiek trumpina masinos baterijos tarnavimo laika? Fast charge stotelese manot tik kompas ir laidas? Ar kalnas bateriju kurios kaupia el. Energina ir greitai ja perteikia y masina? Is el tinklo praktiskai neymanoma fast charge funkcija, eininiame priuse jau yra 400v sistema, nauju masinu jau ir visi 800v, lietuvoje vadinamas trifazis yra 360v, vadinasi reikalingi transformatoriai kurie kaista ir panasus dalykai, jau yra nuostoliai. Rimtai manot kad ev masinose tik krauni ir vaziuoji? Pasidomekit placiau kas kiek laiko ten keiciami skysciai..... Kuris cia sake kad vandenilio varomas ice variklis tai tas pats elektrinis tik kitaip el panaudota, siulau pasidometi siuo klausimu tada kaip is vandens issikirama h ir 02, ir kur toliau sie elementai panadojami..... Ev masina matai vis tiek gaunasi kol salyginai naujos ev masinos tol nera cirku, palaukim kol pirmom bus 20 metu, kuriu dauguma lietuvoje, kuris sugebes ypirkt batery paka kuris kainuos kokia 20k euru.... Bus grazu pazet y fakelus miestuose kai naudos baterijas po tarnavimo laiko.... Ai pala mes visi vazinesim su naujom masinom..... Kol ev yra vienetai tol jie patraukliai atrodo, bet jei bus dauguma.... Ysivaizduoji kaip atrodys degalines kai ten stoves kiekvienas po valanda? Krausim namie, ok kas turi privatu nama, o daugiabuciai? Pabaigai, kodel vaikai svaiksta apie teslas, gal del ispusto burbulo net mokyklose kad elektra tai ateitis...... Ir dar vienas dalykas, kaip manai ziauriai saugu avarijos atveju sedint ant 800v elektros lizdo, kuris islindes is parako statines???? Siulau pasinaudoti google ar youtube paziureti kas vyksta su pazeista licio jono ar licio polimeru baterija.... O kai ju pas tave po uzpakaliu yra teslos atveju 7000 vnt. As sudeliojau visus + ir - ir deje nematau ev masinu ateitim, arba ta ateitis kainuos kelis kart brangiau nei dabar nutriestas ir visu peikiamas dyzelis...... Ps pagaminti viena automobiliui skirta bateriju paka ir ji utilizuoti ismetama tersalu geroksi daugiau nei vienas dyzelinis auto per gyvenima ismeta vaziudamas 30 metu.....
Telemetrijus
| 11/09 10:12 Atsakyti
ddt
11/09 00:37

Bet siaip as prasiau faktu, o ne beleatristikos. Todel prasau, nuzudyk mane faktais, o ne blah blah. Aciu.

Visu pirma, tu pats nepateikiai jokių faktų. Pasakyti, kad baterijų perdirbimas labai sudėtinga technologija, o recyclingas atsilieka "tūkstantmečiais" - ne skaičius, o būtent beletristika. Pati baterija sudetingesnis įrenginys nei plastikinis butelis ar padanga, tai logiškai, kad ir perdirbimas analogiškai sudėtingesnis.
Aš niekur nesakau, kad akumuliatorių perdirbimas tokio pačio sudėtingumo, kaip ir pvz padangų.
Baterijų perdirbimo technologijos egzistuoja ir ji nuolat tobulinama, kaip ir betkuri kita pramonės sritis. Tu to paneigti negali.
Beto, beveik visų produktų gamyba viršija tų pačių produktų recyclingą.
Telemetrijus
| 11/09 10:24 Atsakyti
Patiokas
11/09 00:09

Palyginai pb akumuliatoriu ir liti..... Panasu cia diskusija ir baiksis, pazek vaizdeliu kas buna pb akumui overload arba overdischarde ir licio, gal suprasi skirtuma tarp siu dvieju tipu, vienas paprastas kaip 2x2 ko apie kita nepasakysi, jei nori eksperimentam galiu perleist lipo celiu, nereiks nei fejerverku naujiem metam ;) ir palyginai pb akuma kuris masinoje yra turbut vidutiniskai 12v 60ah kas gaunasi 6 celes tai 360ah talpa ir ev masinu bateriju paka su.... Kaip pvz tesla su 7000 bayeriju x bent 2.5ah kas gaunasi 17500ah talpa. Jauti skirtuma perdirbimo mastam ir gamybos mastam? Vienai masinai...... O kaip pats sakei jei 100 milijonu vienetu?

Nieko tu nesupratai.
Aš palyginau praeitį su dabartimi. Kad ženkliai padidėjus automobilių skaičiui ir jų keliamai potencialiai taršai - pasaulio pabaiga neįvyko.
Kiekviena technologija turi savo pliusų ir minusų. Tas pats ir su elektomobiliais - tai specifinis produktas su savo infrastruktūra. Jei tas produktas turės klientūrą - egzistuos ir vystysis toliau, ir atvirkščiai. Simple.
žiūrim
| 11/08 12:37 Atsakyti
Prancūzai savo geriausioj formoj...
Tech
| 11/08 13:08 Atsakyti
Life
11/08 12:40

Realiai F-1 link to ir eina, jog liks brangia žaidimų aikštele visokiems arabams ir po to visai mirs, nes gamintojai ateinant EV erai koncentruosis į Formula E. Tradicinių automobilių pardavimai krenta, vienas po kito gamintojai skelbią apie VDV plėtros stabdymą, tai tokie projektai kaip F-1 gamintojams tampa nebeaktualūs ar net žalingi įvaizdžiui.

Zalingi kuo? Cia juk hibridines jegaines. Vdv nestabdys dauguma gamintoju, tik dides santykis gaminamu hibridiniu ir elektriniu varikliu. Vdv egzistavo ir egzistuos
YZF
| 11/08 16:18 Atsakyti
Life
11/08 15:32

Net vaikai ir paaugliai jau svajoja apie teslas, kaip mes savo laiku apie visokius lambus ir ferrarius, spėkit, ką jiems pirks užaugę. :)
Jau praktiška ir pigu, kai net ne premium gamintojų auto nuvažiuoja 500 km, pvz. Kona, prieš 100 metų tokių baterijų nebuvo. Sąnaudos 100 km 15kwh, tai kraunantis net paprastu tarifu apie 2 eur, atmesk dar visokius tepalus, variklio remontus, pridėk nemokamą važiavimą A juostomis, nemokamą parkavimą, kitose šalyse mokesčių lengvatas ir kompensacijas, įleidimą į centrą, tai gaunasi, kad greičiau VDV perka tik entuziastai. :)
Elektrinio variklio efektyvumas 20 kartų dedesnis nei dyzelinio, tai net jei elektra gaminama deginant dyzelį gaunasi ekonomiškiau ir ekologiškiau, nes didelių elektrinių katilai efektyvesni ir filtrai žymiai geriau su teršalais tvarkasi nei tūkstančiai gatvėse važinėjančių traktoriukų, apie renewable matosi irgi neteko girdėti, kur nemažoje dalyje šalių jau lenkia gamybą iš tradicinių šaltinių. Teisingai sakote, Europa diktuoja madas, ne kokia Rusija, Indija ar Nigerija, tai klausimas, ar F-1 bus priekyje tos mados, ar vėluos. :)

Kalbi taip lyg gyventum kazkokiam inkubatoriuje, kuriame vien tik telikas reklamuojantis elektrinius auto.

Tu iseik i gatve ir paziurek kiek VDV ten yra ir kiek elektriniu. Ir kiek tralu atvaziuoja su naujomis masinomis ir kiek jose VDV vs EV. Biski gal nusileisi ant zemes. ;)
Lexxus
| 11/09 12:27 Atsakyti
Perskaičiau visus komentarus, gal dviejuose buvo apie Renault :)
O ta EV prieš VDV diskusija primena avies kailio ilgio aptarimą vilkų forume :) Ji būtų visai kitokia kokiam nors žaliųjų forume.
Kad ir kaip nenori pripažinti išmetamųjų dujų gerbėjai - ateitis yra tikrai ne jų. Jei elektriniai kainuotų dabar tiek pat, kiek vidaus degimo, jau dabar daug kas pakeistų nuomonę. Mano galva kol kas tai pagrindinis stabdis, nes kilometražas tikrai jau ne problema, krūva benzų jau nuvažiuoja mažiau su baku nei EV, greitis išvis juokingas, kai max 130 leidžiamas. Taip yra krovimo problema, bet tai tik laiko klausimas, auga stotelių skaičius, įkrovimo greitis, o kiek naujų vietų atsiranda - kiekvienas garažas tampa įkrovimo vieta. Ir kai tik gamintojai pradės leisti šių auto kiekius ir masinė gamyba atpigins juos, kelio atgal nebus. Kinijoj jau tas vyksta.
Su savo auto 90% važiuoju mieste - į darbą ir su reikalais, nuvažiuoju iki 100km per dieną, naktim turiu kur krauti - noriu elektrinio :( Gal Renault išeis iš F1 ir sutaupytais pinigais sumažins elektrinių auto kainas?
Telemetrijus
| 11/09 13:44 Atsakyti
ddt
11/09 13:05

Per artimiausius 10-15 metu niekas neprognozuoja suolio panaudotu automobiliu bateriju perdirbimo srityje. Kol tai techniskai imanoma, ekonomiskai yra katastrofiskai per brangu (baterijos pagaminimas ir perdirbimo nauda yra santykis 3:1, t.y. perdirbdamas baterija tu pakartotiniam panaudojimui isgauni tik tiek elementu, kad tris kartus eini i minusa). Ir be to, litis kaip elementas sitame klausime net nefiguruoja, nes jei kobalta ir nikeli jie isgrynina, tai litis eina i pasalini elementu miksa ir jo isgryninimas perdirbimo metu yra kol kas praktiskai nulinis. O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos, ir todel niekas nezino,kokia perdirbimo technologija joms kurti/tobulinti. Pasidomek siek tiek, pries pildamas beleatristika, nes paprasytas sukonkretinti savo pozicija faktais, atsakineji klausimais i klausimus. Kas yra grazus pozymis kad sitoje srityje esi tik delfi skaitytojas. Jei pagristum savo argumentus, as tureciau i ka atsakyti. O atsakineti i filosofinius klausimus argumentais man siame etape atrodo pernelyg brangus laiko svaistymas, salia to, ka as tau jau parasiau. Kaip siek tiek materialo paties vidiniam tobulejimui paskatinti. Tikiuosi pades :)

"O mes dar nekalbame apie tai, kad niekas nezino, kaip vystysis bateriju technologijos"

O čia tipiškas delfiškas argumentas į kurį neva turėčiau apeliuoti faktais?

Man ir pasauliui neįdomu, ką tu manai. Viską į vietas sustato rinkos dėsniai - kol bateriją pagaminti iš naujų medžiagų (kolkas) labiau apsimoka, tol nebus didelio progreso perdirbimo. Kol egzistuoja paklausa elektromobilui - tol ta infrastruktūra vystysis ir egzistuos.
Tu labai susirūpinęs elektomobiliu beterijų utilizacija, bet abejingas tai pačiai ptoblemai iš buitinės technikos aspekto. Todėl tavo pozicija neatrodo rimtai.
Telemetrijus
| 11/10 09:52 Atsakyti
ddt
11/09 17:33

Na ir dar: i tavo abstrakcius pakalbejimus as konkreciai: paklausos elektromobiliams NERA, NULIS, ji yra dirbtinai sukuriama prievartiniu budu: subsidijomis EV, draudimais VDV, papildomais mokesciais VDV miestuose, ar CO2 - gamintojams. Lietuvoje (ir ne tik, tarkim JAV Tesla atvejis) paklausa EV yra tik del galimybes nemokamai pasikrauti. Po 2 metu tokios paslaugos Lietuvoje neliks. Liks Ignitis su x kartu didesniais tarifais nei tavo namu rozeteje - ir tai cia pagal dabartine situacija; kokie ju tarifai bus stotelese po 5 metu as tik galiu spelioti, bet tikrai nemanau, kad tie patys 0,25 uz kWh kaip kad dabar. Papasakok man apie tai, kokia EV paklausa tokiu atveju bus toliau, be dirbtinio ju skatinimo. Aciu.

O tiesiogiai naftos kilmės kurą naudojamų transporto priemonių, taip vadinamas taršos "footprintas" iki galo ištirtas? Kiek taršos generuoja VDV vs EV iš 1 barelio žalios naftos? Ar matei kaip atrodo stovėjimo aikštelės prie PC? Visos nusėtos tepalo dėmėm - tau tai neatrodo skausminga tema?
Aš nieko neprognozuosiu, tiesiog pagyvensim ir pamatysim, kas bus po 2-ju, 5 ar 10m.
Man tik keista, kad kažkas perdėtai demonizuoja EV. O tezes "niekas nežino", "neaišku, kas bus rytoj" galima pritaikyti faktiškai betkokiai sferai.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas