Po „
McLaren“ komandos lenktynininkų elgesio Belgijos GP metu, kai į trasą išvažiavo saugos automobilis ir visi sportininkai pasuko į techninio aptarnavimo zoną, Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) nusprendė pateikti saugos automobilio fazės taisyklių išaiškinimą.
Lenktynių Belgijoje metu, kai į trasą išvažiavo saugos automobilis, pirmavo abu „McLaren“ pilotai: Juanas Pablo Montoya ir Kimi Raikkonenas. Pirmajam pasukus į boksus, antrasis gerokai sulėtino tempą tam, kad į techninio aptarnavimo zoną atvažiuotų tik tada, kai bus aptarnautas komandos draugas, ir taip neprarastų laiko varžovams. „McLaren“ taktika puikiai pasiteisino – sportininkai išliko lenktynių lyderiais ir po sustojimų.
Tuo tarpu FIA pasmerkė tokius veiksmus ir perspėjo komandas to ateityje nekartoti.
„Po to, kai komandos yra informuojamos apie saugos automobilio pasirodymą trasoje, bet kuris lenktynininkas, dirbtinai labiau nei būtina sumažinsiantis tempą ir taip sukelsiantis pavojų kitiems sportininkams, bus svarstomas lenktynių teisėjų. Tai galios bolidams, važiuojantiems trasoje, įvažiavime į techninio aptarnavimo zoną bei pačioje techninio aptarnavimo zonoje“, – pranešė federacija.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).