Per 2019 metų sezoną teisėjai paskyrė 83 baudas – prarandant vietas starte, laiko pridėjimu prie finišo rezultato ir finansinių baudų komandoms.
Nė vienas iš jėgainių gamintojų nepraleido sezono dėl neplaninių jėgos agregatų elementų keitimo. Tarp „Mercedes“ klientų Sergio Perezas išnaudojo daugiausiai jėgainių – penkias. Tarp „Ferrari“ klientų tai buvo Antonio Giovinazzi – keturias. „Renault“ prireikė net šešių jėgos agregatų iš trijų leistinų, o „Honda“ – net septynių.
Tik Lewisas Hamiltonas ir Romainas Grosjeanas sutilpo į reglamento leidžiamą jėgainių limitą, išvengę baudų už papildomus keitimus. Daugiausiai iš visų baudų gavo Daniilas Kvyatas, panaudojęs per sezoną 7 vidaus degimo variklius, turbinas ir MGU-H, šešis MGU-K, tris energijos kaupiklius ir elektronikos valdymo blokus.
Iš viso per 21 GP etapą buvo panaudoti 88 varikliai, 79 turbokompresoriai ir MGU-H, 60 MGU-K ir 50 baterijų.
Pravažiavimai per serviso zoną (jų iš viso buvo penki) ir „Stop&Go“ (buvo du) dabar yra beveik nenaudojami. Kur kas dažniau pilotai gaudavo 5 ar 10 sek. baudas – per sezoną tokių baudų buvo 27.
60 kartų teisėjai anuliavo rato įveikimo laikus, nes sportininkai išvažiavo už trasos ribų.
Iš finansinių baudų FIA uždirbo 124 400 eurų. Daugiausiai federacijai sumokėjo „Ferrari“ – 80 tūkst., tarp kurių buvo ir 50 tūkst. bauda už klaidingą degalų kiekio deklaravimą Charleso Leclerco bolido bake prieš Abu Dabio lenktynes.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |