„Formulės-1“ auditorija tampa vis senesnė

„Formulės-1“ auditorija tampa vis senesnė
logo 2018 Gruodžio 23 d. 11:03, Ferrari

„Liberty Media“ ne kartą kalbėjo, kad nori į „Formulę-1“ pritraukti kuo daugiau jaunų žiūrovų, tačiau su kiekvienais metais pasaulio čempionato auditorija tampa vis vyresnė. Pasak „Liberty Media“ globalių tyrimų skyriaus vadovo Matto Robertso, per pastaruosius penkerius metus vidutinis žiūrovų, kurie stebi „Formulės-1“ televizijos transliacijas, amžius išaugo iki 40 metų.

„Per paskutinius penkerius metus vidutinis sirgalių amžius išaugo, - sakė M. Robertsas. – Tačiau po to, kai „Formulėje-1“ pasikeitė savininkai, čempionate atsirado naujų žiūrovų, tarp kurių net 61 proc. yra jaunesni nei 35 metai. Mes judame teisinga kryptimi, panaudodami skaitmenines platformas, virtualias lenktynes ir kitus panašius dalykus. Televizijos auditorija apskritai tampa vyresnė, todėl mums reikia ieškoti būdų, kaip pritraukti jaunus sirgalius.

Dabar vidutinis globalios „Formulės-1“ auditorijos amžius – 40 metų. Iš bendro žiūrovų skaičiaus 14 proc. yra jaunesni nei 25 metai, 30 proc. – nuo 25 iki 34 metų, 20 proc. – nuo 35 iki 44 metų, 20 proc. – nuo 45 iki 54 metų ir 16 proc. – vyresni nei 55 metai. Didžiausias vidutinis sirgalių amžius fiksuojamas Didžiojoje Britanijoje, Italijoje ir Vokietijoje, o pati jauniausia auditorija yra naujose rinkose – JAV ir Kinijoje“.

Robertsas taip pat papasakojo, kad „Liberty Media“ naujam sezonui ruošia naują TV grafiką ir galvoja pakeisti polenktyninių interviu su nugalėtojais formatą. Jis taip pat patvirtino, kad „Liberty“ svarsto galimybę pakeisti lenktynių savaitgalio formatą, bet kompanija kol kas neturi supratimo, ar verta daryti realius žingsnius šia kryptimi.   



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553