„McLaren“ komanda susitarė su Tarptautine automobilių federacija (FIA), kaip pastaroji stebės komandos perėjimą prie „Mercedes“ variklių naudojimo kitais metais.
Atsižvelgusios į dabartinę situaciją pasaulyje ir siekdamos taupyti išlaidas, komandos sutarė kitais metais naudoti 2020 m. bolidų važiuokles, o naujo techninio reglamento įsigaliojimą atidėjo iki 2022 m. Tačiau „McLaren“ dar anksčiau buvo pasirašiusi sutartį ir paskelbusi, kad kitais metais naudos nebe „Renault“, o „Mercedes“ variklius.
Kadangi ekipa naudos kito gamintojo motorus, ji bus priversta modifikuoti šių metų važiuoklę. Tad visą šį procesą atidžiai stebės FIA atstovai.
„Mes planavome įsigaliojus naujam reglamentui į savo 2021 m. bolidą montuoti „Mercedes“ variklį. Akivaizdu, kad dabar situacija yra kitokia“, - pasakojo „McLaren“ komandos vadovas Adreasas Seidlas.
„Žinant, kad turėsime integruoti kito gamintojo variklį į šių metų bolido važiuoklę, be jokios abejonės, jog bus tam tikrų apribojimų. Sutikome, kad FIA atidžiai stebės visą procesą. Jie norės įsitikinti, kad atlikome tik tuos pokyčius, kuriuos bus privaloma atlikti norint integruoti „Mercedes“ variklį. Jie stebės, kad neatliktume nieko papildomo, kas galėtų mums suteikti papildomą pranašumą.“
A. Seidlas sutinka, kad atsižvelgus į dabartinę situaciją ir priimtus sprendimus, tam tikri apribojimai yra privalomi.
„Mes puikiai suprantame ir su tuo sutinkame. Galų gale į viską turime pažiūrėti platesniu kampu. Privalome sutikti ir palaikyti įvairių elementų homologaciją, nes tai vienintelis būdas sumažinti išlaidas šiais metais.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |