FIA ir „Liberty“ apsvarstė galimą „Renault“ pasitraukimą dar 2019 metais (81)

FIA ir „Liberty“ apsvarstė galimą „Renault“ pasitraukimą dar 2019 metais
logo Lapkričio 08 d. 11:53, Renault Sport

Prancūzų automobilių koncernas „Renault“ šiuo metu užsiima detalia vystymo planų strategijos analize ir kuria ateities vizijas ir neatmestina, kad gamyklinės komandos dalyvavimas „Formulės-1“ čempionate gali būti peržiūrėtas.

Jau buvo skelbta apie poziciją, kurią užima 52 metų Clotilde Delbos, laikinai einanti „Renault SA“ koncerno vykdomosios direktorės pareigas: situacija rinkoje pasikeitė ir į tai reikia atsižvelgti.

Pagal „Auto Bild“ informaciją, JAV GP lenktynių savaitgalio metu FIA ir „Liberty Media“ svarstė teoriškai įmanomą scenarijų, pagal kurį „Renault“ nutrauktų savo programą „Formulėje-1“ jau 2019 metų pabaigoje.

„Groupe Renault"  15 proc. akcijų kontroliuoja Prancūzijos vyriausybė ir C. Delbos asmeniškai palaiko šalies prezidentas Emmanuelis Macronas. C. Delbos taip pat užima koncerno finansų direktorės pareigas ir jos požiūris į kompanijos valdymą yra paremtas bet kokių negamybinių sąnaudų kirpimu – verslo klube yra manoma, kad ji yra nusiteikusi prieš „Renault“ dalyvavimą „Formulėje-1“.

Bet Ostine pirmą kartą pradėta kalbėti apie tai, kad koncerno vadovybė gali priimti sprendimą pasitraukti iš pasaulio čempionato metais anksčiau nei baigs galioti jų susitarimas su „Formule-1“.

Jei šis, kur kas kietesnis, tačiau mažai tikėtinas scenarijus būtų realizuotas, tai jau 2020 metais Estebanas Oconas ir Danielis Ricciardo liktų be darbo.

Beje, kol kas tai tik spėjimai, kaip ir tai, kad naujuoju Enstono komandos savininku gali tapti rusų milijardierius Dmitrijus Mazepinas, kurio 20-metis sūnus Nikita šiame sezone lenktyniauja „Formulėje-2“.

 

Komentarai (81)


Life
| Lapkričio 14 d. 13:47
YZF
| Lapkričio 13 d. 19:41

Ir vel tu pro sona. Apytusteje autostradoje gali lekti nors ir 200, bus saugiau negu mieste bamperis i bamperi. Idomu ka vokieciai galvoja apie teshlas. Turbut juokasi, nes nuo Hamburgo iki Frankfurto turbut dvi dienas vaziuosi

Paziurejus i statistika, kiek Lietuvoje uzimusa tokiu ereliu ir dar kitus uzmusta, taip neatrodo. Vokiečiai antrus metus iš eiles metu automobiliu isrenka EV, ir abejoju, ar kada vel isrinks VDV, jus primenat tuos, kurie kazkada uz arklius kovojo ir nenorejo keisti i auto arba garo masinas lauze, kad rankos turetu daugiau darbo, koncervatoriai ir atsilikeliai iki grabo lentos. :)
YZF
| Lapkričio 13 d. 19:41
Life
| Lapkričio 13 d. 16:52

Dėl saugumo, mieste labai daznai reikia greitai isibėgėti, pvz. ivaziuoti i zieda, didele auto su 50kw mieste nesaugu. Beto isibėgint iki leistino greicio kad ir labai greitai niekam nekenki ir nepazeidi jokiu taisykliu, priesingai nei lekdamas virs 130 km/h. :)

Ir vel tu pro sona. Apytusteje autostradoje gali lekti nors ir 200, bus saugiau negu mieste bamperis i bamperi. Idomu ka vokieciai galvoja apie teshlas. Turbut juokasi, nes nuo Hamburgo iki Frankfurto turbut dvi dienas vaziuosi
ddt
| Lapkričio 13 d. 17:11
Life
| Lapkričio 13 d. 16:52

Dėl saugumo, mieste labai daznai reikia greitai isibėgėti, pvz. ivaziuoti i zieda, didele auto su 50kw mieste nesaugu. Beto isibėgint iki leistino greicio kad ir labai greitai niekam nekenki ir nepazeidi jokiu taisykliu, priesingai nei lekdamas virs 130 km/h. :)

Normaliai tie 50kW pirma-antra pavara važiuoja, daugiau nei pakanka įvažiavimui į žiedą ;) O greit įsibėgėdamas gali pakenkti kokiam pėsčiąjam, kuris neturi planų tave pamatyti taip greit prie pėsčiųjų perėjos, lygiai kaip ir tau, neturinčiam planų pamatyti pėsčiojo prieš pat nosį taip greitai :)
Life
| Lapkričio 13 d. 16:52
YZF
| Lapkričio 13 d. 15:52

Jeigu tu nedragini tai kodel tau isviso 'trauka is vietos' rupi? Tu gi vazineji kaip pensininkas. Imi 50KW masina ir dziaugiesi kruizinimu.

Dėl saugumo, mieste labai daznai reikia greitai isibėgėti, pvz. ivaziuoti i zieda, didele auto su 50kw mieste nesaugu. Beto isibėgint iki leistino greicio kad ir labai greitai niekam nekenki ir nepazeidi jokiu taisykliu, priesingai nei lekdamas virs 130 km/h. :)
YZF
| Lapkričio 13 d. 15:52
Life
| Lapkričio 13 d. 09:48

Aš rašau kaip normalus vairuotojas, aišku tavo gelda turbūt net kruizino neturi, tai tenka su gazu smaukytis :D

Jeigu tu nedragini tai kodel tau isviso 'trauka is vietos' rupi? Tu gi vazineji kaip pensininkas. Imi 50KW masina ir dziaugiesi kruizinimu.
Life
| Lapkričio 13 d. 09:50
ddt
| Lapkričio 12 d. 17:19

Baik meluot, jei meluoji tai išmok geriau, nes niekur toli taip nenueisi. Ankstesnis Leaf'as Lietuvoje 2015 metais kainavo "nuo 34 749", dabartinis - "nuo 35 880". Baterijos (mažiausios) atitinkamai 24 kWh ir 40 kWh (jei čia keli kartai, tai aš balerina, ypač tariant, kad baterijų technologijos atpigo iki 10 kartų). Jei tavo visi likę teiginiai yra tokie patys patikimi, kaip šitas, tai nebematau prasmės švaistyti laiko.

Tai baterijos kaip matom ir atpigo stipriai, juk gulutine auto kaina sudaro ne tik baterijos kaina, trecios kartos uz ta pacia kaina turės jau 80 kwh :)
Life
| Lapkričio 13 d. 09:48
YZF
| Lapkričio 12 d. 18:02

As ir sakau kad tu rasai kaip botanikas. Cia Jus sedit kruziniam rezime. Bet ne mes. Ir ne jie. ;)

Aš rašau kaip normalus vairuotojas, aišku tavo gelda turbūt net kruizino neturi, tai tenka su gazu smaukytis :D
YZF
| Lapkričio 12 d. 18:02
Life
| Lapkričio 12 d. 16:26

Autostradoje apskritai sėdim kruiziniame rėžime, tai galia ir trauka apskritai nelabai aktuali. Užtat svarbiausia yra trauka būtent nuo 0. Jeigu dalyvaujate kokiose nors drago lenktynėse pora km, tada gal ir aktualu trauka virš 130 km/h, bet 99,9% vairuotojų tas visiškai neaktulu. :)

As ir sakau kad tu rasai kaip botanikas. Cia Jus sedit kruziniam rezime. Bet ne mes. Ir ne jie. ;)
ddt
| Lapkričio 12 d. 17:20
Life
| Lapkričio 12 d. 16:26

Autostradoje apskritai sėdim kruiziniame rėžime, tai galia ir trauka apskritai nelabai aktuali. Užtat svarbiausia yra trauka būtent nuo 0. Jeigu dalyvaujate kokiose nors drago lenktynėse pora km, tada gal ir aktualu trauka virš 130 km/h, bet 99,9% vairuotojų tas visiškai neaktulu. :)

Taip gali kalbėti tik žmogus, kuris gyvenime dar nėra nė karto atlikęs lenkimo manevro.
ddt
| Lapkričio 12 d. 17:19
Life
| Lapkričio 12 d. 11:41

Antros kartos naujas kainuoja net truputį pigiau nei naujas kainavo pirmos, o baterija kelis kartus talpenė. ;) taigi čia faktai ir skaičiai labai konkretūs baterijų kainų, jei faktai nepatinka, gyvenk toliau savo kliedesiuose, kad baterijos nepinga, o dyzeliai bezda tik vandeniu.

Baik meluot, jei meluoji tai išmok geriau, nes niekur toli taip nenueisi. Ankstesnis Leaf'as Lietuvoje 2015 metais kainavo "nuo 34 749", dabartinis - "nuo 35 880". Baterijos (mažiausios) atitinkamai 24 kWh ir 40 kWh (jei čia keli kartai, tai aš balerina, ypač tariant, kad baterijų technologijos atpigo iki 10 kartų). Jei tavo visi likę teiginiai yra tokie patys patikimi, kaip šitas, tai nebematau prasmės švaistyti laiko.
×

F-1.lt pulsas