O aš sutikciau jai elektra panaudotų tik priekiniams ratams, tada kardanas atkrenta plius galiniams ratams galia kristu ir tikrai būtų juntamas skirtumas, plius padangų dilimas būtų priekyje didesnis
Tai ir tas LMP1 bolidas , realiai yra F1 su kėbulu. Jūs nepergyventkit, kaip ką kur sukištu... Jei kalba pasaulinio lygio specialistai, manau žino ką kalba :)
Porsche tai bsk kitoks nei F1 bolidas . Įdomu man kaip jie kardana sukistu į prieki
Eitų kardanas per piloto monokoką, tarp kojų. Prieš startą visi lenktynininkai draugiškai priklauptų pasimelsti, kad per gonkes tas kardanas ko nors neįsuktų.
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Porsche tai bsk kitoks nei F1 bolidas . Įdomu man kaip jie kardana sukistu į prieki
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Nu jei leistų torque vector'int be apribojimų tai nerealių posūkiuose fintų tokia sistema eitų padaryti.
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.
Pagal tave, tai tik sovietikai naudojo kardana i priekine asi? O kokiu techniniu mastymu naudojosi likes pasaulis? :)
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.
„Formulė-1“ gali pereiti prie visų varančiųjų ratų sistemos (12)
Porsche tai bsk kitoks nei F1 bolidas . Įdomu man kaip jie kardana sukistu į prieki
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.