Kitame sezone „Formulė-1“ pereina prie naujojo Techninio reglamento, lygiagrečiai yra kuriamas ir reglamentas nuo 2025 metų. Jau dabar yra paskelbta, kad tada čempionatas pereis prie naujų jėgos agregatų, kurie veiks su ekologiškai švariais degalais. Tarp kitų siūlymų – aktyvios aerodinamikos naudojimas.
„Formulės-1“ technikos direktorius Patas Symondsas papasakojo, kad taip pat svarstoma galimybė nuo 2025 m. pereiti prie visų varančiųjų ratų sistemos boliduose, bet sprendimo kol kas nėra: „Akivaizdu, kad 4x4 pavarą turintis automobilis būtų kur kas efektyvesnis išnaudodamas energijos rekuperaciją, jis būtų greitesnis ir geriau valdomas posūkiuose, tačiau visų varančiųjų ratų sistemos konstrukcija yra labai sudėtinga – bolidai dar pasunkėtų.
Mes kol kas esame pačioje kelio pradžioje, todėl svarstome pačius įvairiausius variantus. Kartu su „Formule-1“ ir tiekėjais gana greitai apsispręsime, kokia kryptimi judėsime.
Jei dėl visų varančiųjų ratų mes galėsime rekuperuoti energiją nuo priekinių ratų, tuomet toks sprendimas turėtų prasmę. Tačiau reikia nepamiršti, kad „Formulė-1“ yra sportas ir asmeniškai aš nenoriu, kad mašinos posūkius įveiktų kaip per geležinkelio bėgius. Pačioje projekto pradžioje mes išbandėme simuliacijas, kai priekiniai ratai prisijungdavo tik tada, kai sukibimas ir pagreitėjimas nukrisdavo iki tam tikro lygio“.
Be perėjimo prie 4x4, „Formulė-1“ taip pat planuoja visiškai atsisakyti dabar naudojamų anglies pluošto stabdžių ir pereiti prie keramikinių stabdžių, kurie yra ekologiškai kur kas saugesni.
„Brembo“ kompanijos, vieno iš stabdžių sistemų „Formulei-1“ tiekėjo, atstovas patvirtino, kad šis procesas jau prasidėjo: „Remiantis „Brembo“ strategija, mes jau dirbame su naujomis keramikos medžiagomis norėdami pasiekti mažesnio kenksmingų medžiagų susidarymo. Tokia mūsų filosofija ir ji nepadiktuota vieno to fakto, kad „Formulė-1“ prašo adaptuotis prie kur kas ekologiškesnių produktų. Mūsų korporacinė strategija yra saugoti gamtą ir džiugu, kad šis procesas F-1 jau prasidėjo“.
Porsche tai bsk kitoks nei F1 bolidas . Įdomu man kaip jie kardana sukistu į prieki
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Kaip veikia Porsche 911 varomi keturiais?
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.
O siaip nesamone, ne i formule tokie dalykai. Startai taptu neidomus, nebutu kad uzbuksavo ar pan, dejai apsukas iki virsaus ir numetei sankaba. Nueis kaip stacia.
Svoris - dar pasunkes. Benzino reikes daugiau. Ne ne ne. Ner kur.
o posukiuose tai suda ten stabilesne. 4WD duoda stabiluma isibegejant, o ne posukyje vaziuojant tokiu paciu greiciu. Nemaisyti su raliu (!).
Čia kalbama apie elektros variklius-generatorius priekiniuose ratuose. Būtų juokinga kardanas einantis į priekinę ašį :) Tik patikslinu skaitytojams su sovieticus techniniu mąstymu.