deivec
| 05/28 07:29 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/27 23:45

Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

Jeigu subalansuos komandu pajegumus (su galimybe kartais uzlipti ant podiumo vidutiniokams), tai manau pats produktas susitipres. Trasu savininkai gali daug ka spausti, bet realiai trasu pristatyta daugiau nei reikia. Plius dar gali atsirasti keleta tinkamu trasu, geram produktui atsiras ir paklausa.
Gi visi sutartinai sneka, mokestis brangus, bet atvaziuojantis cirkas nesa nauda bendrai tos vietos ekonomikai. Taigi...O del TV transliaciju... na vel gi, Liberty ateityje tures derinti su F1 TV. Tai galbut jie tas pajmas dalinai diversifikuos
Naivus Kvailys
| 05/28 01:26 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
05/27 23:45

Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

Gal butu galima placiau apie varikliu tobulinimo taskus? Naujienoje pamineto tik bolido tobulinimo taskai. O kas liecia motorus, tai bus apriboti tik ju bandymai ant stendo.
A85 logo rėmėjas
| 05/27 23:45 Atsakyti
Šiaip, tai prie viso šito biudžetų lubų įvedimo, yra kiti keli svarbūs aspektai:

– Liberty vis dar neturi Konkordo sutarčių, o tai yra ir čempionato, 2021-2025 metams.
– Naujos variklių taisyklės 2025, tai reiškia, kad nauji gamintojai neateis, o esami išeiti gali (nors pristabdžius variklių tobulinimą tobulinimo taškais, bent jau kaštai turėtų mažėti, tai gal pasiliks).
– Sumažėjus Liberty pajamoms, komandos gaus mažiau išmokų, tad vidurio komandoms tai gal ir nereikš bankroto, bet neleis ir reikšmingai priartėti, ar, juo labiau, tinkamai pasiruošti 2022 naujoms taisyklėms, nepaisant to, kad teoriškai tam ir turės daugiau galimybių).
– Etapų rengėjai spaus mažinti etapų rengimo išlaidas, kaip ir TV transliuotojai mokės mažiau, o tai yra 2 iš 3 Liberty pagrindinių pajamų srautų (likęs – čempionato rėmėjai), o kartu tai reikš sumažėjusias pajamas tiek pačiai Liberty, tiek komandoms, tiek mažėjančią čempionato vertę.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas