Finalinę bandymų dieną greičiausias buvo K. Raikkonenas (170)

Finalinę bandymų dieną greičiausias buvo K. Raikkonenas
logo Kovo 09 d. 19:48, Ferrari

Kimio Raikkoneno laiko, kurį jis užfiksavo pirmoje dienos pusėje, niekas pagerinti nesugebėjo; „McLaren“, „Renault“ bei „Sauber“ išsiaiškino su problemomis ir tęsė važiavimus.

Kimio Raikkoneno laikas, kurį jis užfiksavo su pačiomis minkščiausiomis hiperminkštosiomis padangomis – 1:17.221 sek. buvo pats geriausias finalinę bandymų dieną Barselonoje.

Fernando Alonso paskutinėmis sesijos minutėmis atliko kvalifikacijos simuliaciją – su hiperminkštosiomis padangomis ispanas ratą nuvažiavo per 1:17.784 sek, į trečią vietą pastūmėjęs savo tėvynainį Carlosą Sainzą, kuris su tokiomis pat padangomis parodė 1:18.062 sek. laiką.

Rusas Sergejus Sirotkinas per pusdienį nuvažiavo 105 ratus ir likus iki sesijos pabaigos 2,5 val. perdavė mašiną Lance Strollui. Jie abu pasidalino tarpusavyje antrąją dienos pusę, kurią jiems atidavė Robertas Kubica.  Antra vertus, Strollas didelė dalį savo laiko dėl nežinomų priežasčių praleido boksuose ir tenuvažiavo tik 27 ratus.

Pirmąją dienos pusę buvo du raudonųjų vėliavų fazės periodai. Pirmas buvo dėl to, kad iš Alonso mašinos vėl nutekėjo alyva ir ispanas sustojo 7 posūkyje. Praėjus 4 valandoms po įvykio Alonso sugrįžo į trasą su nauju varikliu – bolidas sustojo dėl turbinos gedimo, tačiau „McLaren“ nutarė pakeisti visą jėgos agregatą.

Antrą kartą raudona vėliava pasirodė po „Sauber“ piloto Charlie Leclerco išlėkimo. Jis prarado valdymą ir išlėkė į žvyro gaudyklę, kur dar susidūrė su barjeru. Leclercas boksuose praleido beveik 5 valandas, po to vėl gavo galimybę išvažiuoti į trasą.

„Renault“ komandai diena praktiškai buvo prarasta. Po sesijos starto Carlosui Sainzui pavyko nuvažiuoti tik 4 ratus, po to jo mašina  boksuose stovėjo  apie 6 valandas – R.S.18 iškilo problemų su pavarų dėže. Penktadienį „Renault“ nuvažiavo mažiausiai už  visus ratų – tik 45.

Tarp pilotų daugiausiai nuvažiavo Romainas Grosjeanas (181 ratas), o tarp komandų -  „Mercedes“ (201 ratas).

Antroje dienos pusėje dauguma pilotų dirbo su ilgomis ratų serijomis. Skirtingai nei pirmą dienos pusę, antrą pusdienį visas vyko ramiai – jokių įvykių ir raudonų vėliavų nebuvo.

Finalinės bandymų dienos rezultatai

Pilotas

Komanda

Laikas

Skirtumas

Ratai

Padangos

1. K. Raikkonenas

Ferrari

1:17.221

-

157

Hypersoft

2. F. Alonso

McLaren

1:17.784

+0.563

93

Hypersoft

3. C. Sainzas

Renault

1:18.062

+0.871

45

Hypersoft

4. D. Ricciardo

Red Bull

1:18.327

+1.106

92

Supersoft

5. R. Grosjeanas

Haas

1:18.412

+1.191

181

Ultrasoft

6. V. Bottas

Mercedes

1:18.825

+1.604

104

Medium

7. B. Hartley

Toro Rosso

1:18.949

+1.728

156

Hypersoft

8. E, Oconas

Force India

1:18.967

+1.746

163

Hypersoft

9. C. Leclercas

Sauber

1:19.118

+1.897

75

Hypersoft

10. S. Sirotkinas

Williams

1:19.189

+1.968

105

Supersoft

11. L. Hamiltonas

Mercedes

1:19.464

+2.243

97

Supersoft

12. L. Strollas

Williams

1:20.163

+2.942

27

Soft

Komentarai (170)


Norge
| Kovo 12 d. 20:34
kart
| Kovo 12 d. 20:31

Taigi aš tą pačia nuorodą tik angliškai įmečiau savo komentare.

oi, atsiprasau. skaiciau ir pagalvojau, kad straaipsnio pabaiga ir nemaciau tu visu paveiksleliu antroj daly. todel pagalvojau, kad cia issamesnes vizualizacijos. sorry ;)
kart
| Kovo 12 d. 20:31
Taigi aš tą pačia nuorodą tik angliškai įmečiau savo komentare.
Norge
| Kovo 12 d. 18:30
kart
| Kovo 12 d. 16:43

Norge - dar apie tą video.

Visai netyčia užmačiau tokį dalyką. Atkreipk dėmesį į šitą nuotrauką. Nieko keisto nepastebi? https://i.imgur.com/JxIRpN2.png

Štai jos originalas: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0rQLpKm6/s8/f1-barcelona-february-testing-2018-ferrari-sf70h-floor-starter-hole.jpg

Ką tai reiškia? Praėjusių metų apranga ir difuzorius :D

nu kart tu specas...dekui uz idomia info! toli man dar iki taves :)
kart
| Kovo 12 d. 18:26
LiesaVarškė
| Kovo 12 d. 18:07

Čia half life 3 ekrano nuotrauką kur kažkokios pabaisos $#^#@^?

Čia FAR CRY :D
LiesaVarškė
| Kovo 12 d. 18:07
kart
| Kovo 12 d. 16:43

Norge - dar apie tą video.

Visai netyčia užmačiau tokį dalyką. Atkreipk dėmesį į šitą nuotrauką. Nieko keisto nepastebi? https://i.imgur.com/JxIRpN2.png

Štai jos originalas: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0rQLpKm6/s8/f1-barcelona-february-testing-2018-ferrari-sf70h-floor-starter-hole.jpg

Ką tai reiškia? Praėjusių metų apranga ir difuzorius :D

Čia half life 3 ekrano nuotrauką kur kažkokios pabaisos $#^#@^?
kart
| Kovo 12 d. 16:43
Norge - dar apie tą video.

Visai netyčia užmačiau tokį dalyką. Atkreipk dėmesį į šitą nuotrauką. Nieko keisto nepastebi? https://i.imgur.com/JxIRpN2.png

Štai jos originalas: https://cdn-3.motorsport.com/images/mgl/0rQLpKm6/s8/f1-barcelona-february-testing-2018-ferrari-sf70h-floor-starter-hole.jpg

Ką tai reiškia? Praėjusių metų apranga ir difuzorius :D
kart
| Kovo 12 d. 15:24
P.S. panašią konstrukciją(kalbu apie angas oro srautui) turi ir Mersai.
kart
| Kovo 12 d. 15:21
Norge
| Kovo 12 d. 14:50

o ka manai apie Sarunas Petrauskas pasidalinta video su analize dumu is ferari panaudojimo? (cia pagrindineje temoje buvo komentaras)

Kad ten jokia analizė, nuotraukos ir uždėta įdomi muzika :D Nesuprantu aplamai, ką tuo video norima parodyti.

Dėl rūkstančių dūmų pro stopą, tai jau lyg ir išsiaiškinom. Ten tiesiog karterio ventiliacija, kurią turi visi tik skirtingai padarytą.

Dėl tų angų ant galinio difuzoriaus, tai susiję su oro srautu ir prailginta baze. Viskas daryta tam, kad galėtų konkuruoti su MB greitesnėse trasose.


Ferrari" Formulės 1 automobilis pritraukė dėmesį prieš sezono bandymus, nes pasirodė nauji kėbulo tuneliai, o tai paskatino įvairias sąmokslo teorijas apie dvigubus difuzorius. Tiesa yra ta, kad šie kanalai, ne kažkas, kas skirta apeiti taisykles, o tiesiog naujas dizainas, su kuriuo Ferrari dirbo pastaraisiais sezonais. Nuo 2016 m. "Ferrari" pradėjo dirbti su idėja sukurti papildomą kanalą ant difuzoriaus srities, kad būtų galima tiesiogiai nukreipti oro srautą. Šiais metais buvo nuspręsta pilnai tai įgyvendinti, kad padidintų savo galią. Pokyčiai šioje srityje yra tiesiogiai susiję su "Ferrari" sprendimu padidinti bolido ratų bazę šiais metais.
Padidinta važiuoklės bazė nuo 3550 mm iki 3678 mm - leidžia komandai geriau valdyti oro srautą per automobilio paviršius, ypač automobilio gale. Pailginus šoninius podus, komanda taip pat perkelė radiatorius ir maitinimo bloką į priekį, kad atlaisvintų užpakalinėje dalyje esančią vietą. Naujasis kėbulo galo dizainas atvėrė galimybę išnaudoti oro srautą aplink difuzorių.

https://www.motorsport.com/f1/news/the-secret-behind-ferraris-floor-tunnels-1013893/
Norge
| Kovo 12 d. 14:50
kart
| Kovo 12 d. 12:23

Bet šiaip yra teorija, kad lenktynių metu iš tiesų to tepalo nedegins, nes užteks dabartinės galios, kadangi nauji stumokliai ir etc. labai pasiteisino. Neva tik per kvalą su boost mode gali degint.

Visur dar vakar ieškojau info apie visokius požymius, kurie leistų įtarti tepalo deginimą, tai neradau. Tas garas būdingas Ferrari variklius naudojančioms komandoms natūralus ir jis eina pas visus, tik pas kitus išvestas prie dusliaus ir tiesiog pasisklaido su išmetamosiomis dujomis.
O tas stiprus dūminimas, kaip suprantu pasireiškia tik užvedimo metu. Ir kažkas sakė, kad tik šalto užvedimo metu. Gali būti, kad tiesiog kažkoks tepimas mandras, todėl, kad šaltam motore tepalas dažnai nusėda ir kol tepalo siurblys užkelia slėgį motoras prasisuka sausas, kas tikrai neatneša naudos, skaičiuojant resursą.

Intriguojantis mano spėjimas toks, kad šaltam motore nusėda įsiurbimo sistemoje tas pumpuojamas tepalas ir užkuriant tą nusėdusį tepalą išdegina. Bet abejones kelia tas, kad dumo tikrai labai daug, o tiek tepalo nelabai gali kažkur nusėsti, net ir optimistiniu variantu.

o ka manai apie Sarunas Petrauskas pasidalinta video su analize dumu is ferari panaudojimo? (cia pagrindineje temoje buvo komentaras)