FIA prisipažino, kad ji nepajėgi peržiūrėti 1200 trasos pažeidimų atvejų

FIA prisipažino, kad ji nepajėgi peržiūrėti 1200 trasos pažeidimų atvejų
logo 2023 Liepos 02 d. 21:59, Pirelli

Spielbergo lenktynių rezultatai lieka preliminarūs mažiausiai iki pirmadienio. FIA pripažino, kad operatyviai ištirti visus epizodus dėl trasos ribų pažeidimų Austrijoje yra neįmanoma.

Iš 20-ties Austrijos GP etapo dalyvių tik George'as Russellas ir Fernando Alonso per 71 lenktynių ratą „Red Bull Ring“ trasoje nė karto nebuvo išvažiavę už baltos linijos 9 ir 10 posūkiuose.

Bendras epizodų skaičius, kurie gali privesti prie baudų, yra didesnis negu 1200 atvejų. Būtent dėl šios priežasties FIA perkėlė vėlėsniam laikui „Aston Martin“ komandos protesto nagrinėjimą, kurį komanda pateikė po finišo.

Pagal taisykles, išvažiavimu už trasos ribų laikoma situacija, kai nė vienas bolido ratas nesiekia išorinės baltos linijos žymos. Tačiau tokio pažeidimo nustatymas yra gana imlus darbui net pasitelkiant pačius moderniausius ir labai tikslius instrumentus.

Oficialiame FIA pranešime situacija buvo pavadinta „beprecedentine“ ir federacija pripažino, kad ji nėra pajėgi operatyviai atlikti tokią analizę.

FIA atstovas aiškino: „Kai dėl trasos ribų pažeidimų per Austrijos GP lenktynes 2023 metais, mes pažymime, kad dėl trasos specifikos ir sportininkų polinkio ne vieną kartą pažeisti trasos ribas, iškilo beprecedentinė situacija, kurios metu nebuvo įmanoma lenktynių metu peržiūrėti visus epizodus ir atlikti patikrinimą, kuris bus tęsiamas toliau.

GP savaitgalio metu lenktynių direkcijai teko ištirti daugiau kaip 1200 atvejų, kai būdavo pranešama, jog automobilis potencialiai išvažiavo iš trasos ribų. Rezultatai bus atnaujinti pasibaigus patikrinimui visų epizodų, kurių nebuvo įmanoma ištirti lenktynių metu“.

Situacija dėl baltų linijų sukėlė didelį nepasitenkinimą komandose. Kadangi teisėjai ne laiku pranešdavo apie pažeidimų skaičių, inžinieriai negalėjo įspėti pilotų, kad jie būtų atsargesni - pagal taisykles, po trijų išvažiavimų už ribų rodoma juodai-balta vėliava, o po ketvirto skiriama bauda.

FIA pažymėjo, kad nurodė etapų organizatoriams apie rekomendaciją naudoti žvyruotas saugumo zonas – gaudykles. Pavyzdžiui, Spielberge tai puikiai veikia 4 posūkyje.

Tačiau problema yra ta, jog žvyras netenkina „MotoGP“ čempionato organizatorių, kurie taip pat savo varžybas rengia Spielberge.

„Norėdami išspręsti šią problemą ateityje, federacija atnaujins savo rekomendacijas pridėti žvyro gaudykles išvažiavimuose iš 9 ir 10 posūkių, - sakoma FIA pranešime.- Mes suprantame, kad tai gali sukelti problemų kitoms lenktynių serijoms, kurios rengia čia savo lenktynes, tačiau ši priemonė pasirodė efektyvi kituose posūkiuose ir kitose trasose su panašiomis problemomis“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983