FIA prieš kurį laiką patvirtino „Andretti“ paraišką ir uždegė žalią šviesą šiai organizacijai tapti vienuoliktąją F1 komanda. Tiesa, pirmiausia „Andretti“ dar turi susitarti su FOM dėl komercinių sąlygų, o šis procesas tikrai gali strigti.
Visgi, teoriškai „Andretti“ gali debiutuoti jau 2025-aisias. Tačiau iki šiol nėra aišku, kas šiai komandai tiektų variklius. „Andretti“ ateityje naudosis „Cadilac“ varikliais, tačiau mažai tikėtina, kad jie jėgainės galėtų paruošti per trumpą periodą.
Anksčiau „Andretti“ turėjo susitarimą su „Alpine“ ir ketino naudotis „Renault“ varikliais. Visgi, praėjusią savaitę paaiškėjo, kad pusių susitarimas baigėsi, o derybos nebuvo atnaujintos.
FIA prezidentas Mohammedas Ben Sulajemas tvirtina, jog patekusi į F1 „Andretti“ tikrai neliks be variklių tiekimo, nepaisant pilnai neaiškių dabartinių planų.
„Mes reikalaujame, kad jie kurtų savo variklį su „Cadilac“, tačiau reikia suprasti, kad varikliai nėra sukuriami per ketverius ar penkerius metus. Iš pradžių „Andretti“ turės susitarti su kitu varikliu tiekėju. Pagal taisykles, variklių tiekėjai jiems tiesiog negali pasakyti ne.
Jeigu visos komandos atsisako duoti variklius, tuomet FIA turi teisę įsikišti ir nurodyti du variklių tiekėjus iš kurių vienas burtų keliu turės tiekti variklius. Tai jokia paslaptis ir tai, greičiausiai, bus „Alpine“ arba „Honda“, vienas iš jų tieks „Andretti“ variklius, nes tokios yra taisyklės“, - sakė FIA vadovas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |